Koledzy Myślicie że taki reflektor będzie pasował pod Kawe ???
Niby piszą że pasuję ale z tego co pamiętam to w er5 jest mocowanie od boku a tutaj piszą że od góry lub dołu reflektor ma mocowanie
Mam krótkie pytanie: Czym i jak nasmarować linkę sprzęgła? WD40 się nada? Bo po ostatnich deszczach i wilgociach to już naprawdę trzeba mieć siłę w przedramieniu żeby nacisnąć klamkę
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
Lepiej weź troszkę oleju silnikowego (może być stary przepracowany), rozrzedź go benzyną. Następnie strzykawka z igłą (małą by weszła pod pancerzyk, ale i by rozrobiony olej przeszedł) i zaczynasz zabawę.
Wciśnij zawartość strzykawki, po czym naciskaj klamkę by "smar" wszedł głębiej. Powtarzasz aż na drugim końcu zobaczysz olej
Dlaczego z benzyną ? Bo po całej operacji olej w pancerzu zostanie a benzyna wyparuje
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
DeFi, z tym działaniem WD40 to źle powiedziałeś. Głównym składnikiem WD40 jest olej rybny (dlatego tak ładnie pachnie). Więc w żadnym wypadku nie wysusza i odtłuszcza, a wręcz przeciwnie. Aczkolwiek co do reszty posta masz rację. Benzyna + olej najlepsze rozwiązanie do linki od sprzęgła/rollgazu.
Nasmarowałem. Ale niewiele to pomogło, natomiast po psiknięciu właśnie WD na mechanizm sprzęgła (nie wiem jak to się dokładnie nazywa - to na lewym deklu) poskutkowało natychmiastowo Jeszcze psiknąłem na zawias klameczki
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
WD 40 ma bardziej za zadanie, oczyscić i zabezpieczyć powierzchnie, chodź również w pewnym stopniu smaruje. Dobrą opcją jest oczyścić linkę właśnie WD albo jakąś benzynką, tak żeby cały syf wyleciał z drugiej strony. Do smarowania polecam smar silikonowy.
WD ma właściwości penetrująco-smarująco, ale jest specyfikiem bardziej suchym niż np olej czy smar. dlatego nie zaleca się go do smarowania łańcucha.
WD jak zauważyłeś, służy do tego aby zastałe elementy puściły (np przyrdzewiała śruba) ale smaruje kiepsko a raczej chwilowo.
Jotto, doprze pytasz. Sprzęgło jak i ten mechanizm ze sprężynką znajduje się z prawej strony silnika. Chyba że Kanc1erzowi chodziło o ustrojstwo na kieronicy, wtedy owszem, jest po lewej stronie.