Pytania wszelkie

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

Awatar użytkownika
BertasCK
Rowerzysta
Posty: 36
Rejestracja: 16 kwie 2013, 23:07
Imię: Adam
Miejscowość: Kielce
Garnek: Shoei Relic XR-1000
Numer GG: 7036532
Kontakt:

Re: Pytania wszelkie

Post autor: BertasCK »

Nie ale dzięki za chęci ;) zameczek zostanie wysłany w poniedziałek wiec może Kawa będzie w przyszłym tygodniu już skończona całkowicie 8-)
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
garrowq
Motorowerzysta
Posty: 58
Rejestracja: 11 wrz 2012, 02:29
Imię: Piotrek
Miejscowość: Piaseczno
Garnek: UVEX 515 BOSS

Re: Pytania wszelkie

Post autor: garrowq »

Koledzy pomóżcie.. wymieniłem sobie kierownicę na inną i po wymianie zauważyłem, że jak jadę i wciskam sprzęgło to zapala mi się kontrolka biegu jałowego (N). Czym to jest spowodowane, co mogłem spieprzyć przy wymianie? Kierownica na którą wymieniałem jest praktycznie taka sama jak stara, jest bardziej płaska i szersza o te 2cm... przewody pasują, z linką sprzęgła nic nie robiłem. I tak przy okazji, od czego są te 2 przewody które się wpina pod manetką gazu? Może coś pokręciłem i na odwrót je podłączyłem?

Dodam, że sprzęgło działa ok, choć jak jechałem już po wymianie kierownicy to ze 2 razy miałem takie trzaski, wydaje mi się że ze sprzęgła..
Awatar użytkownika
lucek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 759
Rejestracja: 15 wrz 2011, 10:53
Imię: Lucek
Miejscowość: Puławy
Plecak: Kamila
Garnek: Schuberth C3
Telefon: 505228947
Motocykl: BMW F800GS
Kontakt:

Re: Pytania wszelkie

Post autor: lucek »

A jak wrzucisz luz i puścisz sprzęgło to świeci się kontrolka ?
www.hangover.art.pl
garrowq
Motorowerzysta
Posty: 58
Rejestracja: 11 wrz 2012, 02:29
Imię: Piotrek
Miejscowość: Piaseczno
Garnek: UVEX 515 BOSS

Re: Pytania wszelkie

Post autor: garrowq »

Tak. Generalnie kontrolka świeci się wtedy kiedy powinna się świecić, ale jak np zmieniam bieg z 2 na 3 to w czasie wciskania sprzęgła zapala się na chwilę kontrolka...
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Pytania wszelkie

Post autor: DeFi »

Skoro tak się dzieje, to powiedziałbym że usterka jest w zupełnie innym miejscu i przypadkowo pokryła się z wymianą kierownicy.
Mianowicie mam na myśli czujnik biegu jałowego. Z tego co kojarzę, to jest to ten pojedynczy kabelek pod pokrywą zębatki zdawczej, ale mogę się mylić.
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Awatar użytkownika
lucek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 759
Rejestracja: 15 wrz 2011, 10:53
Imię: Lucek
Miejscowość: Puławy
Plecak: Kamila
Garnek: Schuberth C3
Telefon: 505228947
Motocykl: BMW F800GS
Kontakt:

Re: Pytania wszelkie

Post autor: lucek »

Proponuję dla sprawdzenia najpierw odłącz całkiem czujnik sprzęgła (pod mocowaniem klamki sprzęgła) i zobacz czy objawy są dalej, jeśli tak to problem leży w czujniki luzu tak jak pisze Defi.
www.hangover.art.pl
garrowq
Motorowerzysta
Posty: 58
Rejestracja: 11 wrz 2012, 02:29
Imię: Piotrek
Miejscowość: Piaseczno
Garnek: UVEX 515 BOSS

Re: Pytania wszelkie

Post autor: garrowq »

@lucek po odłączeniu styków pod klamką sprzęgła lampka N świeciła mi się, ale motocykl w ogóle nie chciał odpalić. Ponawiam pytanie, od czego są te 2 cieniutkie styki pod klamką hamulca?

Dodam jeszcze, że przy zmienianiu biegów to nie dzieje się zawsze. Czasami jak jadę to problem w ogóle nie występuje, innym razem przy wysprzęglaniu albo wciskaniu sprzęgła na światłach mimo wbitego 1szego biegu zapala się zielone "N"
Awatar użytkownika
UncleKlaus
Motocyklista
Posty: 179
Rejestracja: 10 mar 2011, 17:38
Imię: Michał
Miejscowość: Kraków

Re: Pytania wszelkie

Post autor: UncleKlaus »

garrowq pisze:Ponawiam pytanie, od czego są te 2 cieniutkie styki pod klamką hamulca?

A nie będzie to światło stopu?
pigwa
Motocyklista
Posty: 311
Rejestracja: 06 sty 2013, 15:55
Imię: Kamil
Miejscowość: Jarosław
Garnek: HJC RPHA 11 Plus
Motocykl: ZX6R
Kontakt:

Re: Pytania wszelkie

Post autor: pigwa »

Cześć. Macie może jakiś pomysł jak zniwelować te widoczne na zdjęciu otarcia? Myślałem, aby przetrzeć je papierem ściernym, potem papierem wodnym, a na końcu zamaskować to farbą. Uda się to czy nie bardzo? Chodzi o otarcia na silniku, obciążniku kierownicy i przy sprzęgle.
DSCF5337.JPG
DSCF5339.JPG
Kawasaki ER-5 ---> Kawasaki ZX6R 636 '05
Mój garaż! :)
Łona - ĄĘ
Marzeń się nie odkłada... To na marzenia się składa!
Pigwa
Awatar użytkownika
technik77
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 212
Rejestracja: 11 mar 2012, 14:22
Imię: Piotrek
Miejscowość: Kalisz
Plecak: czasami Żona
Garnek: Acerbis Active
Motocykl: DR 800, AJP PR5

Re: Pytania wszelkie

Post autor: technik77 »

pigwa pisze:Cześć. Macie może jakiś pomysł jak zniwelować te widoczne na zdjęciu otarcia? Myślałem, aby przetrzeć je papierem ściernym, potem papierem wodnym, a na końcu zamaskować to farbą. Uda się to czy nie bardzo? Chodzi o otarcia na silniku, obciążniku kierownicy i przy sprzęgle.
DSCF5337.JPG
DSCF5339.JPG

To co napisałeś + szpachla na początek
Tam masz ubytki metalu i sam papier ścierny nie wystarczy.
Na początku wygładzić - wyszpachlowac - znowu wygładzic i pomalować
Robię tak w modelach i efekt jest :)
Sam ostatnio reanimowałem obśrupane ciężarki kierownicy
nie nerwowo
ODPOWIEDZ