Zupełnie o tym zapomniałem ostatnio, ale kiedyś przeczytałem http://moto.pl/Motocykle/56,113441,1040 ... _5,,4.html
Jak jest z tym skracaniem się luzów, rzeczywiście trzeba to kontrolować co 6tys?
Sprawdzanie luzów zaworowych
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Sprawdzanie luzów zaworowych
Tak, trzeba. Serwisówka każe, to należałoby zrobić. Nie jest to trudne. Dzióbek wszystko opisał w dziale zrób to sam. Najwięcej czasu zajmuje demontaż wszystkich zawadzających elementów.
Silniki zamontowane w naszych kawach są ponoć wrażliwe na luzy zaworowe i olej w silniku. Dodatkowo ER-5 jest też wrażliwa na ciśnienie w oponach
Silniki zamontowane w naszych kawach są ponoć wrażliwe na luzy zaworowe i olej w silniku. Dodatkowo ER-5 jest też wrażliwa na ciśnienie w oponach

Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/