Panowie, ta dziurka w cylindrach co jest to jest głownie od płynu chłodniczego. Gdy wasz motocykl jest za bardzo rozgrzany, aż wentylator huczy to przez tą dziurkę ucieka nadmiar płynu chłodniczego który idzie do cylindrów i tam niżej żeby chłodzić silnik. A jeżeli to wycieka wam olej wtedy jedynie może to znaczyć zużycie głowicy bądź innym podzespołów które tam siedzą. Ale głównie jak napisałem wcześniej, te dziurki co tam są to od płynu chłodniczego, jeżeli leci go troszkę to jest git, a jak leci go dużo to znaczy, że pora zmienić o ringi na rureczkach które idą obok świec od chłodzenia

. Wy mi lepiej powiedzcie czemu mi dalej płyn chłodniczy leci w miejscu wlewu paliwa, te mocowanie do silnika, tam tez jest duży o ring, wymieniłem go, a z mocowania tych 2 części dalej strzela jak z sikawki. Czy to może być problem z uszczelką pod głowicą?? :/. Mam nadzieje ze nie, bo ostatnio i tak mam sporo wydatków :I
-- 05 Kwi 2012, 00:47 --
consol dobrze napisał o co biega

. Szkoda, że dopiero po swoim poście zacząłem szukać tematu ;P. Ale ja już tak mam, że swoje zdanie muszę napisać jak coś mi się wydaje dobrze i raczej się nie myliłem
