Hej,
Mam spory problem z moim er5, ponieważ przejechałam 140km autostradą i gdy juz dotarlam na miejsce okazało sie ze wycieka mi dość powaznie benzyna. Wydaje mi się że wyciek jest w miejscu gaźników, kranik był cały czas na pozycji on wiec nie ma możliwości ze sama go zalałam. Czy macie jakiś pomysł jak można to szybko naprawić, ewentualnie gdzie mam szukać usterki?
Pozdrawiam Karolina
wycwyciek paliwa
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- Alaila
- Klubowicz
- Posty: 735
- Rejestracja: 28 gru 2011, 20:23
- Imię: Agata
- Miejscowość: Świdnica/Wrocław
- Garnek: uvex
- Motocykl: Honda CBF 125
- Kontakt:
Re: wycwyciek paliwa
Mi jak paliwo uciekało w okolicy gaźników, to albo puszczał kranik (jakieś syfy na o-ringach i membranie się zebrały) albo puszczały zaworki iglicowe.
Chyba najłatwiej to ściągnąć bak, odłączyć przewody i sprawdzić czy to wina gaźników/zaworków iglicowych czy czegoś innego. Na forum są fajne instrukcje jak to rozebrać.
Chyba najłatwiej to ściągnąć bak, odłączyć przewody i sprawdzić czy to wina gaźników/zaworków iglicowych czy czegoś innego. Na forum są fajne instrukcje jak to rozebrać.
Życie masz tylko jedno, więc korzystaj z niego na całego :D
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 3
- Rejestracja: 03 kwie 2018, 03:16
- Imię: Paweł
- Miejscowość: Bytom / Nienburg
Re: wycwyciek paliwa
Witam
Czy ktoś miał podobny przypadek, że w pozycji PRI paliwo wycieka mi przewodem znajdującym się koło akumulatora.
Kupiłem używany sprawny kranik i jest dokładnie to samo. Przewody gumowe wszystkie nowe a bak wypłukany i zalany nowym paliwem.
Za wszelkie wskazówki z góry dziękuje.
Czy ktoś miał podobny przypadek, że w pozycji PRI paliwo wycieka mi przewodem znajdującym się koło akumulatora.
Kupiłem używany sprawny kranik i jest dokładnie to samo. Przewody gumowe wszystkie nowe a bak wypłukany i zalany nowym paliwem.
Za wszelkie wskazówki z góry dziękuje.
-
- Klubowicz
- Posty: 897
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
- Imię: Michał
- Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
- Garnek: Scorpion EXO-1200
- Numer GG: 8278420
- Motocykl: SV-650SF
Re: wycwyciek paliwa
Wydaje mi się, że masz źle poziom pływaków ustawiony i Ci przelewapawelenergy pisze:Witam
Czy ktoś miał podobny przypadek, że w pozycji PRI paliwo wycieka mi przewodem znajdującym się koło akumulatora.
Kupiłem używany sprawny kranik i jest dokładnie to samo. Przewody gumowe wszystkie nowe a bak wypłukany i zalany nowym paliwem.
Za wszelkie wskazówki z góry dziękuje.

ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
- technik77
- Klubowicz
- Posty: 212
- Rejestracja: 11 mar 2012, 14:22
- Imię: Piotrek
- Miejscowość: Kalisz
- Plecak: czasami Żona
- Garnek: Acerbis Active
- Motocykl: DR 800, AJP PR5
Re: wycwyciek paliwa
Pozycja PRI to nic innego jak .... otwarty kranik
Jest potrzebna do zalania gaźników po długim przestoju.
Normalnie jeździmy na ON - jak silnik pracuje to pliwo dzięki podciśnieniu leci , jak silnik nie pracuje to paliwo nie leci boo.... nie ma podciśnienia
Można jeździć na PRI (otwarty kranik) bo i tak zaworki iglicowe trzymają (pod warunkiem że są sprawne)
Jak na PRI przelwa sie paliwo, oznacza to że zaworki iglicowe przepuszczaja paliwo - czyt. natychmiastowa wymiana zaworków.
z mojego doświadczenia.
wymieniłem oba zaworki a rano zastałem plamę paliwa pod motocyklem,
okazało się że jeden był zukosowany (fabryczna wada) po prostyu przepuszczał
żeby to sprawdzić wystarczy dmuchnąć w gaźnik w miejscu gdzie wpływa paliwo - nie ma prawa nic przechodzić
Pozdrawiam
Jest potrzebna do zalania gaźników po długim przestoju.
Normalnie jeździmy na ON - jak silnik pracuje to pliwo dzięki podciśnieniu leci , jak silnik nie pracuje to paliwo nie leci boo.... nie ma podciśnienia

Można jeździć na PRI (otwarty kranik) bo i tak zaworki iglicowe trzymają (pod warunkiem że są sprawne)
Jak na PRI przelwa sie paliwo, oznacza to że zaworki iglicowe przepuszczaja paliwo - czyt. natychmiastowa wymiana zaworków.
z mojego doświadczenia.
wymieniłem oba zaworki a rano zastałem plamę paliwa pod motocyklem,
okazało się że jeden był zukosowany (fabryczna wada) po prostyu przepuszczał
żeby to sprawdzić wystarczy dmuchnąć w gaźnik w miejscu gdzie wpływa paliwo - nie ma prawa nic przechodzić

Pozdrawiam
nie nerwowo