
Sportowy tłumik
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Rowerzysta
- Posty: 23
- Rejestracja: 25 lut 2016, 16:56
- Imię: Artur
- Miejscowość: Warszawa
- Garnek: HJC IS-17
Re: Sportowy tłumik
Okej, dzięki za info
A wiesz może czy wzbogacenie mieszanki po wstawieniu przelotu jest znaczne? Tzn. czy bardzo odbiega od wyregulowanego gaźnika przy standardowym wylocie.

Mój kanał na YouTube
Jeżeli chcesz wiedzieć jak zrobić silnik Stirlinga, silnik parowy czy inne ciekawe projekty to zapraszam!
Jeżeli chcesz wiedzieć jak zrobić silnik Stirlinga, silnik parowy czy inne ciekawe projekty to zapraszam!
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: Sportowy tłumik
Przelot zuboży mieszanke, a nie wzbogaci. Jeżeli filtr powietrza zostanie seryjny to nie powinno być konieczności ruszania gaźników, ale po zmiane warto skontrolować świece czy jest dalej okej 

Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
-
- Rowerzysta
- Posty: 23
- Rejestracja: 25 lut 2016, 16:56
- Imię: Artur
- Miejscowość: Warszawa
- Garnek: HJC IS-17
Re: Sportowy tłumik
No tak skoro zuboży, to muszę ją wzbogacić
To miałem na myśli.
Update (8.05.2016)
Jakiś czas temu w końcu tłumik dostałem i założyłem. Efekt? Świetny, teraz zastanawiam się jak mogłem jeździć na standardowym tłumiku.
Jeżeli ktoś jest ciekawy jak to chodzi, to nagrałem porównanie z i bez db killera:
http://www.youtube.com/embed/Dxdgh3ZIsx4

Update (8.05.2016)
Jakiś czas temu w końcu tłumik dostałem i założyłem. Efekt? Świetny, teraz zastanawiam się jak mogłem jeździć na standardowym tłumiku.
Jeżeli ktoś jest ciekawy jak to chodzi, to nagrałem porównanie z i bez db killera:
http://www.youtube.com/embed/Dxdgh3ZIsx4
Mój kanał na YouTube
Jeżeli chcesz wiedzieć jak zrobić silnik Stirlinga, silnik parowy czy inne ciekawe projekty to zapraszam!
Jeżeli chcesz wiedzieć jak zrobić silnik Stirlinga, silnik parowy czy inne ciekawe projekty to zapraszam!
- mefi12
- Motorowerzysta
- Posty: 69
- Rejestracja: 26 lut 2016, 22:28
- Imię: Sebastian
- Miejscowość: Nysa
- Garnek: LS2
Re: Sportowy tłumik
Dzięki za filmik 

-
- Motocyklista
- Posty: 161
- Rejestracja: 31 maja 2014, 14:49
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Cc B-100
- Garnek: HJC-HQ1
Re: Sportowy tłumik
Kurde na słuchawkach mam wrażenie jakby dzwięk był ardzo podobny do tego co mam u siebie - a mam ponawiercany orginał ;P
- jotto
- Klubowicz
- Posty: 1115
- Rejestracja: 03 sie 2011, 11:53
- Imię: Marek
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Africa Twin
Re: Sportowy tłumik
Nie da się nawiercić oryginału tak, żeby brzmiał jak montii. Testowane na zlotach. 


-
- Rowerzysta
- Posty: 23
- Rejestracja: 25 lut 2016, 16:56
- Imię: Artur
- Miejscowość: Warszawa
- Garnek: HJC IS-17
Re: Sportowy tłumik
Wiadomo że nagranie to tylko namiastka tego co jest w rzeczywistości ;/ Żeby nagrać to dobrze, trzeba by mieć profesjonalny mikrofon.
Mój kanał na YouTube
Jeżeli chcesz wiedzieć jak zrobić silnik Stirlinga, silnik parowy czy inne ciekawe projekty to zapraszam!
Jeżeli chcesz wiedzieć jak zrobić silnik Stirlinga, silnik parowy czy inne ciekawe projekty to zapraszam!
Re: Sportowy tłumik
Witam wszystkich, było sporo mowy o wierceniu wydechu oryginalnego, więc postanowiłem spróbować bo w sumie co mam do stracenia? Jaki efekt? Według mnie mega! Zerowym kosztem można poprawić brzmienie. Poniżej 2 filmiki "przed i po", filmik przed w garażu więc też nieco sie różni niż na otwartym powietrzu aczkolwiek słychać różnice. Jak wyszło według Was? Pozdrawiam!
Przed:
https://www.youtube.com/watch?v=kk2VSPOWWfM
Po:
https://www.youtube.com/watch?v=-0YQupcKmYw
Przed:
https://www.youtube.com/watch?v=kk2VSPOWWfM
Po:
https://www.youtube.com/watch?v=-0YQupcKmYw
-
- Klubowicz
- Posty: 897
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
- Imię: Michał
- Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
- Garnek: Scorpion EXO-1200
- Numer GG: 8278420
- Motocykl: SV-650SF
Re: Sportowy tłumik
Mi się tam podoba oryginalny, cichy dźwięk, oczywiście to moje zdanie
Miałem gwiżdżący wydech i nogami i rękami wzbraniałem się przed wymianą lub nawiertami, w końcu trafiłem (tutaj na forum) patent z miedzianą rurką, którą się nawierca i wsadza w wydech. U mnie zdało to egzamin 


ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
Re: Sportowy tłumik
Gwizdanie z tego co mi wiadomo było domeną młodszych ERek bodajże od 2001 ale moge się mylić. Moja jest akurat 98 więc gwizdów nie było 
