Kawasaki er5 moc

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

bogus1990
Motorowerzysta
Posty: 54
Rejestracja: 26 sie 2015, 15:18
Miejscowość: Kalisz
Plecak: nie
Garnek: Naxa
Numer GG: 8577768

Kawasaki er5 moc

Post autor: bogus1990 »

Witam mam kolejny problem ze swoim motocyklem.Dzisiaj jadąc sobie do pracy motocykl nagle stracił na mocy.po prostu bardzo ciężko mu wejść wyżej niz 60km/h.i inny odgłos w czasie jazdy się wydobywa.czyżby chodził tylko jeden cylinder? Nie wiem co się stało :/ było to przy prędkości około 40-60km/h i około 3500-400obrotów
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Awatar użytkownika
jotto
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1115
Rejestracja: 03 sie 2011, 11:53
Imię: Marek
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Africa Twin

Re: Kawasaki er5 moc

Post autor: jotto »

Być może jeden cylinder odmówił współpracy. Zobacz jak wyglądają świece i czy obie dają iskrę. :)
Obrazek
bogus1990
Motorowerzysta
Posty: 54
Rejestracja: 26 sie 2015, 15:18
Miejscowość: Kalisz
Plecak: nie
Garnek: Naxa
Numer GG: 8577768

Re: Kawasaki er5 moc

Post autor: bogus1990 »

A jak cylinder odmówił współpracy to co wtedy? Ostatnio odpalajac delikatnie strzelił i dziś podobnie.ale wszystko ok ładnie chodził na obrotach i w czasie jazdy :/
Rafał
Motocyklista
Posty: 161
Rejestracja: 31 maja 2014, 14:49
Imię: Rafał
Miejscowość: Cc B-100
Garnek: HJC-HQ1

Re: Kawasaki er5 moc

Post autor: Rafał »

Jak mi świeca padła to na jednym cylindrze chodził :P Objawy były takie, że w czasie jazdy zaćzeły sie robić takie własnie spadki mocy, az w końcu było tak że dopiero od 6k obrotów normalnie jechał, poniżej się dławił, obroty jałowe strasznie falowały. Najłatwiej sprawdzic to rozgrzej moto i sprawdz kolektory wydechowe, jak jeden cylinder nie pali to kolektor będzie chłodny.
bogus1990
Motorowerzysta
Posty: 54
Rejestracja: 26 sie 2015, 15:18
Miejscowość: Kalisz
Plecak: nie
Garnek: Naxa
Numer GG: 8577768

Re: Kawasaki er5 moc

Post autor: bogus1990 »

Tylko że j muszę do domu jeszcze wrócić :D zajadę do domu to sprawdzę ale to po pracy :) no trochę się dlawi bo mam wrażenieszarpania przy niższych biegach
Rafał
Motocyklista
Posty: 161
Rejestracja: 31 maja 2014, 14:49
Imię: Rafał
Miejscowość: Cc B-100
Garnek: HJC-HQ1

Re: Kawasaki er5 moc

Post autor: Rafał »

to sprawdź w domu świece ;)
Awatar użytkownika
Remilo7
Motorowerzysta
Posty: 85
Rejestracja: 14 kwie 2015, 22:45
Imię: Paweł
Miejscowość: Opole
Garnek: HJC FG-17

Re: Kawasaki er5 moc

Post autor: Remilo7 »

Albo wina gaźników
"Zawodowcy są przewidywalni, strzeż się amatorów"

Jawa 50 > Yamaha TDR 125 > Kawasaki ER5
piter3105
Motocyklista
Posty: 628
Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
Imię: Piotr
Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
Plecak: Ania
Garnek: LS2
Motocykl: BMW R 1100 RT

Re: Kawasaki er5 moc

Post autor: piter3105 »

Też przerabiałem ten temat, trzeba było mocno trzymać kierownicę, bo nie wiadomo kiedy włączał się drugi cylinder:P
Kupiłem przewód zapłonowy BERU na metry, do tego nowe świece i fajki i aż do sprzedaży miałem spokój.
bogus1990
Motorowerzysta
Posty: 54
Rejestracja: 26 sie 2015, 15:18
Miejscowość: Kalisz
Plecak: nie
Garnek: Naxa
Numer GG: 8577768

Re: Kawasaki er5 moc

Post autor: bogus1990 »

późno z pracy wróciłem.kolektory oba są ciepłe.motocykl nie wchodzi na wyżej niż4 tys obrotów w jeździe.odpala bez problemu.3 nie ma co wrzucać bo zamula totalna
Kanc1erz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 897
Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
Imię: Michał
Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
Garnek: Scorpion EXO-1200
Numer GG: 8278420
Motocykl: SV-650SF

Re: Kawasaki er5 moc

Post autor: Kanc1erz »

To obstawiam lewy luft, znaczy powietrze. Zerknij, czy króćce ssące nie są uszkodzone, bo ta guma lubi czasem sobie pęknąć. Albo przewody wysokiego napięcia jak ktoś wyżej napisał. No i koniecznie zerknij na stan świec!
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
ODPOWIEDZ