Opony
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
Re: Opony
U mnie jest dziwna sprawa z oponami. Na motocyklu sa zamontowane nowe Pirelli, al w dowodzie rej niemieckim mam adnotacje ze 110/70-17 przod 130/70-17 tyl ale tylko dunlop arrowmax gt401fg lub bridgestone battlax bt-35f.W Niemczech jesli tak jest w dowodzie to tak trzeba miec . W Polsce pewnie nie. Zastanawiam sie co ma za znaczenie to ze musza byc opony stosowane danego producenta. Dlatego chyba bede rejestrowal moto w PL.
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Opony
To są opony zalecane przez producenta, a jak wiadomo, to co zaleca producent, nie zawsze jest dobre dla motocykla.
Wątpię by na przeglądzie w Niemczech czepiali się innych opon niż zalecane przez producenta.
Wątpię by na przeglądzie w Niemczech czepiali się innych opon niż zalecane przez producenta.

Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
- w3exe
- Rowerzysta
- Posty: 22
- Rejestracja: 04 sty 2015, 13:37
- Imię: Konrad
- Miejscowość: Kielce
- Garnek: AGV K3
Re: Opony
ja mam komplet pilot road 2 tył 150. Widze tu dyskusje na temat szerszej opony. Kapeć idealnie sprawuje się w trasie. Z plecakiem jazda jest komfortowa przez większy styk z asfaltem. A droga to nie tor żeby kolanami trzeć o asfalt.
http://allegro.pl/kpl-110-70zr17-150-70 ... 53224.html
http://p1.bikepics.com/2014/08/17/bikep ... 2-full.jpg
http://allegro.pl/kpl-110-70zr17-150-70 ... 53224.html
http://p1.bikepics.com/2014/08/17/bikep ... 2-full.jpg
-
- Rowerzysta
- Posty: 29
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 13:44
- Imię: Grzegorz
- Miejscowość: Zabrze
- Garnek: Scorpion EXO 500 Air
Re: Opony
Ja od początku w motocyklu mam 150 Bridgestone ale opona już stara i na nowy sezon trzeba zmienić właśnie się zastanawiam czy wrócić do zalecanej 130 czy zostać przy 150.
Wrażenia przy 150 całkiem pozytywne moto dobrze się trzyma asfaltu a i z plecakiem się dość wygodnie jeździ
Ponadto wydaje mi się że efekt wizualny jest minimalnie lepszy przy 150 choć nie wiem czy przy założeniu 130 będzie to aż tak widoczne
Wrażenia przy 150 całkiem pozytywne moto dobrze się trzyma asfaltu a i z plecakiem się dość wygodnie jeździ

Ponadto wydaje mi się że efekt wizualny jest minimalnie lepszy przy 150 choć nie wiem czy przy założeniu 130 będzie to aż tak widoczne
- Miłosz
- Klubowicz
- Posty: 1303
- Rejestracja: 29 kwie 2011, 22:57
- Imię: Miłosz
- Miejscowość: Plewiska/Poznań
- Plecak: Monika
- Garnek: HJC
- Numer GG: 3369519
- Motocykl: Gsf 1200N K5
Re: Opony
Ok czyli nie masz porównania, a to w sumie istota sprawy. Super, że jesteś zadowolony, ale nie wiesz jaka jest różnica między 130 a 150. Choć w sumie rzadko kto wie 

-
- Oldmotocyklista
- Posty: 544
- Rejestracja: 29 sty 2011, 11:15
- Imię: Krzysztof
- Miejscowość: krk
- Lokalizacja: Mazowsze
Re: Opony
Ja wiem. Latałem na takiej i na takiej. 150 jest do dupy.Miłosz pisze:Ok czyli nie masz porównania, a to w sumie istota sprawy. Super, że jesteś zadowolony, ale nie wiesz jaka jest różnica między 130 a 150. Choć w sumie rzadko kto wie