Pytania wszelkie

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

Awatar użytkownika
jolja
Motocyklista
Posty: 202
Rejestracja: 23 lip 2014, 18:20
Imię: Jola
Miejscowość: Kraków
Garnek: LS2 Wolf

Re: Pytania wszelkie

Post autor: jolja »

Jea, po milionie lat spędzonych w serwisie (przeze mnie, bo nie miałam czasu go odebrać :( ) Erni wrócił do domu :love: :love: :love:
Z tej oto okazji mam pytanie :D Czy tylko mi zegary tak latają przy większych prędkościach i na każdym wyboju? Wiem, że zawieszenie mam apokaliptycznie twarde, ale jeśli przy 140 słyszę jak zegary mi się tłuką to chyba coś nie tak..? Obluzować się tam coś mogło, czy co, miał ktoś podobny problem? Albo ma pomysł co się porobiło? :)
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Awatar użytkownika
cici0201
Motocyklista
Posty: 233
Rejestracja: 08 kwie 2013, 21:53
Imię: Krystian
Miejscowość: Kutno
Garnek: LS2 FF370

Re: Pytania wszelkie

Post autor: cici0201 »

Najprawdopodobniej masz urwany któryś z zaczepów zegarów.
Kanc1erz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 897
Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
Imię: Michał
Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
Garnek: Scorpion EXO-1200
Numer GG: 8278420
Motocykl: SV-650SF

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Kanc1erz »

Ja też mam tam wszystko połamane, zresztą w jakimś z tematów to nawet wrzuciłem. Ogólnie mam daną piankową podkładkę pod ten plastik na którym są kontrolki i nic nie stuka (pomimo tego, że całość lata jak samolot). Obstawiam, że gdybym nie miał szyby dawno bym zegary stracił ;P
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
piter3105
Motocyklista
Posty: 628
Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
Imię: Piotr
Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
Plecak: Ania
Garnek: LS2
Motocykl: BMW R 1100 RT

Re: Pytania wszelkie

Post autor: piter3105 »

pigwa, pytałeś o wskazówki: ja u siebie demontowałem obydwie, (demontaż to nawet trochę za duże słowo, po prostu je wyjąłem:P ) potem można je bez problemu włożyć i wszystko działa (przynajmniej prędkościomierz, bo obrotomierz i tak miałem zepsuty). Ogólnie w prędkościomierzu zdejmowałem wskazówkę w tym celu, żeby ją trochę przestawić, bo nie wiem dlaczego nie była normalnie ustawiona na 0 tylko chyba 10 km/h, już nie pamiętam dokładnie. Podsumowując: cała operacja udana, beż żadnych strat ;)
Awatar użytkownika
jolja
Motocyklista
Posty: 202
Rejestracja: 23 lip 2014, 18:20
Imię: Jola
Miejscowość: Kraków
Garnek: LS2 Wolf

Re: Pytania wszelkie

Post autor: jolja »

Ok, dzięki ;) Ja jak patrzyłam to nic złamane nie jest, ale są jakby poluzowane czy coś...
Awatar użytkownika
Corr
Motocyklista
Posty: 697
Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
Imię: Adam
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Corr »

jolja pisze:Z tej oto okazji mam pytanie :D Czy tylko mi zegary tak latają przy większych prędkościach i na każdym wyboju? Wiem, że zawieszenie mam apokaliptycznie twarde, ale jeśli przy 140 słyszę jak zegary mi się tłuką to chyba coś nie tak..? Obluzować się tam coś mogło, czy co, miał ktoś podobny problem? Albo ma pomysł co się porobiło? :)
Sprawdź czy wszystkie śruby je mocujące są dokręcone(w ogóle czy są).

http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop/ ... m&id=17317 na schemacie jest tulejka amortyzująca(92160), ona mogła się rozpaść lub wyrobić i stąd nadmierny luz.

Mogę pomóc tylko teoretycznie bo zegary to jedna z nielicznych rzeczy, których nie musiałem rozkręcać i naprawiać w erce :lol: z wyjątkiem wymiany żarówek od podświetlenia, ale to wymagało zdjęcia tylko kubków :P
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
Awatar użytkownika
jolja
Motocyklista
Posty: 202
Rejestracja: 23 lip 2014, 18:20
Imię: Jola
Miejscowość: Kraków
Garnek: LS2 Wolf

Re: Pytania wszelkie

Post autor: jolja »

Corr pisze:... z wyjątkiem wymiany żarówek od podświetlenia, ale to wymagało zdjęcia tylko kubków
To też mnie czeka, bo świeci mi się tylko połowa prędkościomierza :D Od 70 mil w górę nie widzę praktycznie nic (tak na usprawiedliwienie - nie widzę o ile przekraczam prędkość :lol: )
Awatar użytkownika
cici0201
Motocyklista
Posty: 233
Rejestracja: 08 kwie 2013, 21:53
Imię: Krystian
Miejscowość: Kutno
Garnek: LS2 FF370

Re: Pytania wszelkie

Post autor: cici0201 »

Luźne są tylko na boki czy góra-dół też? Z wierzchu nie widać uszkodzenia. Spróbuj odkręcić zegary. Od spodu bodajże dwie nakrętki na klucz 10. Zapewne uchwyt który jest uszkodzony zacznie obracać wraz z nakrętką.
Awatar użytkownika
jolja
Motocyklista
Posty: 202
Rejestracja: 23 lip 2014, 18:20
Imię: Jola
Miejscowość: Kraków
Garnek: LS2 Wolf

Re: Pytania wszelkie

Post autor: jolja »

Właśnie bardziej góra-dół niż na boki to lata. Okk, spróbuję jutro jeśli się wyrobię, dziękuję Wam ślicznie :)
Kanc1erz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 897
Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
Imię: Michał
Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
Garnek: Scorpion EXO-1200
Numer GG: 8278420
Motocykl: SV-650SF

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Kanc1erz »

Cze, utwardzenie zawiasów z przodu. Możliwe? Słabe zawiasy z przodu to bolączka naszych kochanek. Generalnie i tak coś czuję, że będzie dobrze wymienić olej w lagach, bo widząc syf w zacisku jaki był, to do lag też nikt nie zaglądał.
Oryginalnie jest tam wpuszczony olej 10Wxx, zastanawiam się, czy wlewając gęstszy olej 15Wxx np. moto nie będzie tak mocno nurkować?
Zdam się na Wasze doświadczenie, żeby czegoś nie spieprzyć. Sama wymiana oleju to już u doświadczonych ludzi, sam się tego nie tykam :P
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
ODPOWIEDZ