Witam. Mam do Was pytanie: co macie w dowodzie rejestracyjnym wpisane w rubryczce Q (kW/kg)? Pytam, bo mam moto z Włoch, a tam są okrutne braki w dokumentach, zerowy przegląd muszę zrobić. Najlepiej by było, jakby ktoś z Was wypisał wszystkie dane z dowodu rej. (no, może poza danymi personalnymi itp ). Proszę o to, ponieważ nie chce mi się jechać na stację okręgową bo zimno, oponki starawe, a w pobliżu mam stację, która może robić przeglądy sprowadzonych pojazdów (w tym motocykli), ale chłopaki nie mają katalogów moto, lecz są bardzo życzliwi i chcą ten przegląd zrobić. Dane w Necie są tak rozbieżne, że już głupieję. To Kawasaki ER-5 2003 rok (pierwsza rejestracja), ale sądzę, że rok produkcji to 2001 - 2002, bo ma jeszcze manualny włącznik świateł. Nie dławiony, we włoskim dowodzie jest 37 kW. Ale nie ma masy własnej, stos. mocy do masy, nacisku osi oraz danych z rubryczki D, czyli D.2- typ pojazdu, D.3 - model pojazdu. D.1 też jakieś dziwne, "Kawasaki Heavy Industries LTD ER500A". Tak czy owak, proszę Was o wszystkie dane z tych technicznych rubryczek, chciałbym jak najszybciej go zarejestrować na normalnych tablicach (do 29 marca mam "czerwone"). Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam
stosunek mocy do masy i inne dane
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Rowerzysta
- Posty: 31
- Rejestracja: 23 lut 2014, 13:17
- Imię: Paweł
- Miejscowość: Warszawa
- Garnek: Nolan N86
stosunek mocy do masy i inne dane
WSK 125 -> MZ ETZ 150 -> MZ ETZ 250 (gleba) -> 22 lata przerwy w motożyciorysie-> Skuterek Zipp -> Kawasaki ER-5
- LucasCNC
- Motocyklista
- Posty: 142
- Rejestracja: 24 cze 2012, 21:17
- Imię: Łukasz
- Miejscowość: Głogów Małopolski
- Garnek: HJC CS-14
Re: stosunek mocy do masy i inne dane
U mie wygląda to tak:
D.1 KAWASAKI
D.2 ---
D.3 ER 500AA
E - JKAER500AAA044939
B - 15.03.2000
I - 19.10.2012
H - ---
Rodzaj pojazdu : MOTOCYKL
Przeznaczenie : ---
rok produkcji - 2000
Dop. ładowność - ---
Naj. dop. nacisk osi - 2,05kN
F.1 ---
F.2 375kg
F.3 ---
G 193kg
J ---
K ---
L: 2
O.1 ---
O.2 ---
P.1 499,00 cm3
P.2 37,00kW
P.3 P
Q 0,1917kW/kG
S.1: 2
S.2 ---
D.1 KAWASAKI
D.2 ---
D.3 ER 500AA
E - JKAER500AAA044939
B - 15.03.2000
I - 19.10.2012
H - ---
Rodzaj pojazdu : MOTOCYKL
Przeznaczenie : ---
rok produkcji - 2000
Dop. ładowność - ---
Naj. dop. nacisk osi - 2,05kN
F.1 ---
F.2 375kg
F.3 ---
G 193kg
J ---
K ---
L: 2
O.1 ---
O.2 ---
P.1 499,00 cm3
P.2 37,00kW
P.3 P
Q 0,1917kW/kG
S.1: 2
S.2 ---
-
- Rowerzysta
- Posty: 31
- Rejestracja: 23 lut 2014, 13:17
- Imię: Paweł
- Miejscowość: Warszawa
- Garnek: Nolan N86
Re: stosunek mocy do masy i inne dane
Dzięki wielkie. A może ktoś ma dane z 2002 i 2003, o ile te maszyny jakoś się różniły?
Dzięki.
Pozdrawiam
Dzięki.
Pozdrawiam
WSK 125 -> MZ ETZ 150 -> MZ ETZ 250 (gleba) -> 22 lata przerwy w motożyciorysie-> Skuterek Zipp -> Kawasaki ER-5
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: stosunek mocy do masy i inne dane
Przecież te dane są i tak bez znaczenia i nikt na to nie zwraca uwagi, wpisz to co kolega wyżej wrzucił i już.
Jak robiłem przegląd zerowy w Ninjy to trafiłem na tak ogarniętego diagnostę, że gdyby nie moja korekta to moc maksymalna była by wpisana przy 6 tyś obrotów bo mu się wydawało, że motocykle się tyle kręcą maksymalnie
Jak robiłem przegląd zerowy w Ninjy to trafiłem na tak ogarniętego diagnostę, że gdyby nie moja korekta to moc maksymalna była by wpisana przy 6 tyś obrotów bo mu się wydawało, że motocykle się tyle kręcą maksymalnie
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
-
- Rowerzysta
- Posty: 31
- Rejestracja: 23 lut 2014, 13:17
- Imię: Paweł
- Miejscowość: Warszawa
- Garnek: Nolan N86
Re: stosunek mocy do masy i inne dane
A chciałem być porządnym obywatelem i mieć wszystkie dane zgodne ze stanem faktycznym... W takim razie widzę, że kłopotu nie będzie. Już się umówiłem z diagnostą na wtorek. Dziękuję Wam za pomoc, uspokoiłem się.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
WSK 125 -> MZ ETZ 150 -> MZ ETZ 250 (gleba) -> 22 lata przerwy w motożyciorysie-> Skuterek Zipp -> Kawasaki ER-5
-
- Motocyklista
- Posty: 311
- Rejestracja: 06 sty 2013, 15:55
- Imię: Kamil
- Miejscowość: Jarosław
- Garnek: HJC RPHA 11 Plus
- Motocykl: ZX6R
- Kontakt:
Re: stosunek mocy do masy i inne dane
Moja też jest z Włoch.
Ja mam 0,1381 kW/kg... Coś mało w porównaniu do LucasCNC
Pewnie przez to, że w G wklepali mi 268kg Chyba z pasażerami ją ważyli...
Także spoko co wpiszesz to będziesz miał
Ja mam 0,1381 kW/kg... Coś mało w porównaniu do LucasCNC
Pewnie przez to, że w G wklepali mi 268kg Chyba z pasażerami ją ważyli...
Także spoko co wpiszesz to będziesz miał
Kawasaki ER-5 ---> Kawasaki ZX6R 636 '05
Mój garaż!
Łona - ĄĘ
Marzeń się nie odkłada... To na marzenia się składa!
Pigwa
Mój garaż!
Łona - ĄĘ
Marzeń się nie odkłada... To na marzenia się składa!
Pigwa
-
- Rowerzysta
- Posty: 31
- Rejestracja: 23 lut 2014, 13:17
- Imię: Paweł
- Miejscowość: Warszawa
- Garnek: Nolan N86
Re: stosunek mocy do masy i inne dane
Normalnie wolna amerykanka. Przegląd już zrobiony - okazało się, że diagnosta jeździ Bandziorem 650, więc nie robił trudności . W urzędzie jeszcze nie byłem, na razie moto u mechaniorów - gaźnik, olej w lagach i ogólny przegląd, bo czort wie, co Makaroniarz z nim robił, a chciałbym pojeździć maszyną dłużej, niż kilka dni. Póki co wolę się samemu nie dotykać do napraw i regulacji, doświadczenie mam tylko w dwusuwach (gaźnik Mikuni czy Dellorto do małych 2t rozkładam i składam jak doświadczony Marine swoje M16, z zawiązanymi oczami), a i zapłon w MZ-tce ustawię używając kawałka patyka i bibułki papierosowej jako narzędzi pomiarowych. Tu wolę jednak nie ryzykować.
WSK 125 -> MZ ETZ 150 -> MZ ETZ 250 (gleba) -> 22 lata przerwy w motożyciorysie-> Skuterek Zipp -> Kawasaki ER-5