witam dzisiaj zdemontowwałem napinacz łancuszka rozrzadu i mam pytanie czy wszystko dobrze zrobiłem??Najpierw odreciłem srodkową srube i zdemontowałem srube i spręzyne i takie trzpien niewiem jak fachowo sie to nazywa ,pózniej odreciłem cały napinacz czyli 2 sruby i wyciągnołem go . Napinacz jest na 9 zabku wiec tragedi nie ma. no i pózniej zamontowąłem najpierw napinacz i wkłdajac go na tym 9 ząbku przykreciłem, nic nie przesuwałem w żabkach a pózniej ząłozyłem sprezyne trzpien i srube srodkową ,? Silnik chodzi jak chodził ale słusze taki cichy głoś jak łancuuszek chodzi i o cos ociera a wczesniej tego raczej nie słuszałem. Zrobiłem cos żle?
Stosujemy się do regulaminu! Stosujemy polskie znaki, nie popełniamy błędów ortograficznych i najważniejsze - po rejestracji idziemy do powitalni się przywitać. Do momentu nie pojawienia się wpisu w powitalni temat zostaje zablokowany. Poza tym odpowiedź na Twoje pytanie jest na tym forum. Pozdrawiam. PS. nazwa tematu nie odnosi się kompletnie do zadanego tu pytania. /jotto
Kawasaki er5
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- marycha1576
- Podawacz śrubek
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 lis 2013, 18:21
- Imię: Robert
- Miejscowość: Stzrlce Opolskie
- Plecak: Niekiedy tak
- Numer GG: 3574734
- bober15
- Motocyklista
- Posty: 167
- Rejestracja: 02 wrz 2013, 15:55
- Imię: Paweł
- Miejscowość: Giżycko
- Plecak: zależy jak leży :)
- Garnek: Nitro n766-vx
- Telefon: 790591087
Re: Kawasaki er5
Powinieneś cofnąć napinacz na 1 ząbek 

- marycha1576
- Podawacz śrubek
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 lis 2013, 18:21
- Imię: Robert
- Miejscowość: Stzrlce Opolskie
- Plecak: Niekiedy tak
- Numer GG: 3574734
Re: Kawasaki er5
Czyli dac go na 1zabek pózniej włożyć napinacz a gdy dam sprezyne i srube to samo sie ustawi.
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Kawasaki er5
Tutaj masz opisaną całą procedurę:
http://forum.kawasaki-er5.pl/viewtopic.php?f=24&t=918
http://forum.kawasaki-er5.pl/viewtopic.php?f=24&t=918
Ponowny montaż:
"Kasujemy" napinacz, czyli naciskamy na zapadkę i wciskamy listwę zębatą z powrotem w korpus. WAŻNE
Przykręcamy korpus napinacza do głowicy silnika (dwie śruby na klucz "10"). Jak pisałem wcześniej miejsce styku można lekko posmarować silikonem. Wypustka na napinaczu powinna być z lewej strony silnika (strona z alternatorem).
Następnie "składamy" śrubę z trzpieniem i sprężyną:
http://imageshack.us/photo/my-images/406/napinacz9.jpg/
...i wkręcamy ręką w korpus (powinno być słychać charakterystyczne "trrrryt" - dźwięk oznacza, że sprężyna wypchnęła listwę do ustawienia "roboczego"). Dokręcamy kluczem "12" i gotowe.

Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
- marycha1576
- Podawacz śrubek
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 lis 2013, 18:21
- Imię: Robert
- Miejscowość: Stzrlce Opolskie
- Plecak: Niekiedy tak
- Numer GG: 3574734
Re: Kawasaki er5
Wszystko jasne dzieki.