Pytania wszelkie

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

Awatar użytkownika
Daniel220
Rowerzysta
Posty: 49
Rejestracja: 21 lis 2012, 23:12
Imię: Daniel
Miejscowość: Jasło
Plecak: Asia
Garnek: HJC CS R1

Re: Ile kilometrów przejeżdżacie???

Post autor: Daniel220 »

przepraszam za nieco infantylne pytanie prosze wytlumaczcie mi co oznaczaja poszczególne ustawienia na kraniku i których najczesciej używacie i w jakich sytuacjach :oops:
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niz niektórzy ludzie przez całe swoje życie"
Burt Munro
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Awatar użytkownika
lucek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 759
Rejestracja: 15 wrz 2011, 10:53
Imię: Lucek
Miejscowość: Puławy
Plecak: Kamila
Garnek: Schuberth C3
Telefon: 505228947
Motocykl: BMW F800GS
Kontakt:

Re: Pytania wszelkie

Post autor: lucek »

Pozwoliłem sobie przenieść do lepiej pasującego tematu i krótko odpowiedzieć:

W pozycji PRI paliwo leci grawitacyjnie (czyli kranik jest ciągle otwarty).
W pozycji ON paliwo leci pod wpływem podciśnienia (czyli teoretycznie tylko kiedy gaźnik go potrzebuje)
Pozycja RES działa tak samo jak pozycja ON tyle że króciec w baku jest umieszczony niżej.

Normalnie powinieneś jeździć z kranikiem ustawionym na ON, jak motocykl już nie będzie jechał przełączasz na RES i wiesz że masz jeszcze 5l paliwa.
Pozycji PRI używasz (przez parę sekund) tylko po to żeby zalać gaźniki, czyli po dłuższym postoju bądź po ww. wyjechaniu całego paliwa na ON.

Przy jakichś problemach użyj wyszukiwarki, bo o kraniku sporo na forum już zostało napisane.
www.hangover.art.pl
Awatar użytkownika
Daniel220
Rowerzysta
Posty: 49
Rejestracja: 21 lis 2012, 23:12
Imię: Daniel
Miejscowość: Jasło
Plecak: Asia
Garnek: HJC CS R1

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Daniel220 »

dzięki za rzeczową odpowiedź :) od kiedy kupilem motocykl tj. od listopada strzałka pokazuje res czyli kranik w ustawieniu na rezerwe czytając inne posty pewnie powineienem przestawić kranik na ON
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niz niektórzy ludzie przez całe swoje życie"
Burt Munro
casual
Podawacz śrubek
Posty: 1
Rejestracja: 21 maja 2013, 19:14
Miejscowość: Poznań

Re: Pytania wszelkie

Post autor: casual »

Witam, poszukuję nakrętki jak na zdjęciu: http://i44.tinypic.com/2wpl17r.jpg
Awatar użytkownika
Damiano
Motocyklista
Posty: 289
Rejestracja: 12 kwie 2012, 23:47
Imię: Damian
Miejscowość: Kraków / Nowa Huta
Garnek: HJC FG-15 Kynee
Telefon: 797873166
Motocykl: V strom DL 650

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Damiano »

https://picasaweb.google.com/1137445514 ... directlink

za 30zl z przesyłka puszcze Ci cały dekiel. jc to pisz.

Damiano
Jawa350ts 89r. -->Kawasaki Er 5 02r. --->Suzuki Sv 650S 05r.--> Suzuki VStrom 650 06r. :>

Żyje się po to...by spełniać marzenia :>
Pedro92
Rowerzysta
Posty: 31
Rejestracja: 18 mar 2013, 01:34
Imię: Piotr
Miejscowość: Gdynia/Pisz
Garnek: SHARK S600
Telefon: 517766502

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Pedro92 »

Ostatnio sporo jeździłem i niestety w tym jakieś 250km po mokrym+deszcz. Po tej wyprawie motocykl stał 3dni, w pracy byłem i nie było czasu na jazdę. Teraz słyszę od strony łańcucha takie strzykanie, strzelanie (zdaje się, że to łańcuch). Oczywiście odpaliłem smar z k2-ten suchy i smarowanie! Dobrze na jedną przejażdżkę, ale później nadal strzyka. I tu pytanie, co to jest? Trzeba jakoś lepiej nasmarować? Jak byłem u mechanika miesiąc temu, to powiedział, że łańcuch nie wyciągnięty, tylko trzeba go smarować, bo suchy. Polecacie jakieś inne smarowidło? Sprawdzenie zębatek? Czy od razu nowy napęd? A jak tak, to standardowo, 42 i 17? Czy są lepsze kombinacje?
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Pytania wszelkie

Post autor: DeFi »

1. Kup preparat do czyszczenia łańcucha i wyczyść go porządnie.
2. Kup smar Castrola i przesmaruj porządnie łańcuch.

Jeżeli to nie pomoże to będziemy myśleć dalej
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Pedro92
Rowerzysta
Posty: 31
Rejestracja: 18 mar 2013, 01:34
Imię: Piotr
Miejscowość: Gdynia/Pisz
Garnek: SHARK S600
Telefon: 517766502

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Pedro92 »

Nie muszę go zdejmować?

Dzięki, po weekendzie napiszę, czy pomogło.
Awatar użytkownika
jotto
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1115
Rejestracja: 03 sie 2011, 11:53
Imię: Marek
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Africa Twin

Re: Pytania wszelkie

Post autor: jotto »

Do czyszczenia wygodniej zdjac, ale da sie tez bez. A co do zebatek to juz bylo walkowane. Japoncow nie poprawiamy.
Obrazek
pigwa
Motocyklista
Posty: 311
Rejestracja: 06 sty 2013, 15:55
Imię: Kamil
Miejscowość: Jarosław
Garnek: HJC RPHA 11 Plus
Motocykl: ZX6R
Kontakt:

Re: Pytania wszelkie

Post autor: pigwa »

Siemka. Malował ktoś może silnik na ten ciemno szary czy taki podobny kolor :D ? Chodzi mi o ten oryginalny chyba kolor, bo to chyba jest oryginalny :P
Może pamięta ktoś jaki to był kolor? Potrzebuje go malutko, tylko żeby rysy zamaskować na silniku, ale nie wiem jaki to, a nie chce żeby się odróżniało :)
Sorki za takie banalne pytanie :wall:
I czy można z obwódki lampy papierem ściernym zetrzeć rysy? Można to jakoś wypolerować potem?
Widziałem nawet chrom w sprayu używał ktoś tego? Warto tym coś chromować ? :)
Kawasaki ER-5 ---> Kawasaki ZX6R 636 '05
Mój garaż! :)
Łona - ĄĘ
Marzeń się nie odkłada... To na marzenia się składa!
Pigwa
ODPOWIEDZ