Pytania wszelkie
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Pytania wszelkie
Oczywiście, ze są:) Najpopularniejsze chyba K&N.
-
- Rowerzysta
- Posty: 31
- Rejestracja: 18 mar 2013, 01:34
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Gdynia/Pisz
- Garnek: SHARK S600
- Telefon: 517766502
Re: Pytania wszelkie
1)Można gdzieś dostać naklejki na kontrolki (luz, migacze, światła)?
2)Końcówki kierownicy-obciążniki. Jak mogę to odróżnić? Znaczy... Skąd będę wiedział, że to są obciążniki, a nie zwykłe końcówki?
3)Mam tarcze w milach, a chciałbym w Km. Na allegroszu tylko jedna aukcja, może coś wiecie na ten temat z własnego doświadczenia?
4)Polerowanie silnika- jakiś dobry środek, ew cała aukcja na allegro do czegoś sensownego? Nie chce zamówić byle badziewia, a nie wiem, czy w zwykłym sklepie nie skasują mnie jak za zboże.
Z góry dzięki, coś mi przyjdzie do głowy to będę pytał
2)Końcówki kierownicy-obciążniki. Jak mogę to odróżnić? Znaczy... Skąd będę wiedział, że to są obciążniki, a nie zwykłe końcówki?
3)Mam tarcze w milach, a chciałbym w Km. Na allegroszu tylko jedna aukcja, może coś wiecie na ten temat z własnego doświadczenia?
4)Polerowanie silnika- jakiś dobry środek, ew cała aukcja na allegro do czegoś sensownego? Nie chce zamówić byle badziewia, a nie wiem, czy w zwykłym sklepie nie skasują mnie jak za zboże.
Z góry dzięki, coś mi przyjdzie do głowy to będę pytał

- Pinio
- Motocyklista
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 22:15
- Miejscowość: Łuków
- Plecak: Piękna kobieta;)
- Numer GG: 7955778
- Lokalizacja: Łuków
Re: Pytania wszelkie
W takim razie ten filtr jest z czego?;) Wyglada jak ten walcowy papierowy;]
1) Te opisy kontrolek są raczej nadrukowane na plastik a naklejki nie beda tak dobrze wygladac, mozesz sprubowac tutaj: PLUS Pracownia Reklamy plusreklama@neostrada.pl moge zrobić wsyztsko na zamowienie po bardzo taniutkich cenach;)
3) Co do tarcz to raczej te na allegro. Duzo osob je wymienia we wszelakich motocyklach nic innego nie wykombinujesz;)
-- 09 Kwi 2013, 07:50 --
1) Te opisy kontrolek są raczej nadrukowane na plastik a naklejki nie beda tak dobrze wygladac, mozesz sprubowac tutaj: PLUS Pracownia Reklamy plusreklama@neostrada.pl moge zrobić wsyztsko na zamowienie po bardzo taniutkich cenach;)
3) Co do tarcz to raczej te na allegro. Duzo osob je wymienia we wszelakich motocyklach nic innego nie wykombinujesz;)

Kawasaki Er5 '03 --> Kawasaki ZX6r 636 '02
- czaro85
- Klubowicz
- Posty: 438
- Rejestracja: 28 mar 2012, 13:20
- Imię: Cezary
- Miejscowość: Maków Mazowiecki
- Plecak: Agnieszka
- Garnek: HJC FG-15
- Numer GG: 5485371
Re: Pytania wszelkie
Pinio z bawełny, tu masz zdjęcie porównawcze po lewo papier po prawo bawełna K&N:
http://www.dexcraft.pl/blog/wp-content/ ... ietrza.jpg
http://www.dexcraft.pl/blog/wp-content/ ... ietrza.jpg
Virago 535 '88 -> Kawasaki ER-5 '03 -> ???
- Pinio
- Motocyklista
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 22:15
- Miejscowość: Łuków
- Plecak: Piękna kobieta;)
- Numer GG: 7955778
- Lokalizacja: Łuków
Re: Pytania wszelkie
Ok ,dzięki
Teraz już jestem pewien;) myślisz że jak swoj filtr gąbkowy wyczyszcze na mokro i wyschnie to nasączać go olejem czy nie? I czy może to być olej silnikowy jak piszą w internecie?


Kawasaki Er5 '03 --> Kawasaki ZX6r 636 '02
- wwitek123
- Klubowicz
- Posty: 322
- Rejestracja: 30 paź 2010, 08:33
- Imię: Wojtek
- Miejscowość: Kraśnik
- Plecak: Nie potrzebuje obciążenia
- Garnek: Nolan N86 N-COM
- Numer GG: 8024325
- Motocykl: Yamaha TDM 900 '02
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
Filtr kosztuje aż taki majątek, że czyścicie go i nasączacie olejem? Ja bym za hu*a tak nie zrobił. Kupić nowy i zapomnieć na sezon. Powodzenia dla Was 

Miej wyjebane, a będzie Ci dane.
- jotto
- Klubowicz
- Posty: 1115
- Rejestracja: 03 sie 2011, 11:53
- Imię: Marek
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Africa Twin
Re: Pytania wszelkie
Te, które można czyścić nie są takie tanie.wwitek123 pisze:Filtr kosztuje aż taki majątek, że czyścicie go i nasączacie olejem? Ja bym za hu*a tak nie zrobił. Kupić nowy i zapomnieć na sezon. Powodzenia dla Was

- wwitek123
- Klubowicz
- Posty: 322
- Rejestracja: 30 paź 2010, 08:33
- Imię: Wojtek
- Miejscowość: Kraśnik
- Plecak: Nie potrzebuje obciążenia
- Garnek: Nolan N86 N-COM
- Numer GG: 8024325
- Motocykl: Yamaha TDM 900 '02
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
KN-y nie są takie dobre jak standardowe filtry które się wymienia co jakiś czas, bo nie filtrują tak dobrze, przez co szybciej zużywa się wnętrze cylindrów co a tym idzie, że olej zaczyna zasysać.
Miej wyjebane, a będzie Ci dane.
- lucek
- Klubowicz
- Posty: 759
- Rejestracja: 15 wrz 2011, 10:53
- Imię: Lucek
- Miejscowość: Puławy
- Plecak: Kamila
- Garnek: Schuberth C3
- Telefon: 505228947
- Motocykl: BMW F800GS
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
W sobotę pierwszy raz po zimie wyciągnąłem motocykl i zrobił mi niemiłą niespodziankę i nie chciał zapalić. Prawie wyczerpałem akumulator, próbowałem odpalić "na pych" i nic - martwy. Siadłem i zacząłem się zastanawiać co się mogło stać, ponieważ nie doszedłem do żadnego konstruktywnego wniosku, postanowiłem wprowadzić do garażu i udać się do domu. Przy wprowadzaniu pokusa zwyciężyła i zakręciłem jeszcze raz i strzelił z tłumika, a za drugim razem zapalił bez zająknięcia i do tej pory (~60km) wszystko jest OK. Zastanawiam się jednak skąd mógł wyniknąć taki problem.
23.02 regulowałem zawory i wtedy wszystko działało (zarówno przed regulacją jak i po
).
Jedyne co wymyśliłem to to że filterki paliwa, które zamontowałem na przewodach z baku, powodują mniejszy przepływ i potrzeba było dłuższej chwili żeby napełnić gaźniki (między pierwszym podejściem, a odpaleniem minęło jakieś 15 min i kranik był na PRI), nie wyjaśnia to jednak strzelenia w tłumik.
23.02 regulowałem zawory i wtedy wszystko działało (zarówno przed regulacją jak i po

Jedyne co wymyśliłem to to że filterki paliwa, które zamontowałem na przewodach z baku, powodują mniejszy przepływ i potrzeba było dłuższej chwili żeby napełnić gaźniki (między pierwszym podejściem, a odpaleniem minęło jakieś 15 min i kranik był na PRI), nie wyjaśnia to jednak strzelenia w tłumik.
www.hangover.art.pl
- Greku_
- Motocyklista
- Posty: 202
- Rejestracja: 15 paź 2011, 22:04
- Imię: Rafał
- Miejscowość: z domu
- Garnek: LS2
Re: Pytania wszelkie
strzelanie w tlumik to nic innego jak paliwo ktore zebralo sie w tlumiku, widocznie go zalales 
