Pytania wszelkie

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

KELGAR
Motocyklista
Posty: 352
Rejestracja: 02 paź 2011, 21:06
Imię: Mateusz
Miejscowość: Świdnica
Plecak: z książkami ^^
Garnek: Shark S600

Re: Pytania wszelkie

Post autor: KELGAR »

Więc ściągnij zbiornik paliwa, zalej borygo bezpośrednio do układu i miej problem z głowy. Jak zalejesz płynu do obiegu to w zbiorniczku wyrównawczym zostaw miejsce poniżej poziomu MAX, bo wywalić może ;]
LWG!
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Awatar użytkownika
czaro85
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 438
Rejestracja: 28 mar 2012, 13:20
Imię: Cezary
Miejscowość: Maków Mazowiecki
Plecak: Agnieszka
Garnek: HJC FG-15
Numer GG: 5485371

Re: Pytania wszelkie

Post autor: czaro85 »

1. Tak wręcz musi pykać
2. Na 100% rurka przelewowa od płynu chłodzącego mam taką samą, po prostu masz nowy model w starym wychodziła z resztą rurek u dołu.
3. A gdzie dokładnie patrzyłeś że płyny w układzie brak ? do jeżeli w zbiorniczek wyrównawczy ten pod siedzeniem to o niczym nie świadczy. Płyn może być ale jego stan jest poniżej minimum.
Virago 535 '88 -> Kawasaki ER-5 '03 -> ???
garrowq
Motorowerzysta
Posty: 58
Rejestracja: 11 wrz 2012, 02:29
Imię: Piotrek
Miejscowość: Piaseczno
Garnek: UVEX 515 BOSS

Re: Pytania wszelkie

Post autor: garrowq »

W tym wyrównawczym nie ma nic. Szedłem dalej z tą rurką aż pod bak, tam już nie było dostępu ale do tego momentu nic. A ściągać zbiornik nie mam ochoty, nie wystarczy dolać do tego zbiornika wyrównawczego?
KELGAR
Motocyklista
Posty: 352
Rejestracja: 02 paź 2011, 21:06
Imię: Mateusz
Miejscowość: Świdnica
Plecak: z książkami ^^
Garnek: Shark S600

Re: Pytania wszelkie

Post autor: KELGAR »

Awatar użytkownika
czaro85
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 438
Rejestracja: 28 mar 2012, 13:20
Imię: Cezary
Miejscowość: Maków Mazowiecki
Plecak: Agnieszka
Garnek: HJC FG-15
Numer GG: 5485371

Re: Pytania wszelkie

Post autor: czaro85 »

Wiesz to jak naprawa samolotu przy pomocy taśmy klejącej.
Albo zrobisz to porządnie albo w ogóle.
Virago 535 '88 -> Kawasaki ER-5 '03 -> ???
garrowq
Motorowerzysta
Posty: 58
Rejestracja: 11 wrz 2012, 02:29
Imię: Piotrek
Miejscowość: Piaseczno
Garnek: UVEX 515 BOSS

Re: Pytania wszelkie

Post autor: garrowq »

Ok, w takim razie zabieram się za bak:) Dzięki Panowie.
ERforceOne
Podawacz śrubek
Posty: 8
Rejestracja: 31 lip 2012, 13:06
Miejscowość: Szamotuły
Plecak: Aleksandra
Skype: ogor170
Numer GG: 3073045
Telefon: 723507951

Re: Pytania wszelkie

Post autor: ERforceOne »

Witam mam taki mały problem niedawno miałem małą przygodę tj. przy dużej prędkości jakaś szmata wkręciła mi się w tylną zębatkę i zablokowała koło, po dojechaniu do domu okazało się że do wymiany jest łożysko tylnego koła. Łożysko wymienione ,łańcuch naciągnięty i nasmarowany i od tego momentu pojawia się uciążliwy dla ucha problem ( choć nie wiem czy ma on cokolwiek wspólnego z wspomniana przygodą) Mianowicie kiedy przekręcę manetkę i przyśpieszam i całe zawieszenie pracuje oraz gdy odpuszczę gaz i siła działa w drógą stronę,oraz w trakcie zmiany biegów na coraz wyższe wydobywa się przeraźliwy, głośny pis, czy kwik trudno to nazwać ale brzmi to tak " kwik kwik" haha Wszystko cholera podokręcałem i nie wiem skąd do cholery ten dźwięk, a jest on głośny więc psuje całą frajdę z jazdy, pomocy :drunk:
Awatar użytkownika
Żółty
Motorowerzysta
Posty: 58
Rejestracja: 14 maja 2011, 12:34
Imię: Tomek
Miejscowość: Warszawa-Miedzylesie
Garnek: HJC CS-R1 CHARACTER
Skype: spielerman
Kontakt:

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Żółty »

Skoro przy włączonym silniku, bez wciśnięcia sprzęgła, szmata zablokowała ci tylne koło to może silnik oberwał i na przykład pasek klinowy sie rozluźnił i ślizga ci sie przy większych momentach. Ale niech ktoś bardziej ogarnięty z mechaniki się wypowie.
Kawasaki ER-5 --> BMW F650GS
Awatar użytkownika
radziorek15
Motocyklista
Posty: 550
Rejestracja: 10 lip 2011, 14:50
Imię: Radosław
Miejscowość: Białystok
Plecak: słowianka
Garnek: xr-1100 shoei
Numer GG: 9519818
Telefon: 693457668

Re: Pytania wszelkie

Post autor: radziorek15 »

W er-5 nie ma żadnych pasków. Rozrząd jest na łańcuchu, a alternator chyba też bezpośrednio połączony z wałem lub jakąś zębatką. Pisk może być z jakiegoś łożyska.
er-5 + SV650S
KELGAR
Motocyklista
Posty: 352
Rejestracja: 02 paź 2011, 21:06
Imię: Mateusz
Miejscowość: Świdnica
Plecak: z książkami ^^
Garnek: Shark S600

Re: Pytania wszelkie

Post autor: KELGAR »

A ja bym zajrzał nawet do wałka od skrzyni... czy nagłe zablokowanie koła nie spowodowało, że puścił simmering , albo coś w ten deseń
ODPOWIEDZ