Pytania wszelkie
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Motocyklista
- Posty: 352
- Rejestracja: 02 paź 2011, 21:06
- Imię: Mateusz
- Miejscowość: Świdnica
- Plecak: z książkami ^^
- Garnek: Shark S600
Re: Pytania wszelkie
Więc ściągnij zbiornik paliwa, zalej borygo bezpośrednio do układu i miej problem z głowy. Jak zalejesz płynu do obiegu to w zbiorniczku wyrównawczym zostaw miejsce poniżej poziomu MAX, bo wywalić może ;]
LWG!
LWG!
- czaro85
- Klubowicz
- Posty: 438
- Rejestracja: 28 mar 2012, 13:20
- Imię: Cezary
- Miejscowość: Maków Mazowiecki
- Plecak: Agnieszka
- Garnek: HJC FG-15
- Numer GG: 5485371
Re: Pytania wszelkie
1. Tak wręcz musi pykać
2. Na 100% rurka przelewowa od płynu chłodzącego mam taką samą, po prostu masz nowy model w starym wychodziła z resztą rurek u dołu.
3. A gdzie dokładnie patrzyłeś że płyny w układzie brak ? do jeżeli w zbiorniczek wyrównawczy ten pod siedzeniem to o niczym nie świadczy. Płyn może być ale jego stan jest poniżej minimum.
2. Na 100% rurka przelewowa od płynu chłodzącego mam taką samą, po prostu masz nowy model w starym wychodziła z resztą rurek u dołu.
3. A gdzie dokładnie patrzyłeś że płyny w układzie brak ? do jeżeli w zbiorniczek wyrównawczy ten pod siedzeniem to o niczym nie świadczy. Płyn może być ale jego stan jest poniżej minimum.
Virago 535 '88 -> Kawasaki ER-5 '03 -> ???
-
- Motorowerzysta
- Posty: 58
- Rejestracja: 11 wrz 2012, 02:29
- Imię: Piotrek
- Miejscowość: Piaseczno
- Garnek: UVEX 515 BOSS
Re: Pytania wszelkie
W tym wyrównawczym nie ma nic. Szedłem dalej z tą rurką aż pod bak, tam już nie było dostępu ale do tego momentu nic. A ściągać zbiornik nie mam ochoty, nie wystarczy dolać do tego zbiornika wyrównawczego?
-
- Motocyklista
- Posty: 352
- Rejestracja: 02 paź 2011, 21:06
- Imię: Mateusz
- Miejscowość: Świdnica
- Plecak: z książkami ^^
- Garnek: Shark S600
Re: Pytania wszelkie
http://www.kawasakimotorcyclespares.co. ... /17298.jpg
Nie zawsze to wystarcza.
Nie zawsze to wystarcza.
- czaro85
- Klubowicz
- Posty: 438
- Rejestracja: 28 mar 2012, 13:20
- Imię: Cezary
- Miejscowość: Maków Mazowiecki
- Plecak: Agnieszka
- Garnek: HJC FG-15
- Numer GG: 5485371
Re: Pytania wszelkie
Wiesz to jak naprawa samolotu przy pomocy taśmy klejącej.
Albo zrobisz to porządnie albo w ogóle.
Albo zrobisz to porządnie albo w ogóle.
Virago 535 '88 -> Kawasaki ER-5 '03 -> ???
-
- Motorowerzysta
- Posty: 58
- Rejestracja: 11 wrz 2012, 02:29
- Imię: Piotrek
- Miejscowość: Piaseczno
- Garnek: UVEX 515 BOSS
Re: Pytania wszelkie
Ok, w takim razie zabieram się za bak:) Dzięki Panowie.
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 8
- Rejestracja: 31 lip 2012, 13:06
- Miejscowość: Szamotuły
- Plecak: Aleksandra
- Skype: ogor170
- Numer GG: 3073045
- Telefon: 723507951
Re: Pytania wszelkie
Witam mam taki mały problem niedawno miałem małą przygodę tj. przy dużej prędkości jakaś szmata wkręciła mi się w tylną zębatkę i zablokowała koło, po dojechaniu do domu okazało się że do wymiany jest łożysko tylnego koła. Łożysko wymienione ,łańcuch naciągnięty i nasmarowany i od tego momentu pojawia się uciążliwy dla ucha problem ( choć nie wiem czy ma on cokolwiek wspólnego z wspomniana przygodą) Mianowicie kiedy przekręcę manetkę i przyśpieszam i całe zawieszenie pracuje oraz gdy odpuszczę gaz i siła działa w drógą stronę,oraz w trakcie zmiany biegów na coraz wyższe wydobywa się przeraźliwy, głośny pis, czy kwik trudno to nazwać ale brzmi to tak " kwik kwik" haha Wszystko cholera podokręcałem i nie wiem skąd do cholery ten dźwięk, a jest on głośny więc psuje całą frajdę z jazdy, pomocy 

- Żółty
- Motorowerzysta
- Posty: 58
- Rejestracja: 14 maja 2011, 12:34
- Imię: Tomek
- Miejscowość: Warszawa-Miedzylesie
- Garnek: HJC CS-R1 CHARACTER
- Skype: spielerman
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
Skoro przy włączonym silniku, bez wciśnięcia sprzęgła, szmata zablokowała ci tylne koło to może silnik oberwał i na przykład pasek klinowy sie rozluźnił i ślizga ci sie przy większych momentach. Ale niech ktoś bardziej ogarnięty z mechaniki się wypowie.
Kawasaki ER-5 --> BMW F650GS
- radziorek15
- Motocyklista
- Posty: 550
- Rejestracja: 10 lip 2011, 14:50
- Imię: Radosław
- Miejscowość: Białystok
- Plecak: słowianka
- Garnek: xr-1100 shoei
- Numer GG: 9519818
- Telefon: 693457668
Re: Pytania wszelkie
W er-5 nie ma żadnych pasków. Rozrząd jest na łańcuchu, a alternator chyba też bezpośrednio połączony z wałem lub jakąś zębatką. Pisk może być z jakiegoś łożyska.
er-5 + SV650S
-
- Motocyklista
- Posty: 352
- Rejestracja: 02 paź 2011, 21:06
- Imię: Mateusz
- Miejscowość: Świdnica
- Plecak: z książkami ^^
- Garnek: Shark S600
Re: Pytania wszelkie
A ja bym zajrzał nawet do wałka od skrzyni... czy nagłe zablokowanie koła nie spowodowało, że puścił simmering , albo coś w ten deseń