Przymierz się do jednego, potem do drugiego.
Er-6 wypada lepiej ekonomicznie, gdyż ma dwa cylindry. Toć to poprawiona technicznie ER-5. Lepsze hamulce i mocniejszy silnik. Tego właśnie brakowało w ER-5.
CBF 600 - Spokojne moto do przemieszczania się z punktu A do punktu B przy rozsądnym zapotrzebowaniu na paliwo. Moc oddaje liniowo, podobnie jak ER-5
SV 650 - Fajne, oszczędne i dynamiczne moto. Tzw pogromca niedoświadczonych, ale to z powodu charakterystyki silnika V. Aczkolwiek Kamyk przesiadł się z ER-5 na SV i jeszcze żyje (a tak nawiasem, Kamyk, jaki miałeś staż na ERce i ile KM nawinałeś do zmiany sprzęta ? )
@
Urbansan,
nie od dziś wiadomo, że litrowe V-ki są paliwożerne. To samo jest w VTR 1000, TL 1000 VFR 800 (tu akurat jest V4, ale również paliwożerne). Nie wiem jak sprawa wygląda w przypadku dużego V-storma oraz XL-1000 Varadero, ale mniemam że podobnie.
SV 1000 w porównaniu do mniejszej siostry to spalanie praktycznie x2
