Wie ktoś może jak zdjąć bak w tej maszynie? Śruba pod siedzeniem- to wiem Które przewody paliwowe trzeba rozłączyć w kolejnosci, żeby powodzi nie narobic ))) I czy to z kranikiem zdejmuje sie? Pytam, bo nie miel nigdy tylu przewodow w kraniku i w dodatku dostęp taki sobie ;p
Jak dasz rade to z krenikiem zdejmuj. Wtedy dajesz na on lub res odłączasz przewód podciśnienia (taki wąski) i przewód idący do gaźników. odłączasz wszystko z baku co nie idzie do kranika. odkręcasz śrubę pod siedzeniem i zdejmujesz bak wysuwając powoli do tyłu. Jak chcesz dokładniejszy opis to zajrzyj do tematu o regulacji zaworów w dziale zrób to sam.
Jeśli chcesz go zdjąć tylko po to, żeby się dostać do świec czy gdzieś tam do góry silnika to ja przynajmniej odkręcam śrubę, wysuwam z tych gum, z boku motocykla stawiam stołeczek i na nim opieram zbiornik lekko z ukosa. Tylko sprawdź czy długość przewodów Ci na to pozwoli;)
Jak juz na prawde nie uda Ci sie zdjac razem z kranikiem to mozesz po kolei zdejmowac wezyki z kranika zaciskajac je na poczatku kombinerkami przez szmate, a potem wkrecajac w nie srube i zblizonej srednicy gwinta:)