
PROBLEM Z Z PRACĄ SILNIKA W PRZEDZIALE 4 - 5 rpm
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 5
- Rejestracja: 26 cze 2012, 22:05
- Miejscowość: Głogów Małopolski
- Garnek: Nitro+Caberg
- Telefon: 796293399
PROBLEM Z Z PRACĄ SILNIKA W PRZEDZIALE 4 - 5 rpm
Witam Wszystkich! Poiadam erke od 7tygodni. Zauważyłem, że podczas jazdy kiepsko zbiera się w przedziale 4 - 5 tysięcy na każdym biegu
. Dodam, że praca silnika w tym zakresie powoduje pewne drżenie motocykla oraz dźwięk jaki w tedy wydaje też nie jest tak "gładkie" jak w pozostałym zakresie. Wymieniłem świece, filtr jest na oko w porządku. Leję ukrainkę, ale na Vervie ogólnie efekt też jest wyczuwalny. Poradźcie coś.

-
- Motorowerzysta
- Posty: 57
- Rejestracja: 05 lis 2011, 16:41
- Imię: xxx
- Miejscowość: xxx
Re: PROBLEM Z Z PRACĄ SILNIKA W PRZEDZIALE 4 - 5 rpm
może regulacja ?
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 5
- Rejestracja: 26 cze 2012, 22:05
- Miejscowość: Głogów Małopolski
- Garnek: Nitro+Caberg
- Telefon: 796293399
Re: PROBLEM Z Z PRACĄ SILNIKA W PRZEDZIALE 4 - 5 rpm
Regulacja!? Ale czego? No i jak? Poza tym jestem ciekawy czy wszystkie er 5 tak mają, że do ok 4rpm słabo się zbiera, a potem to już idzie jak burza 

- radziorek15
- Motocyklista
- Posty: 550
- Rejestracja: 10 lip 2011, 14:50
- Imię: Radosław
- Miejscowość: Białystok
- Plecak: słowianka
- Garnek: xr-1100 shoei
- Numer GG: 9519818
- Telefon: 693457668
Re: PROBLEM Z Z PRACĄ SILNIKA W PRZEDZIALE 4 - 5 rpm
U mnie raczej w całym zakresie obrotów idzie tak samo, nie ma przeskoków. Może regulacja zaworów lub serwis gaźników pomoże
er-5 + SV650S
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: PROBLEM Z Z PRACĄ SILNIKA W PRZEDZIALE 4 - 5 rpm
U mnie przed regulacją zaworów do 5 tyś nie bardzo jechał, powyżej miał kopa. Po regulacji charakterystyka jest liniowa, bez żadnych dziur w całym zakresie.
Regulacja:
- luzu zaworowego
- gaźników(czyszczenie, skład mieszanki)
- synchronizacja gaźników
Jeżeli to nie pomoże to musi być jakaś usterka.
Polecam przejrzeć dział Zrób to sam, oraz poczytać serwisówkę, również na forum.
Regulacja:
- luzu zaworowego
- gaźników(czyszczenie, skład mieszanki)
- synchronizacja gaźników
Jeżeli to nie pomoże to musi być jakaś usterka.
Polecam przejrzeć dział Zrób to sam, oraz poczytać serwisówkę, również na forum.
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: PROBLEM Z Z PRACĄ SILNIKA W PRZEDZIALE 4 - 5 rpm
A nie masz nic kombinowane z wydechem?
- thomsonicus
- Motocyklista
- Posty: 116
- Rejestracja: 12 cze 2011, 16:35
- Imię: Pan
- Miejscowość: Krasnystaw
- Garnek: KBC VR1X Irid
- Numer GG: 3534487
- Kontakt:
Re: PROBLEM Z Z PRACĄ SILNIKA W PRZEDZIALE 4 - 5 rpm
Jeszcze mogą być świece i cewki/ przewody wys napięcia. Powinno się je wymieniać raz na jakiś czas ale ludzie często olewają wymianę przewodów.
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 5
- Rejestracja: 26 cze 2012, 22:05
- Miejscowość: Głogów Małopolski
- Garnek: Nitro+Caberg
- Telefon: 796293399
Re: PROBLEM Z Z PRACĄ SILNIKA W PRZEDZIALE 4 - 5 rpm
Dzięki za porady. Myślę że czeka mnie regulacja zaworów no i pewnie gaźnika. Zacznę od Zrób to sam jak radzi Corr no i manual. Wydech jest oryginalny (nie zmieniany). Przewody i cewki to chyba jeszcze nie problem przy moim przebiegu.
-
- Rowerzysta
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 cze 2011, 14:40
- Miejscowość: opole
- Garnek: Nitro N760VX
- Numer GG: 6665270
Re: PROBLEM Z Z PRACĄ SILNIKA W PRZEDZIALE 4 - 5 rpm
To wina synchronizacji gaźników.
Proste do zrobienia domowymi sposobami
Proste do zrobienia domowymi sposobami

-
- Podawacz śrubek
- Posty: 5
- Rejestracja: 26 cze 2012, 22:05
- Miejscowość: Głogów Małopolski
- Garnek: Nitro+Caberg
- Telefon: 796293399
Re: PROBLEM Z Z PRACĄ SILNIKA W PRZEDZIALE 4 - 5 rpm
Chyba zacznę od synchronizacji gaźników, to nie zaszkodzi, tylko muszę się wgryźć w temat.
-- 11 Lip 2012, 22:34 --
Synchronizację wykonałem domowej roboty wakumetrem (tj. przewód paliwowy 5x9 mm x 5m, 2x igła do strzykawek 0,4 mm, denaturat, stojak na dvd. Po podłączeniu tego ustrojstwa i odpaleniu lewy gaźnik zaciągał tak, że musiałem wyłączyć moto bo denat mógłby się dostać do gaźnika
. Jak opadło to odpaliłem i odrazu śrubka w ruch. Trochę to trwało ale jakoś udało mi się wypoziomować denat w tych rurkach. Swoją drogą, to chyba w moim moto, nikt nigdy tego nie robił, bo ta śruba to była zasyfiona do tego stopnia, że nie mogłem jej przekręcić. Po synchronizacji jest wielka różnica: moto zbiera się równomiernie, nie ma drżeń w pewnych zakresach obrotów (4-5RPM), ale jakby spalanie wzrosło, tylko to sprawdzę jak troche pojeżdżę. Obroty jałowe też wyregulowane, tylko niewiem czy jeszcze coś się w gaźniku reguluje
Podpowiedzcie
Czyszczenie gaźnika trohę mnie przeraża
, boję się żeby tam cos nie s....ić.
-- 11 Lip 2012, 22:34 --
Synchronizację wykonałem domowej roboty wakumetrem (tj. przewód paliwowy 5x9 mm x 5m, 2x igła do strzykawek 0,4 mm, denaturat, stojak na dvd. Po podłączeniu tego ustrojstwa i odpaleniu lewy gaźnik zaciągał tak, że musiałem wyłączyć moto bo denat mógłby się dostać do gaźnika


Czyszczenie gaźnika trohę mnie przeraża
