Pytania wszelkie

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

piter3105
Motocyklista
Posty: 628
Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
Imię: Piotr
Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
Plecak: Ania
Garnek: LS2
Motocykl: BMW R 1100 RT

Re: Pytania wszelkie

Post autor: piter3105 »

Oczywiście, ze są:) Najpopularniejsze chyba K&N.
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Pedro92
Rowerzysta
Posty: 31
Rejestracja: 18 mar 2013, 01:34
Imię: Piotr
Miejscowość: Gdynia/Pisz
Garnek: SHARK S600
Telefon: 517766502

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Pedro92 »

1)Można gdzieś dostać naklejki na kontrolki (luz, migacze, światła)?
2)Końcówki kierownicy-obciążniki. Jak mogę to odróżnić? Znaczy... Skąd będę wiedział, że to są obciążniki, a nie zwykłe końcówki?
3)Mam tarcze w milach, a chciałbym w Km. Na allegroszu tylko jedna aukcja, może coś wiecie na ten temat z własnego doświadczenia?
4)Polerowanie silnika- jakiś dobry środek, ew cała aukcja na allegro do czegoś sensownego? Nie chce zamówić byle badziewia, a nie wiem, czy w zwykłym sklepie nie skasują mnie jak za zboże.

Z góry dzięki, coś mi przyjdzie do głowy to będę pytał :)
Awatar użytkownika
Pinio
Motocyklista
Posty: 274
Rejestracja: 14 kwie 2011, 22:15
Miejscowość: Łuków
Plecak: Piękna kobieta;)
Numer GG: 7955778
Lokalizacja: Łuków

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Pinio »

W takim razie ten filtr jest z czego?;) Wyglada jak ten walcowy papierowy;]
-- 09 Kwi 2013, 07:50 --

1) Te opisy kontrolek są raczej nadrukowane na plastik a naklejki nie beda tak dobrze wygladac, mozesz sprubowac tutaj: PLUS Pracownia Reklamy plusreklama@neostrada.pl moge zrobić wsyztsko na zamowienie po bardzo taniutkich cenach;)
3) Co do tarcz to raczej te na allegro. Duzo osob je wymienia we wszelakich motocyklach nic innego nie wykombinujesz;)
Obrazek
Kawasaki Er5 '03 --> Kawasaki ZX6r 636 '02
Awatar użytkownika
czaro85
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 438
Rejestracja: 28 mar 2012, 13:20
Imię: Cezary
Miejscowość: Maków Mazowiecki
Plecak: Agnieszka
Garnek: HJC FG-15
Numer GG: 5485371

Re: Pytania wszelkie

Post autor: czaro85 »

Pinio z bawełny, tu masz zdjęcie porównawcze po lewo papier po prawo bawełna K&N:
http://www.dexcraft.pl/blog/wp-content/ ... ietrza.jpg
Virago 535 '88 -> Kawasaki ER-5 '03 -> ???
Awatar użytkownika
Pinio
Motocyklista
Posty: 274
Rejestracja: 14 kwie 2011, 22:15
Miejscowość: Łuków
Plecak: Piękna kobieta;)
Numer GG: 7955778
Lokalizacja: Łuków

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Pinio »

Ok ,dzięki ;) Teraz już jestem pewien;) myślisz że jak swoj filtr gąbkowy wyczyszcze na mokro i wyschnie to nasączać go olejem czy nie? I czy może to być olej silnikowy jak piszą w internecie?
Obrazek
Kawasaki Er5 '03 --> Kawasaki ZX6r 636 '02
Awatar użytkownika
wwitek123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 322
Rejestracja: 30 paź 2010, 08:33
Imię: Wojtek
Miejscowość: Kraśnik
Plecak: Nie potrzebuje obciążenia
Garnek: Nolan N86 N-COM
Numer GG: 8024325
Motocykl: Yamaha TDM 900 '02
Kontakt:

Re: Pytania wszelkie

Post autor: wwitek123 »

Filtr kosztuje aż taki majątek, że czyścicie go i nasączacie olejem? Ja bym za hu*a tak nie zrobił. Kupić nowy i zapomnieć na sezon. Powodzenia dla Was :omg:
Miej wyjebane, a będzie Ci dane.
Awatar użytkownika
jotto
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1115
Rejestracja: 03 sie 2011, 11:53
Imię: Marek
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Africa Twin

Re: Pytania wszelkie

Post autor: jotto »

wwitek123 pisze:Filtr kosztuje aż taki majątek, że czyścicie go i nasączacie olejem? Ja bym za hu*a tak nie zrobił. Kupić nowy i zapomnieć na sezon. Powodzenia dla Was :omg:
Te, które można czyścić nie są takie tanie.
Obrazek
Awatar użytkownika
wwitek123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 322
Rejestracja: 30 paź 2010, 08:33
Imię: Wojtek
Miejscowość: Kraśnik
Plecak: Nie potrzebuje obciążenia
Garnek: Nolan N86 N-COM
Numer GG: 8024325
Motocykl: Yamaha TDM 900 '02
Kontakt:

Re: Pytania wszelkie

Post autor: wwitek123 »

KN-y nie są takie dobre jak standardowe filtry które się wymienia co jakiś czas, bo nie filtrują tak dobrze, przez co szybciej zużywa się wnętrze cylindrów co a tym idzie, że olej zaczyna zasysać.
Miej wyjebane, a będzie Ci dane.
Awatar użytkownika
lucek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 759
Rejestracja: 15 wrz 2011, 10:53
Imię: Lucek
Miejscowość: Puławy
Plecak: Kamila
Garnek: Schuberth C3
Telefon: 505228947
Motocykl: BMW F800GS
Kontakt:

Re: Pytania wszelkie

Post autor: lucek »

W sobotę pierwszy raz po zimie wyciągnąłem motocykl i zrobił mi niemiłą niespodziankę i nie chciał zapalić. Prawie wyczerpałem akumulator, próbowałem odpalić "na pych" i nic - martwy. Siadłem i zacząłem się zastanawiać co się mogło stać, ponieważ nie doszedłem do żadnego konstruktywnego wniosku, postanowiłem wprowadzić do garażu i udać się do domu. Przy wprowadzaniu pokusa zwyciężyła i zakręciłem jeszcze raz i strzelił z tłumika, a za drugim razem zapalił bez zająknięcia i do tej pory (~60km) wszystko jest OK. Zastanawiam się jednak skąd mógł wyniknąć taki problem.

23.02 regulowałem zawory i wtedy wszystko działało (zarówno przed regulacją jak i po :) ).

Jedyne co wymyśliłem to to że filterki paliwa, które zamontowałem na przewodach z baku, powodują mniejszy przepływ i potrzeba było dłuższej chwili żeby napełnić gaźniki (między pierwszym podejściem, a odpaleniem minęło jakieś 15 min i kranik był na PRI), nie wyjaśnia to jednak strzelenia w tłumik.
www.hangover.art.pl
Awatar użytkownika
Greku_
Motocyklista
Posty: 202
Rejestracja: 15 paź 2011, 22:04
Imię: Rafał
Miejscowość: z domu
Garnek: LS2

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Greku_ »

strzelanie w tlumik to nic innego jak paliwo ktore zebralo sie w tlumiku, widocznie go zalales ;-)
ODPOWIEDZ