Pytania wszelkie

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

Awatar użytkownika
jolja
Motocyklista
Posty: 202
Rejestracja: 23 lip 2014, 18:20
Imię: Jola
Miejscowość: Kraków
Garnek: LS2 Wolf

Re: Pytania wszelkie

Post autor: jolja »

No i gaźniki i tak są do zrobienia po tym wszystkim, no nie?
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Awatar użytkownika
strayker270
Motorowerzysta
Posty: 90
Rejestracja: 23 sie 2013, 13:10
Imię: Mateusz
Miejscowość: Kielce
Plecak: Żona już lubi motocykle
Garnek: Airoh Movement
Numer GG: 3153137

Re: Pytania wszelkie

Post autor: strayker270 »

Skoro paliwo się przedostało to tak. Serwis gaźników i kranika powinien pomóc. Innej drogi paliwo nie ma jak pokonać w tym układzie.
Zipp Astec 50cc 2008 r. -> Er 500 2004 r.
Awatar użytkownika
jolja
Motocyklista
Posty: 202
Rejestracja: 23 lip 2014, 18:20
Imię: Jola
Miejscowość: Kraków
Garnek: LS2 Wolf

Re: Pytania wszelkie

Post autor: jolja »

Dziękuje Wam bardzo :)

e: wymiana kranika, zaworków iglicowych no i gaźniki do roboty.. 5 stów nie moje, kup moto mówili, będzie fajnie, mówili :cry:
Grzesiek92
Rowerzysta
Posty: 29
Rejestracja: 28 wrz 2014, 13:44
Imię: Grzegorz
Miejscowość: Zabrze
Garnek: Scorpion EXO 500 Air

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Grzesiek92 »

Pytanie:
Jak podłączyć linkę z obrotomierza posiada ktoś jakąś instrukcje jak to zrobić ?
Awatar użytkownika
cici0201
Motocyklista
Posty: 233
Rejestracja: 08 kwie 2013, 21:53
Imię: Krystian
Miejscowość: Kutno
Garnek: LS2 FF370

Re: Pytania wszelkie

Post autor: cici0201 »

Obrotomierz w Erce jest elektroniczny więc nie ma linki.
Grzesiek92
Rowerzysta
Posty: 29
Rejestracja: 28 wrz 2014, 13:44
Imię: Grzegorz
Miejscowość: Zabrze
Garnek: Scorpion EXO 500 Air

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Grzesiek92 »

Z tym że ja kupiłem z zegarami nie orginalnymi (z innego modelu) i obrotomierz tam nie działa a widzę że ma na linkę wejście :)
Awatar użytkownika
cici0201
Motocyklista
Posty: 233
Rejestracja: 08 kwie 2013, 21:53
Imię: Krystian
Miejscowość: Kutno
Garnek: LS2 FF370

Re: Pytania wszelkie

Post autor: cici0201 »

No to raczej nic z tym nie zrobisz bo Er5 nie ma wyjścia na linke obrotomierza. Musisz szukać zegarów z elektonicznym obrotomierzem i predkosciomierzem na linke.
Kanc1erz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 897
Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
Imię: Michał
Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
Garnek: Scorpion EXO-1200
Numer GG: 8278420
Motocykl: SV-650SF

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Kanc1erz »

Mam pytanie odnośnie wymiany klocków hamulcowych z przodu, rocznik 98.
W serwisówce jest to dość zawile opisane.
Jak to najprościej zrobić?
Trzeba ściągać cały zacisk, upuścić nieco płynu?
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
pigwa
Motocyklista
Posty: 311
Rejestracja: 06 sty 2013, 15:55
Imię: Kamil
Miejscowość: Jarosław
Garnek: HJC RPHA 11 Plus
Motocykl: ZX6R
Kontakt:

Re: Pytania wszelkie

Post autor: pigwa »

Ja zdjąłem zacisk z tarczy zdjąłem stare klocki włożyłem nowe, posmarowałem specjalnym mazidłem w miejscach, w których klocki "ślizgają" się po zacisku, żeby lżej miały, potem śrubokrętem delikatnie rozszerzyłem klocki, żeby zmieściła się między nie tarcza i założyłem tak jak ma być ;)
Pamiętaj i dobrze sprawdź blaszki pod klockami jak będziesz montował, żeby siedziało tak jak ma być i jeśli dawno nie zmieniałeś płynu hamulcowego to też to zrób. W manualu jest zalecane co 2 lata wymiana płynu, koszt nie duży, a hamulce też potrafią się poprawić. ;)
Kawasaki ER-5 ---> Kawasaki ZX6R 636 '05
Mój garaż! :)
Łona - ĄĘ
Marzeń się nie odkłada... To na marzenia się składa!
Pigwa
Kanc1erz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 897
Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
Imię: Michał
Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
Garnek: Scorpion EXO-1200
Numer GG: 8278420
Motocykl: SV-650SF

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Kanc1erz »

pigwa pisze:Ja zdjąłem zacisk z tarczy zdjąłem stare klocki włożyłem nowe, posmarowałem specjalnym mazidłem w miejscach, w których klocki "ślizgają" się po zacisku, żeby lżej miały, potem śrubokrętem delikatnie rozszerzyłem klocki, żeby zmieściła się między nie tarcza i założyłem tak jak ma być ;)
Pamiętaj i dobrze sprawdź blaszki pod klockami jak będziesz montował, żeby siedziało tak jak ma być i jeśli dawno nie zmieniałeś płynu hamulcowego to też to zrób. W manualu jest zalecane co 2 lata wymiana płynu, koszt nie duży, a hamulce też potrafią się poprawić. ;)
Tak, wiem, ale serwis hamulców, włącznie z wymianą przewodu na stalowy oplot chcę zrobić po zimie. Obecnie ciężko z kasą.
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
ODPOWIEDZ