Akumulator i chlodnica
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Akumulator i chlodnica
Lokalizacja aku:

Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Re: Akumulator i chlodnica
a jak się odłącza to pierw + a potem - ?
-
- Motocyklista
- Posty: 352
- Rejestracja: 02 paź 2011, 21:06
- Imię: Mateusz
- Miejscowość: Świdnica
- Plecak: z książkami ^^
- Garnek: Shark S600
Re: Akumulator i chlodnica
Odłączając najpierw minus, ale podłączając najpierw plus
- radziorek15
- Motocyklista
- Posty: 550
- Rejestracja: 10 lip 2011, 14:50
- Imię: Radosław
- Miejscowość: Białystok
- Plecak: słowianka
- Garnek: xr-1100 shoei
- Numer GG: 9519818
- Telefon: 693457668
Re: Akumulator i chlodnica
KELGAR a nie na odwrót ? Ja zawsze odłączam najpierw "+" a "-" później żeby nie iskrzyło. Przy podłączaniu najpierw "-" a potem "+".
er-5 + SV650S
Re: Akumulator i chlodnica
tam gdzie zanaczone tam sie troche skrapla cos jakby olej
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Akumulator i chlodnica
Co do pocenia się, do uszczelka pokrywy zaworów może już nie trzymać jak należy. Przy regulacji zaworów proponowałbym wymianę na nową (koszt ok 120 zł) albo dać cienką warstwę sylikonu. Możesz mechanikowi powiedzieć żeby uszczelnił przy regulacji to będzie wiedział co zrobić.

Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Re: Akumulator i chlodnica
i co sadzicie o tej chlodnicy ??
- Kamyk
- Administrator
- Posty: 3375
- Rejestracja: 19 cze 2010, 19:07
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
- Plecak: Ewa
- Garnek: Shoei XR-1000 / HJC
- Skype: kaminski.rafal
- Numer GG: 2697152
- Motocykl: Testowy
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
Re: Akumulator i chlodnica
Szczerze, mialem dokladnie takie cos w samochodzie i niestety nie trzymala guma/uszczelka na laczeniu metalowych czesci z plastikami. Niestety musialem wymienic chlodnice. Nie ma opcji - jedz do kolesi od chlodnic i niech lookna co i jak. Sa rozne mozliwosci - albo wymiana uszczelki, ale na pewno trzeba zdjac chlodnice i zobaczyc.
Takie jest moje zdanie.
Kamyk
Takie jest moje zdanie.
Kamyk
Er5 -> SV 650 K3 -> ST xtz 750 '89 + ...
Re: Akumulator i chlodnica
a z odkreceniem jej jest jakis problem bo z tego co patrzylem w serwisowce to tylko kilka srubek . a przed tym trzeba ja oproznic? w jaki sposob?
-
- Motocyklista
- Posty: 177
- Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:56
- Imię: Łukasz
- Miejscowość: Kielce
- Garnek: NAXA FOB
Re: Akumulator i chlodnica
kamyk dobrze mowi, pościągaj gumy i odkręć śrubki, odlej płyn.
W ciepłym obadaj co tam i skąd cieknie, jak sama chłodnica to lutuj lub zaklej na sucho z zewnątrz preparatem.
Jak się boisz to do chłodnicowców, zapytaj się na Ceglanej, oni mi kiedyś łatali chłodnice wody i klimy i turbo na raz
...po kocie
W ciepłym obadaj co tam i skąd cieknie, jak sama chłodnica to lutuj lub zaklej na sucho z zewnątrz preparatem.
Jak się boisz to do chłodnicowców, zapytaj się na Ceglanej, oni mi kiedyś łatali chłodnice wody i klimy i turbo na raz

jest: er-5, zr-7, dt-125 (2T), chinol 50
było: gs-500, diversion 600, en-500
było: gs-500, diversion 600, en-500