Brak iskry na obu garach [rozw. uszkodzona stacyjka]
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 4
- Rejestracja: 17 gru 2012, 19:27
- Imię: piotrek
- Miejscowość: Łódź
- Kontakt:
Re: Brak iskry na obu garach [rozw. uszkodzona stacyjka]
Wiecie jaka jest rezystancja tego opornika ze stacyjki?
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Brak iskry na obu garach [rozw. uszkodzona stacyjka]
A tak w ogóle to Powitalnia się kłaniaDeFi pisze:
Opornik w stacyjce ..... Wartość to ok 0,10-0,20W


Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 4
- Rejestracja: 17 gru 2012, 19:27
- Imię: piotrek
- Miejscowość: Łódź
- Kontakt:
Re: Brak iskry na obu garach [rozw. uszkodzona stacyjka]
DeFi pisze:A tak w ogóle to Powitalnia się kłaniaDeFi pisze:
Opornik w stacyjce ..... Wartość to ok 0,10-0,20W
Już byłem w powitalce

- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Brak iskry na obu garach [rozw. uszkodzona stacyjka]
jak podasz w sklepie w watach to ci odpowiednie dobiorą. Zresztą weź kilka oporników na oko. kosztują kilkanaście groszy.
mniej więcej tak wygląda:

mniej więcej tak wygląda:


Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
- lucek
- Klubowicz
- Posty: 759
- Rejestracja: 15 wrz 2011, 10:53
- Imię: Lucek
- Miejscowość: Puławy
- Plecak: Kamila
- Garnek: Schuberth C3
- Telefon: 505228947
- Motocykl: BMW F800GS
- Kontakt:
Re: Brak iskry na obu garach [rozw. uszkodzona stacyjka]
Nie wiem jak jest konkretnie z tą stacyjką, ale DeFi trochę się mylisz. Co prawda rezystor ma parametr podany w Watach i to jest maksymalna moc jaką może "przyjąć" podstawowym parametrem rezystora jest jednak rezystancja wyrażona w Ohmach.
Niewykluczone jednak że do stacyjki wystarczy zamontować jakikolwiek z mocą taką jak podał DeFi. Jeśli masz stary rezystor to można dojść po kodzie paskowym jaki na nim jest.
Niewykluczone jednak że do stacyjki wystarczy zamontować jakikolwiek z mocą taką jak podał DeFi. Jeśli masz stary rezystor to można dojść po kodzie paskowym jaki na nim jest.
www.hangover.art.pl
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 4
- Rejestracja: 17 gru 2012, 19:27
- Imię: piotrek
- Miejscowość: Łódź
- Kontakt:
Re: Brak iskry na obu garach [rozw. uszkodzona stacyjka]
Właściwie to nie wiem, czy mam ten rezystor. Na pewno sprawdzę, bo mi moto nie pali na dwa gary (tak jak w tym wątku) sprawdzałem już świece, kable, fajki, cewki i moduł (historia http://gpz500.cba.pl/viewtopic.php?t=24 ... sc&start=0. Najgorzej, że do magneto mam ciężki dostęp bo trzeba owiewkę zdjąć a trochę ciężki dostęp a chętnie bym sprawdził.
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Brak iskry na obu garach [rozw. uszkodzona stacyjka]
Jest jeszcze opcja z impulsatorem, a dokładniej z jego złączką. Sądzę że w GPZ elektryka wygląda podobnie, więc w okolicach otworu filtra powietrza jest złączka na 2 kabelki (żółty i czarny o ile pamiętam). Poruszaj tą kostką podczas kręcenia.
Mało prawdopodobnie że jeździła i nagle przestała jeździć przez rezystor. U mnie rezystora wcale nie było, a jedynie wlutowany w wiązkę w lampie i tam się urwał) Seryjnie zamontowany nie powinien tak sam z siebie paść.
Proponuje nabyć albo pożyczyć multimetr i pomierzyć wszelkie sygnały w elektryce. Manual w rękę i sprawdzasz które przewody powinny dawać sygnał i mierzysz.
W międzyczasie proponuję poszukać namiarów na dobrego elektryka motocyklowego w okolicy. Jak wszystko inne zawiedzie i zabraknie ci już pomysłów to będziesz zmuszony oddać moto w ręce fachowca.
Mało prawdopodobnie że jeździła i nagle przestała jeździć przez rezystor. U mnie rezystora wcale nie było, a jedynie wlutowany w wiązkę w lampie i tam się urwał) Seryjnie zamontowany nie powinien tak sam z siebie paść.
Proponuje nabyć albo pożyczyć multimetr i pomierzyć wszelkie sygnały w elektryce. Manual w rękę i sprawdzasz które przewody powinny dawać sygnał i mierzysz.
W międzyczasie proponuję poszukać namiarów na dobrego elektryka motocyklowego w okolicy. Jak wszystko inne zawiedzie i zabraknie ci już pomysłów to będziesz zmuszony oddać moto w ręce fachowca.

Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 4
- Rejestracja: 17 gru 2012, 19:27
- Imię: piotrek
- Miejscowość: Łódź
- Kontakt:
Re: Brak iskry na obu garach [rozw. uszkodzona stacyjka]
Muszę przyjrzeć się tej kostce. Jeszcze mam w planach luknąć na impulsator i magneto, ale trochę ciężki dostep do tego mam w swojej gpzcie.