Crash pady

Wszystkie informacje związane z Kawasaki ER5

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

Awatar użytkownika
jolja
Motocyklista
Posty: 202
Rejestracja: 23 lip 2014, 18:20
Imię: Jola
Miejscowość: Kraków
Garnek: LS2 Wolf

Re: Crash pady

Post autor: jolja »

Taki z niego magik? :) Dobrze wiedzieć w razie czego, chociaż ja raczej obstaję przy crash padach, jakoś bardziej to do mnie przemawia niż gmole. Może dlatego, że gmole kojarzą mi się tylko z tymi gigantami, które były przy ybr-ce z nauki jazdy, a czegoś takiego bym nie chciała na pewno.
No i opaska dostaje okejkę. :D
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Crash pady

Post autor: DeFi »

Każdy ma prawo do własnego zdania. Ja osobiście wolę gmole. O CP słyszałem że przy odrobinie pecha można wyrwać szpilę silnika jak CP o coś zahaczy. Gmole mają powyżej 2-3 punktów podparcia.

A co do magika, to obejrzyj, co zmajstrował do XJ6n:
http://forum.kawasaki-er5.pl/viewtopic. ... 359#p35359
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Awatar użytkownika
jolja
Motocyklista
Posty: 202
Rejestracja: 23 lip 2014, 18:20
Imię: Jola
Miejscowość: Kraków
Garnek: LS2 Wolf

Re: Crash pady

Post autor: jolja »

O słodki jeżu! :shock: No takie coś to by mi się podobało. Może mnie jeszcze przekonacie :)
Na razie jak już dałam pieniążka za pady, to niech posiedzą trochę, oby się tylko nie przydały.
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Crash pady

Post autor: DeFi »

Ja za gmolami 2 lata czekałem, aż zamówiłem.
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Awatar użytkownika
jolja
Motocyklista
Posty: 202
Rejestracja: 23 lip 2014, 18:20
Imię: Jola
Miejscowość: Kraków
Garnek: LS2 Wolf

Re: Crash pady

Post autor: jolja »

Ale u Liska zamawiałeś?
Ja mniej pewnie się czuję obok motoru niż na nim, bo jak mi się gibnie gdzieś, to zdecydowanie mnie przeważa, już raz mi się tak wyślizgnął :/ wczoraj wymsknął się kumplowi, ale całe szczęścia siadł na crashu, więc w tym względzie na pewno spełnia swoją rolę. A nad gmolami się zastanawiałam ze względu na to szkolenie, na które chcę sobie iść. Bo patrząc na to co się tam robi, to obawiam się, że może mi się zdarzyć jakaś gleba ;)
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Crash pady

Post autor: DeFi »

Nie, zamówiłem zanim lisek zaczął tworzyć swoje arcydzieła. Zresztą do Liska trzebaby podjechać na przymiarkę, a to troszkę km-ów wiec taniej wyszło zamówić w necie gotowe.

A co do szkolenia, to nie zapomnij pełnego stroju ochronnego i zapasowego w domu, bo czasem po powrocie ten ze szkolenia może trafić do śmieci :lol:
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Awatar użytkownika
jolja
Motocyklista
Posty: 202
Rejestracja: 23 lip 2014, 18:20
Imię: Jola
Miejscowość: Kraków
Garnek: LS2 Wolf

Re: Crash pady

Post autor: jolja »

Ou, faktycznie kawałeczek. Chociaż bliżej niż na zlot :P Ale podobają mi się, bo nie są takie jakieś toporne, jak niektóre.

O madre, nawet mi nie mów... ja jeszcze nie skompletowałam całości :D
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Crash pady

Post autor: DeFi »

Na szkoleniach zazwyczaj wymagają pełnego stroju przez wzgląd na bezpieczeństwo uczestników. W Jeansach raczej Cię nie wpuszczą.
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Awatar użytkownika
jolja
Motocyklista
Posty: 202
Rejestracja: 23 lip 2014, 18:20
Imię: Jola
Miejscowość: Kraków
Garnek: LS2 Wolf

Re: Crash pady

Post autor: jolja »

To ja wiem, ale mogą też być ochraniacze ;) tak samo u góry, póki co jeżdżę w zbrojce, bo w kurtce się gotuję. A wracając do tematu crash padów i gmoli, bo lekki off nam się tworzy, jak już macie założone gmole, to macie tylko z przodu na ochronę silnika, czy coś bardziej rozbudowane?
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Crash pady

Post autor: DeFi »

Z systemem ochrony motocykla różnie to bywa i zazwyczaj uzależnione od typu motocykla.

Terenowe motocykle często mają bogato rozbudowaną ochronę przez wzgląd że często upadają w piachu i błocie (ponoć im efektywniej glebniesz w błocie tym lepszy fun).

Sporty ograniczają się do CP. aby opcjonalnie przy lekkiej glebie ochronić plastiki. Przy większej glebie tworzą się puzzle ciężkie do ułożenia.

W golasach bardziej chodzi o ochronę silnika, baku oraz bikera.

Ja u siebie mam same gmole:
Obrazek

No mógłbym dopisać stelaż bocznych kufrów, który wrazie czego, ochorni ogon, chociaż tłumik i tak oberwie
Obrazek
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
ODPOWIEDZ