Strona 2 z 3

Re: ER 5 - A2

: 09 cze 2014, 15:19
autor: Mathisse
Corr słusznie prawi. Wszystko jest cacy i da się do czasu aż...
Później może być już tylko bardziej przejebane. Dlatego pytanie czy warto ?

Re: ER 5 - A2

: 09 wrz 2014, 16:49
autor: bruzdek
Witam ja mam w dowodzie 25KW i policja mnie załapała i wszystko ok :). Mam A2 :drunk:

Re: ER 5 - A2

: 09 wrz 2014, 21:01
autor: Karcze_
Ja mam w dowodzie 37kW i policja również mnie trzymała, nic nie mówiła i tylko się pytali jaka pojemność, mówię 499cm3 i również mam A2 i spoko jest ;)

Re: ER 5 - A2

: 29 gru 2014, 13:30
autor: PasjaMoto
Czyli zalezy od policji.. jak trafisz na dupka to cię uje..bie brzydko mówiąc sam jadac z ojcem który grubo przekroczył prędkość w terenie zabudowanym i został zatrzymany dostał pouczenie .

Re: ER 5 - A2

: 29 lip 2015, 19:58
autor: fkawka
Mathisse pisze: Kawasaki ER 500 A Twister ER500AA 1998 2 34 PS, 25 kw
Ten symbol "ER500AA" to część VINu ?
Bo ja mam go w VIN i wynikało by że mam 34 konie a w dowodzie i w brif mam wpisane 50 koni, dziwne :/
W serwisie kawasaki stwierdzili mi że na 95% mam 50 km po tym jak gość się przejechał moją er-5.
hmmm... dziwne.

Re: ER 5 - A2

: 15 lis 2015, 16:29
autor: roman1690
Cześć,

Jestem szczęśliwym :) posiadaczem erki z 2003 r.W dowodzie mam wklepane 500AD ora 25kW. Jednak po roku jazdy chciałbym odblokować swoją kawunię tylko chciałbym to zrobić formalnie. Tzn. czy mogę odblokować moto i uporządkować dokumenty tak żeby były zgodne z rzeczywistością. Drodze koledzy jeśli macie jakąkolwiek wiedzę w tym temacie prosiłbym o pomoc. Dzięki i pozdrawiam

Re: ER 5 - A2

: 15 lis 2015, 19:52
autor: Remilo7
Podejrzewam, że sprawa wygląda podobnie jak z blokowaniem motocykli, czyli - dużo roboty. Ale może tutaj pewne kroki można pominąć?
1. Musisz iść do mechanika, który wykona Ci usługę zdjęcia blokady i wystawi na to fakturę.
2. Idziesz na hamownię wykonać pomiar jaką masz aktualnie moc.
3. Z fakturą i wykonanym pomiarem idziesz do diagnosty, które potwierdza zmianę i nową moc.
4. Idziesz do wydziału komunikacji ze wszystkimi papierami, a oni wydają Ci nowy dowód rejestracyjny z poprawioną mocą.

W optymistycznej wersji można by było pominąć krok z mechanikiem i samemu ściągnąć blokadę, ale u nas to nigdy nie wiadomo..

Re: ER 5 - A2

: 15 lis 2015, 22:57
autor: Kanc1erz
Remilo7 pisze:Podejrzewam, że sprawa wygląda podobnie jak z blokowaniem motocykli, czyli - dużo roboty. Ale może tutaj pewne kroki można pominąć?
1. Musisz iść do mechanika, który wykona Ci usługę zdjęcia blokady i wystawi na to fakturę.
2. Idziesz na hamownię wykonać pomiar jaką masz aktualnie moc.
3. Z fakturą i wykonanym pomiarem idziesz do diagnosty, które potwierdza zmianę i nową moc.
4. Idziesz do wydziału komunikacji ze wszystkimi papierami, a oni wydają Ci nowy dowód rejestracyjny z poprawioną mocą.

W optymistycznej wersji można by było pominąć krok z mechanikiem i samemu ściągnąć blokadę, ale u nas to nigdy nie wiadomo..
Właśnie wystarczy wyicąg z hamowni tylko i z tym do starostwa ;)
Tak czytałem przynajmniej, samemu nie miałem styczności.

Re: ER 5 - A2

: 16 lis 2015, 00:57
autor: roman1690
OK, dzięki Panowie za info. A może znacie jeszcze jakiś warsztat, który zająłby się odblokowaniem w okolicach Poznania (+100 km)??.
W między czasie na zasadzie "znajomy znajomego" dotarłem do osoby pracującej w wydziale komunikacji więc może dowiem się jeszcze czegoś więcej (procedury, koszty).

Re: ER 5 - A2

: 16 lis 2015, 17:04
autor: Miłosz
Cerbol (Adam) na pewno się zajmie i da dokumenty z hamowni.

http://cerbol.com/?s=oferta