Motocykl po wciśnięciu sprzęgła się toczy - czy to normalne?
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
Motocykl po wciśnięciu sprzęgła się toczy - czy to normalne?
Witam, mam pytanko,zostawiłem wyłączony motor na biegu, kluczyki wyjąłem ze stacyjki, i tu pytanie czy prawidłową reakcją jest to, ze jak wcisnąłem sprzęgło to motor mogłem swobodnie pchnąć dalej bez żadnego oporu ??
Polecam następnym razem pomyśleć trochę dłużej nad nazwą tematu. Tego nie usunę, bo już kilka postów się pojawiło. /jotto
Można mu jeszcze zmienić nazwę /lucek
Polecam następnym razem pomyśleć trochę dłużej nad nazwą tematu. Tego nie usunę, bo już kilka postów się pojawiło. /jotto
Można mu jeszcze zmienić nazwę /lucek
- Miłosz
- Klubowicz
- Posty: 1303
- Rejestracja: 29 kwie 2011, 22:57
- Imię: Miłosz
- Miejscowość: Plewiska/Poznań
- Plecak: Monika
- Garnek: HJC
- Numer GG: 3369519
- Motocykl: Gsf 1200N K5
Re: Pytanie ?
10/10 !!
Odp: prawidłową.
Odp: prawidłową.
Re: Pytanie ?
No to jak w takim razie można zabezpieczyć motor przed kradzieżą? alarmem
- Mathisse
- Motocyklista
- Posty: 184
- Rejestracja: 12 sie 2013, 08:58
- Imię: Airoh
- Miejscowość: Wałbrzych
- Garnek: Airoh
Re: Pytanie ?
możesz:
1. zablokować kierownicę
2. nałożyć blokadę na tarczę hamulcową (w er5 tylko z przodu) - dwa powyższe nie zabezpieczają przed wtoczeniem np. na lawetę
3. zablokować tylne koło np. łańcuchem lub blokadą na tarczę (jeżeli masz z tyłu)
co byś nie stosował to jak się trafi kilku gości z nożycami to i tak wezmą - ale łatwo nie będzie
ale zazwyczaj na miasto wystarczy blokada kierownicy
1. zablokować kierownicę
2. nałożyć blokadę na tarczę hamulcową (w er5 tylko z przodu) - dwa powyższe nie zabezpieczają przed wtoczeniem np. na lawetę
3. zablokować tylne koło np. łańcuchem lub blokadą na tarczę (jeżeli masz z tyłu)
co byś nie stosował to jak się trafi kilku gości z nożycami to i tak wezmą - ale łatwo nie będzie
ale zazwyczaj na miasto wystarczy blokada kierownicy
Chciałbym się wysypiać na tyle, by rano czuć, że się budzę a nie zmartwychwstaję.
- czaro85
- Klubowicz
- Posty: 438
- Rejestracja: 28 mar 2012, 13:20
- Imię: Cezary
- Miejscowość: Maków Mazowiecki
- Plecak: Agnieszka
- Garnek: HJC FG-15
- Numer GG: 5485371
Re: Pytanie ?
Jest jeszcze możliwość założenia gps, będzie większa szansa na odnalezienie motoru. Zastanawiam się tylko czy to niebyły przerost formy nad treścią, jakby nie patrzył er5 to tania maszyna.
Co do pierwszego pytania to proponuję podszkolić się trochę z mechaniki, moim zdaniem jako motocyklista takie rzeczy musisz wiedzieć. Mam nadzieję że wynika to na razie z braku prawo jazdy, bo jak na kursie nie zdobyłeś takiej wiedzy to czas na kurs doszkalający.
Co do pierwszego pytania to proponuję podszkolić się trochę z mechaniki, moim zdaniem jako motocyklista takie rzeczy musisz wiedzieć. Mam nadzieję że wynika to na razie z braku prawo jazdy, bo jak na kursie nie zdobyłeś takiej wiedzy to czas na kurs doszkalający.
Virago 535 '88 -> Kawasaki ER-5 '03 -> ???
- Alaila
- Klubowicz
- Posty: 735
- Rejestracja: 28 gru 2011, 20:23
- Imię: Agata
- Miejscowość: Świdnica/Wrocław
- Garnek: uvex
- Motocykl: Honda CBF 125
- Kontakt:
Re: Pytanie ?
Ja powiem z doświadczenia: jeśli ktoś bardzo będzie chciał to blokada kierownicy połączona z blokadą na przedniej tarczy nie będzie dla niego stanowić przeszkody. Mój moto będąc tak zabezpieczonym został (na szczęście tylko) przesunięty...
Życie masz tylko jedno, więc korzystaj z niego na całego :D
- Turtles
- Motorowerzysta
- Posty: 72
- Rejestracja: 01 paź 2010, 17:22
- Imię: Paweł
- Miejscowość: Warszawa
- Plecak: empty
- Garnek: Nolan N85
- Numer GG: 5975178
- Telefon: 726 857 474
Re: Pytanie ?
albo kopnięty
- Alaila
- Klubowicz
- Posty: 735
- Rejestracja: 28 gru 2011, 20:23
- Imię: Agata
- Miejscowość: Świdnica/Wrocław
- Garnek: uvex
- Motocykl: Honda CBF 125
- Kontakt:
Re: Pytanie ?
albo kopnięty... Istotne jest to, że przez to musiałam zainwestować w nową linkę prędkościomierza, bo blokada tarczy w wyniku przesunięcia koła mi ją obcięła... Może koszt nieduży, ale liczy się sam fakt czyjegoś głupiego postępowania.
Życie masz tylko jedno, więc korzystaj z niego na całego :D
Re: Pytanie ?
Jakbym nie miał prawa jazdy to bym nie kupił motoru, i tym bardziej nie jeździł, więc nie wiem dlaczego wysunąłeś taki wniosek. Nie zamierzam sie zapisywać na kurs doszkalający z wiedzy na temat motocyklów, bo jak coś sie z nim stanie to od tego jest mechanik żeby go naprawił/zobaczył. Ja sie specjalizuje w innej dziedzinie wiedzy i motor mi służy do jazdy, a nie po to żebym w nim dłubał, nie znam sie na tym wiec wole wydać pieniądze, zaufać fachowcom i być pewny ze robota jest dobrze wykonanaczaro85 pisze:Jest jeszcze możliwość założenia gps, będzie większa szansa na odnalezienie motoru. Zastanawiam się tylko czy to niebyły przerost formy nad treścią, jakby nie patrzył er5 to tania maszyna.
Co do pierwszego pytania to proponuję podszkolić się trochę z mechaniki, moim zdaniem jako motocyklista takie rzeczy musisz wiedzieć. Mam nadzieję że wynika to na razie z braku prawo jazdy, bo jak na kursie nie zdobyłeś takiej wiedzy to czas na kurs doszkalający.
- Turtles
- Motorowerzysta
- Posty: 72
- Rejestracja: 01 paź 2010, 17:22
- Imię: Paweł
- Miejscowość: Warszawa
- Plecak: empty
- Garnek: Nolan N85
- Numer GG: 5975178
- Telefon: 726 857 474
Re: Pytanie ?
a jak pojedziesz w trasę, motor stanie w lesie przez jakąś pierdolę to co wtedy zrobisz ?
poza tym, nie da się jeździć dobrze na moto nie rozumiejąc podstawowych mechanizmów, samochodem w sumie też
poza tym, nie da się jeździć dobrze na moto nie rozumiejąc podstawowych mechanizmów, samochodem w sumie też