i znowu nie widzę precyzyjnej odpowiedzi. Mnie też to interesuje.
Chodzi o czy po spuszczeniu paliwa z tylko jednego gaźnika (drugi pozostaje pełny bo kolega nie może śrubki odkręcić) to po przełączeniu na PRI ten jeden się napełni czy ten pełny go zablokuje
Przy spuszczaniu paliwa z obu gaźników nie ma problemu, bo uzupełnią się jednocześnie.
Dobre rady z doświadczenia.
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Dobre rady z doświadczenia.
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Dobre rady z doświadczenia.
Tzn.akurat PRI w tym wypadku to nie takie obejście zabezpieczenia. Nawet jeśli przekręcimy na PRI to po napełnieniu gaźników paliwo jest odcinane i "łazienki nam nie zaleje" pod warunkiem oczywiście, że gaźniki mamy w dobrym stanie. W innym wypadku musielibyśmy przy napełnianiu gaźników "celować", aby nie zalać silnika.
-
- Motocyklista
- Posty: 177
- Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:56
- Imię: Łukasz
- Miejscowość: Kielce
- Garnek: NAXA FOB
Re: Dobre rady z doświadczenia.
@DeFi
nic się nie stanie. Pływaki nie są połączone. Jedna komora jest pełna, druga pusta. Jak pojawi się paliwo od strony dojścia to bedzie się lało do momentu az jeden i drugi pływak wejdą na odpowiedni poziom, potem nie bedzie się mialo jak lać, bo iglica zamknie dopływ z baku, jesli akurat jeden z nich ma pełne grodzie to nie naleje sie nic do tego jednego( choć pewnie paliwo troche odparowalo). stąd z resztą dobrze po zimie przelać go na PRI, przed zapalaniem.
robiłem tak ostatnio w czterogaźnikowym kawasaki, wszystko poszło ok.
nic się nie stanie. Pływaki nie są połączone. Jedna komora jest pełna, druga pusta. Jak pojawi się paliwo od strony dojścia to bedzie się lało do momentu az jeden i drugi pływak wejdą na odpowiedni poziom, potem nie bedzie się mialo jak lać, bo iglica zamknie dopływ z baku, jesli akurat jeden z nich ma pełne grodzie to nie naleje sie nic do tego jednego( choć pewnie paliwo troche odparowalo). stąd z resztą dobrze po zimie przelać go na PRI, przed zapalaniem.
robiłem tak ostatnio w czterogaźnikowym kawasaki, wszystko poszło ok.
jest: er-5, zr-7, dt-125 (2T), chinol 50
było: gs-500, diversion 600, en-500
było: gs-500, diversion 600, en-500
-
- Rowerzysta
- Posty: 29
- Rejestracja: 08 paź 2011, 16:13
- Imię: Lena
- Miejscowość: Grudziądz
- Garnek: Nuvo Foul Plugs
- Numer GG: 10053303
Re: Dobre rady z doświadczenia.
Dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi.
@DeFi
Jestem koleżanka, Kobietą z krwi i kości;) a "malunek" to pseudonim artystyczny od "mała", bo wzrostem i wagą nie grzeszę, raptem niecałe 160 cm i 50 kg.
@DeFi
Jestem koleżanka, Kobietą z krwi i kości;) a "malunek" to pseudonim artystyczny od "mała", bo wzrostem i wagą nie grzeszę, raptem niecałe 160 cm i 50 kg.
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Dobre rady z doświadczenia.
A przepraszam bardzo za nazwanie Cię kolegą, droga koleżanko. Nie pamięta się wszystkich z powitalni.
Na obronę mogę jedynie dodać że nie tylko ja się pomyliłem
ps.
A wszystko przez to że mało się udzielasz "mała"
Na obronę mogę jedynie dodać że nie tylko ja się pomyliłem
ps.
A wszystko przez to że mało się udzielasz "mała"
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
-
- Rowerzysta
- Posty: 29
- Rejestracja: 08 paź 2011, 16:13
- Imię: Lena
- Miejscowość: Grudziądz
- Garnek: Nuvo Foul Plugs
- Numer GG: 10053303
Re: Dobre rady z doświadczenia.
ACh, nie bierz tego tak do siebie:D
Postaram się poprawić i się udzielać:P
Postaram się poprawić i się udzielać:P
-
- Motocyklista
- Posty: 177
- Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:56
- Imię: Łukasz
- Miejscowość: Kielce
- Garnek: NAXA FOB
Re: Dobre rady z doświadczenia.
dobra rada z doświadczenia - zabezpieczyć kanapę podczas mrozów -10!!!
wlasnie podczas grzebania w garażu jakaś stalowa rurka ledwo oparła się ostrym krańcem o siedzenie motocykla.
siedzenie kruche jak porcelana, temp -17 w nocy zrobiła co swoje.
efekt spotkania - rurka nietknięta , siedzenie do tapiecerowania.....
wlasnie podczas grzebania w garażu jakaś stalowa rurka ledwo oparła się ostrym krańcem o siedzenie motocykla.
siedzenie kruche jak porcelana, temp -17 w nocy zrobiła co swoje.
efekt spotkania - rurka nietknięta , siedzenie do tapiecerowania.....
jest: er-5, zr-7, dt-125 (2T), chinol 50
było: gs-500, diversion 600, en-500
było: gs-500, diversion 600, en-500