Dobre rady z doświadczenia.

Wszystkie informacje związane z Kawasaki ER5

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Dobre rady z doświadczenia.

Post autor: DeFi »

i znowu nie widzę precyzyjnej odpowiedzi. Mnie też to interesuje.
Chodzi o czy po spuszczeniu paliwa z tylko jednego gaźnika (drugi pozostaje pełny bo kolega nie może śrubki odkręcić) to po przełączeniu na PRI ten jeden się napełni czy ten pełny go zablokuje

Przy spuszczaniu paliwa z obu gaźników nie ma problemu, bo uzupełnią się jednocześnie.
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
piter3105
Motocyklista
Posty: 628
Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
Imię: Piotr
Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
Plecak: Ania
Garnek: LS2
Motocykl: BMW R 1100 RT

Re: Dobre rady z doświadczenia.

Post autor: piter3105 »

Tzn.akurat PRI w tym wypadku to nie takie obejście zabezpieczenia. Nawet jeśli przekręcimy na PRI to po napełnieniu gaźników paliwo jest odcinane i "łazienki nam nie zaleje" :P pod warunkiem oczywiście, że gaźniki mamy w dobrym stanie. W innym wypadku musielibyśmy przy napełnianiu gaźników "celować", aby nie zalać silnika.
lukaszu
Motocyklista
Posty: 177
Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:56
Imię: Łukasz
Miejscowość: Kielce
Garnek: NAXA FOB

Re: Dobre rady z doświadczenia.

Post autor: lukaszu »

@DeFi
nic się nie stanie. Pływaki nie są połączone. Jedna komora jest pełna, druga pusta. Jak pojawi się paliwo od strony dojścia to bedzie się lało do momentu az jeden i drugi pływak wejdą na odpowiedni poziom, potem nie bedzie się mialo jak lać, bo iglica zamknie dopływ z baku, jesli akurat jeden z nich ma pełne grodzie to nie naleje sie nic do tego jednego( choć pewnie paliwo troche odparowalo). stąd z resztą dobrze po zimie przelać go na PRI, przed zapalaniem.

robiłem tak ostatnio w czterogaźnikowym kawasaki, wszystko poszło ok.
jest: er-5, zr-7, dt-125 (2T), chinol 50
było: gs-500, diversion 600, en-500
Malunek
Rowerzysta
Posty: 29
Rejestracja: 08 paź 2011, 16:13
Imię: Lena
Miejscowość: Grudziądz
Garnek: Nuvo Foul Plugs
Numer GG: 10053303

Re: Dobre rady z doświadczenia.

Post autor: Malunek »

Dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi.
@DeFi
Jestem koleżanka, Kobietą z krwi i kości;) a "malunek" to pseudonim artystyczny od "mała", bo wzrostem i wagą nie grzeszę, raptem niecałe 160 cm i 50 kg.
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Dobre rady z doświadczenia.

Post autor: DeFi »

A przepraszam bardzo za nazwanie Cię kolegą, droga koleżanko. Nie pamięta się wszystkich z powitalni.

Na obronę mogę jedynie dodać że nie tylko ja się pomyliłem :)

ps.
A wszystko przez to że mało się udzielasz "mała" :D
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Malunek
Rowerzysta
Posty: 29
Rejestracja: 08 paź 2011, 16:13
Imię: Lena
Miejscowość: Grudziądz
Garnek: Nuvo Foul Plugs
Numer GG: 10053303

Re: Dobre rady z doświadczenia.

Post autor: Malunek »

ACh, nie bierz tego tak do siebie:D
Postaram się poprawić i się udzielać:P
lukaszu
Motocyklista
Posty: 177
Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:56
Imię: Łukasz
Miejscowość: Kielce
Garnek: NAXA FOB

Re: Dobre rady z doświadczenia.

Post autor: lukaszu »

dobra rada z doświadczenia - zabezpieczyć kanapę podczas mrozów -10!!!
wlasnie podczas grzebania w garażu jakaś stalowa rurka ledwo oparła się ostrym krańcem o siedzenie motocykla.
siedzenie kruche jak porcelana, temp -17 w nocy zrobiła co swoje.
efekt spotkania - rurka nietknięta :lol: , siedzenie do tapiecerowania.....
jest: er-5, zr-7, dt-125 (2T), chinol 50
było: gs-500, diversion 600, en-500
ODPOWIEDZ