Dlaczego ER-ka ?
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Klubowicz
- Posty: 895
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
- Imię: Michał
- Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
- Garnek: Scorpion EXO-1200
- Numer GG: 8278420
- Motocykl: SV-650SF
Re: Dlaczego ER-ka ?
W sumie to chciałem zacząć od Fazera 600, tym ładnym z wtryskiem i po lifcie (po 04 roku), ale funduszy brakło. W międzyczasie znajomy chciał się pozbyć właśnie EeRki, więc postanowiłem kupić
W moim guście linia boczna tego motocykla jest naprawdę niesamowicie SEXY i z 500-tek nakedów jest najładniejsza.
Po przejechaniu 4000km jedyne co w nim zrobiłem to: wymiana "wody", łożysko na zębatce z tyłu, wyważenie koła, dokręcenie łożyska główki ramy, i niestety zmostkowanie czujnika otwartej stopki. Nie miałem czasu go wyczyścić jeszcze.
W moim guście linia boczna tego motocykla jest naprawdę niesamowicie SEXY i z 500-tek nakedów jest najładniejsza.
Po przejechaniu 4000km jedyne co w nim zrobiłem to: wymiana "wody", łożysko na zębatce z tyłu, wyważenie koła, dokręcenie łożyska główki ramy, i niestety zmostkowanie czujnika otwartej stopki. Nie miałem czasu go wyczyścić jeszcze.
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
Re: Dlaczego ER-ka ?
Kupiem przypadkiem. Po przywiezieniu do domu przejechalem nia ok 200m na podworku i jakos stracilem ochote nie wiem dlaczego. Teraz stoi w garazu a ja zastanawia sie czy ja rejestrowac czy sprzedac. Jakos chyba pojenosci sie boje bo to pierwszy motor. Mysle czy nie kupic nwego junaka 125cm. Co myslicie o tym? Czy junak nowy bedzie lepszy?
-
- Rowerzysta
- Posty: 29
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 13:44
- Imię: Grzegorz
- Miejscowość: Zabrze
- Garnek: Scorpion EXO 500 Air
Re: Dlaczego ER-ka ?
Nowe Junaki to chińszczyzna Myślę że Er5 Na tyle przyjemnie sie prowadzi i nie chce zrzucić prowadzącego z siebie że warto ją zarejestrować i jeździć.
Kawa wybacza błędy jest dobrym na początek na pierwsze moto. Gladius np. błędów nie wybacza
Kawa wybacza błędy jest dobrym na początek na pierwsze moto. Gladius np. błędów nie wybacza
Re: Dlaczego ER-ka ?
No tak podczas mojej krotkiej jazdy erka jechalem na podworku po trawie bardzo powoli. Nkrecilem i dodalem troszke gazu a ze to na trawie to tylne kolo mocno zarzucilo. O dziwo nie wywalilem sie.Grzesiek92 pisze:Nowe Junaki to chińszczyzna Myślę że Er5 Na tyle przyjemnie sie prowadzi i nie chce zrzucić prowadzącego z siebie że warto ją zarejestrować i jeździć.
Kawa wybacza błędy jest dobrym na początek na pierwsze moto. Gladius np. błędów nie wybacza
- Kamyk
- Administrator
- Posty: 3375
- Rejestracja: 19 cze 2010, 19:07
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
- Plecak: Ewa
- Garnek: Shoei XR-1000 / HJC
- Skype: kaminski.rafal
- Numer GG: 2697152
- Motocykl: Testowy
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
Re: Dlaczego ER-ka ?
Polecam poczekac do wiosny, albo plusowej temperatury i przejechac sie po ulicy/drodze. ER5 jest idealna na pierwszy motocykl. Ale wiadomo, ze rozwage trzeba tez miec. Mimo, ze to dosc nie duzy motocykl, to i na motorynce mozna sobie krzywde zrobic, wiec po prostu warto trenowac.
Kamyk
Kamyk
Er5 -> SV 650 K3 -> ST xtz 750 '89 + ...
- jolja
- Motocyklista
- Posty: 202
- Rejestracja: 23 lip 2014, 18:20
- Imię: Jola
- Miejscowość: Kraków
- Garnek: LS2 Wolf
Re: Dlaczego ER-ka ?
Nie sprzedawaj, i tak jak Kamyk mówi, przejedź się nie po trawie tylko po normalnej nawierzchni Ja też mam ją jako pierwsze moto i jest naprawdę ok
Kupisz 125 i będziesz ją żyłował, a nikt Ci nie każe wykorzystywać całej mocy z ERki przecież - dobrze mieć jeszcze z czego odkręcić czasami
Kupisz 125 i będziesz ją żyłował, a nikt Ci nie każe wykorzystywać całej mocy z ERki przecież - dobrze mieć jeszcze z czego odkręcić czasami
Re: Dlaczego ER-ka ?
A czy warto gmole montowac? A ubior?
- jolja
- Motocyklista
- Posty: 202
- Rejestracja: 23 lip 2014, 18:20
- Imię: Jola
- Miejscowość: Kraków
- Garnek: LS2 Wolf
Re: Dlaczego ER-ka ?
Tu wszyscy są za gmolami, ja osobiście mam crash pady i też się już zdążyły sprawdzić
Nie wiem o co pytasz z ubiorem, potrzebny jest na każde moto, nieważne czy 125, czy 1000
Nie wiem o co pytasz z ubiorem, potrzebny jest na każde moto, nieważne czy 125, czy 1000
Re: Dlaczego ER-ka ?
Chodzi mi o to czy wystarczy kurtka zmaterialu nie skora, spodnie textylne i buty krotkie.jolja pisze:Tu wszyscy są za gmolami, ja osobiście mam crash pady i też się już zdążyły sprawdzić
Nie wiem o co pytasz z ubiorem, potrzebny jest na każde moto, nieważne czy 125, czy 1000
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: Dlaczego ER-ka ?
tekstyl jak tak samo dobry jak skóra, główna różnica jest taka, że jest "jednorazowy", po szlifie nadaje się na śmietnik, ale w zamian masz lepszy komfort termiczny, zazwyczaj liczbę kieszeni itp. Skóra dobrze dolega i nie trzepocze na wietrze więc dobrze sprawdza się do szybszej jazdy. Zależy jak chcesz jeździć, ogólnie materiał jest bardziej uniwersalny i chyba lepszy na pierwszy raz
Co do butów krótkich nie wiem, bo zawsze miałem długie, wydaje mi się, że będą ok o ile nogawka spodni się nie podwinie... Jak szlifowałem noga chwile utknęła pod moto, cała cholewka buta jest konkretnie zjechana więc cieszę się, że nie musiałem się zdać tylko na nogawkę(mimo, że mam kmobi skórzane)- takie moje przemyślenia , ale krótkie na pewno wygodniejsze na dojazdy do pracy/uczelni itp.
Co do butów krótkich nie wiem, bo zawsze miałem długie, wydaje mi się, że będą ok o ile nogawka spodni się nie podwinie... Jak szlifowałem noga chwile utknęła pod moto, cała cholewka buta jest konkretnie zjechana więc cieszę się, że nie musiałem się zdać tylko na nogawkę(mimo, że mam kmobi skórzane)- takie moje przemyślenia , ale krótkie na pewno wygodniejsze na dojazdy do pracy/uczelni itp.
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'