Wersja TWISTER

Wszystkie informacje związane z Kawasaki ER5

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

Awatar użytkownika
Corr
Motocyklista
Posty: 697
Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
Imię: Adam
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'

Re: Wersja TWISTER

Post autor: Corr »

http://forum.kawasaki-er5.pl/viewtopic.php?f=12&t=1690 jeżeli taki gwizd jak w filmiku w tym temacie to niestety to jest najzwyczajniejsza usterka tłumika, a nie cecha Twistera :lol:

Co do tematu, mój Twister z Niemiec też był zdławiony do 34 koni, wdg niemieckich papierów za pomocą mniejszych dysz(odblokowane już w De).
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
KELGAR
Motocyklista
Posty: 352
Rejestracja: 02 paź 2011, 21:06
Imię: Mateusz
Miejscowość: Świdnica
Plecak: z książkami ^^
Garnek: Shark S600

Re: Wersja TWISTER

Post autor: KELGAR »

Nie no, bez przesady Corr ;D
Awatar użytkownika
Corr
Motocyklista
Posty: 697
Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
Imię: Adam
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'

Re: Wersja TWISTER

Post autor: Corr »

Tak się zasugerowałem tym, że Twój tłumik gwiżdże, może nagraj dźwięk, bo w tej kwestii ciężko opisywać ;)
Jest bardzo mało informacji o Twisterach, na zagranicznych forach twierdzą, że różnią się tylko naklejkami na zadupku. A "mit" o innym tłumiku wziął się właśnie z rdzewiejących tłumików, może kolega Bedol się wypowie bo miał ten przypadek :D

Swoją drogą bierze się to pewnie z tego, że Twistery to już starsze roczniki czyli zazwyczaj bardziej zardzewiałe/zużyte, moja sztuka też od czasu gdy ją mam zrobiła się głośniejsza i mieszanka się wzbogaciła więc nie wiem czy wydech nie zaczął się sam wybebeszać :lol:
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
KELGAR
Motocyklista
Posty: 352
Rejestracja: 02 paź 2011, 21:06
Imię: Mateusz
Miejscowość: Świdnica
Plecak: z książkami ^^
Garnek: Shark S600

Re: Wersja TWISTER

Post autor: KELGAR »

Ja mam IXILA który pojawił się już chyba nawet w tym temacie, więc u mnie tego objawu nie ma :))
Awatar użytkownika
Bedol
Motorowerzysta
Posty: 70
Rejestracja: 11 lip 2012, 23:32
Imię: Bartłomiej
Miejscowość: Gdańsk
Garnek: HJC FG-14
Kontakt:

Re: Wersja TWISTER

Post autor: Bedol »

Corr pisze: A "mit" o innym tłumiku wziął się właśnie z rdzewiejących tłumików, może kolega Bedol się wypowie bo miał ten przypadek :D
Rury od wydechu mam dość mocno pordzewiałe (muszę się za nie wziąć w końcu), więc nie wykluczam że samo wnętrze tłumika w jakiś sposób ucierpiało. Tak jak pokazywałem na filmiku, w moim przypadku wystarczyło wsadzić rurkę z nawierconymi otworami co by mógł w miarę swobodnie wypuszczać spaliny. Oczywiście postarałem się o to by ta rurka się nie wysunęła w trakcie ostrej jazdy (przewiercenie i przykręcenie do zewnętrznej ścianki + kontra co by się nakrętka nie odkręciła od wibracji) Dźwięk świszczenia całkowicie zniknął. Jednak cały czas boję się że nakrętki się odkręcą i mój db killer się wysunie. W sytuacji gwiżdżącego tłumika jedynym wyjściem jest właśnie jego wymiana, jeśli się nie chce komu bawić w dorabianie rurki xD
Obrazek
Honda NSR125RL -> Kawasaki ER5 Twister
sruba
Rowerzysta
Posty: 36
Rejestracja: 11 paź 2012, 02:06
Imię: krystian
Miejscowość: polkowice
Garnek: ls2
Motocykl: FZS 1000 Black Ed

Re: Wersja TWISTER

Post autor: sruba »

Bedol a czy przysmarkanie owej rurki do wydechu nie było by lepsze od jakiś patentów ze śrubkami....... Odnosząc się do tematu wersja Twister na rynku niemieckim miała zaledwie 34km( sam takiego mam tzn. miałem bo odblokowałem). W temacie "jak odblokować ER5" jest wszystko opisane. Pozdro
Awatar użytkownika
Bedol
Motorowerzysta
Posty: 70
Rejestracja: 11 lip 2012, 23:32
Imię: Bartłomiej
Miejscowość: Gdańsk
Garnek: HJC FG-14
Kontakt:

Re: Wersja TWISTER

Post autor: Bedol »

sruba pisze:Bedol a czy przysmarkanie owej rurki do wydechu nie było by lepsze od jakiś patentów ze śrubkami....... Odnosząc się do tematu wersja Twister na rynku niemieckim miała zaledwie 34km( sam takiego mam tzn. miałem bo odblokowałem). W temacie "jak odblokować ER5" jest wszystko opisane. Pozdro
Ja mam na śrubie tak jak db killery montowane do tłumików montii xD

Nie zgadzam się z tym iż Twistery miały zaledwie 34 KM na rynku niemieckim gdyż ściągnąłem w tym roku właśnie nie dławioną wersję 50 KM.
Obrazek
Honda NSR125RL -> Kawasaki ER5 Twister
sruba
Rowerzysta
Posty: 36
Rejestracja: 11 paź 2012, 02:06
Imię: krystian
Miejscowość: polkowice
Garnek: ls2
Motocykl: FZS 1000 Black Ed

Re: Wersja TWISTER

Post autor: sruba »

No normalnie mój miał 25kw(Kawasaki ER5 98r Twister) v max ok 150km/h.... Znalazłem artykuł bodajrze z 2002r w którym koleś ładnie wszystko opisał.... Może Twoja wersja została oddławiona u niemca albo wcale blokady nie posiadała???? Wyczytałem, że ER5 z oznaczeniem Twister (nie wiem do którego roku prod.) na rynku niemieckim miała 34km. Chodzi tu o niemieckie kat. prawa jazdy..... A ileś. U nas wprowadzą to w styczniu 2013. Pozdro
Awatar użytkownika
Bedol
Motorowerzysta
Posty: 70
Rejestracja: 11 lip 2012, 23:32
Imię: Bartłomiej
Miejscowość: Gdańsk
Garnek: HJC FG-14
Kontakt:

Re: Wersja TWISTER

Post autor: Bedol »

Mój miał w papierach że nie był blokowany. Podejrzewam że trafiłem na wyjątek, z tego co piszesz. Wersja Twister to normalne ER5 przed liftem, przeznaczone na rynek niemiecki i chyba klika innych sąsiednich.
Obrazek
Honda NSR125RL -> Kawasaki ER5 Twister
sruba
Rowerzysta
Posty: 36
Rejestracja: 11 paź 2012, 02:06
Imię: krystian
Miejscowość: polkowice
Garnek: ls2
Motocykl: FZS 1000 Black Ed

Re: Wersja TWISTER

Post autor: sruba »

Tak jak mówisz. Mój w papierkach ma 25kw....
ODPOWIEDZ