ER 5 - A2
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- Mathisse
- Motocyklista
- Posty: 184
- Rejestracja: 12 sie 2013, 08:58
- Imię: Airoh
- Miejscowość: Wałbrzych
- Garnek: Airoh
Re: ER 5 - A2
Corr słusznie prawi. Wszystko jest cacy i da się do czasu aż...
Później może być już tylko bardziej przejebane. Dlatego pytanie czy warto ?
Później może być już tylko bardziej przejebane. Dlatego pytanie czy warto ?
Chciałbym się wysypiać na tyle, by rano czuć, że się budzę a nie zmartwychwstaję.
Re: ER 5 - A2
Witam ja mam w dowodzie 25KW i policja mnie załapała i wszystko ok
. Mam A2 


- Karcze_
- Motorowerzysta
- Posty: 56
- Rejestracja: 27 maja 2013, 12:17
- Imię: Karcześ
- Miejscowość: Ostrołęka
- Plecak: Adidas
- Garnek: Ls2 351.1 Naxa F6
Re: ER 5 - A2
Ja mam w dowodzie 37kW i policja również mnie trzymała, nic nie mówiła i tylko się pytali jaka pojemność, mówię 499cm3 i również mam A2 i spoko jest 

http://bikepics.com/members/karcze/02er5/
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 gru 2014, 15:02
- Imię: Bartek
- Miejscowość: Rzeszów
- Plecak: Jeszcze nie
Re: ER 5 - A2
Czyli zalezy od policji.. jak trafisz na dupka to cię uje..bie brzydko mówiąc sam jadac z ojcem który grubo przekroczył prędkość w terenie zabudowanym i został zatrzymany dostał pouczenie .
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 3
- Rejestracja: 29 lip 2015, 12:43
- Miejscowość: Kościan
- Garnek: HJC IS-17
Re: ER 5 - A2
Ten symbol "ER500AA" to część VINu ?Mathisse pisze: Kawasaki ER 500 A Twister ER500AA 1998 2 34 PS, 25 kw
Bo ja mam go w VIN i wynikało by że mam 34 konie a w dowodzie i w brif mam wpisane 50 koni, dziwne :/
W serwisie kawasaki stwierdzili mi że na 95% mam 50 km po tym jak gość się przejechał moją er-5.
hmmm... dziwne.
Re: ER 5 - A2
Cześć,
Jestem szczęśliwym
posiadaczem erki z 2003 r.W dowodzie mam wklepane 500AD ora 25kW. Jednak po roku jazdy chciałbym odblokować swoją kawunię tylko chciałbym to zrobić formalnie. Tzn. czy mogę odblokować moto i uporządkować dokumenty tak żeby były zgodne z rzeczywistością. Drodze koledzy jeśli macie jakąkolwiek wiedzę w tym temacie prosiłbym o pomoc. Dzięki i pozdrawiam
Jestem szczęśliwym

- Remilo7
- Motorowerzysta
- Posty: 85
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 22:45
- Imię: Paweł
- Miejscowość: Opole
- Garnek: HJC FG-17
Re: ER 5 - A2
Podejrzewam, że sprawa wygląda podobnie jak z blokowaniem motocykli, czyli - dużo roboty. Ale może tutaj pewne kroki można pominąć?
1. Musisz iść do mechanika, który wykona Ci usługę zdjęcia blokady i wystawi na to fakturę.
2. Idziesz na hamownię wykonać pomiar jaką masz aktualnie moc.
3. Z fakturą i wykonanym pomiarem idziesz do diagnosty, które potwierdza zmianę i nową moc.
4. Idziesz do wydziału komunikacji ze wszystkimi papierami, a oni wydają Ci nowy dowód rejestracyjny z poprawioną mocą.
W optymistycznej wersji można by było pominąć krok z mechanikiem i samemu ściągnąć blokadę, ale u nas to nigdy nie wiadomo..
1. Musisz iść do mechanika, który wykona Ci usługę zdjęcia blokady i wystawi na to fakturę.
2. Idziesz na hamownię wykonać pomiar jaką masz aktualnie moc.
3. Z fakturą i wykonanym pomiarem idziesz do diagnosty, które potwierdza zmianę i nową moc.
4. Idziesz do wydziału komunikacji ze wszystkimi papierami, a oni wydają Ci nowy dowód rejestracyjny z poprawioną mocą.
W optymistycznej wersji można by było pominąć krok z mechanikiem i samemu ściągnąć blokadę, ale u nas to nigdy nie wiadomo..
"Zawodowcy są przewidywalni, strzeż się amatorów"
Jawa 50 > Yamaha TDR 125 > Kawasaki ER5
Jawa 50 > Yamaha TDR 125 > Kawasaki ER5
-
- Klubowicz
- Posty: 897
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
- Imię: Michał
- Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
- Garnek: Scorpion EXO-1200
- Numer GG: 8278420
- Motocykl: SV-650SF
Re: ER 5 - A2
Właśnie wystarczy wyicąg z hamowni tylko i z tym do starostwaRemilo7 pisze:Podejrzewam, że sprawa wygląda podobnie jak z blokowaniem motocykli, czyli - dużo roboty. Ale może tutaj pewne kroki można pominąć?
1. Musisz iść do mechanika, który wykona Ci usługę zdjęcia blokady i wystawi na to fakturę.
2. Idziesz na hamownię wykonać pomiar jaką masz aktualnie moc.
3. Z fakturą i wykonanym pomiarem idziesz do diagnosty, które potwierdza zmianę i nową moc.
4. Idziesz do wydziału komunikacji ze wszystkimi papierami, a oni wydają Ci nowy dowód rejestracyjny z poprawioną mocą.
W optymistycznej wersji można by było pominąć krok z mechanikiem i samemu ściągnąć blokadę, ale u nas to nigdy nie wiadomo..

Tak czytałem przynajmniej, samemu nie miałem styczności.
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
Re: ER 5 - A2
OK, dzięki Panowie za info. A może znacie jeszcze jakiś warsztat, który zająłby się odblokowaniem w okolicach Poznania (+100 km)??.
W między czasie na zasadzie "znajomy znajomego" dotarłem do osoby pracującej w wydziale komunikacji więc może dowiem się jeszcze czegoś więcej (procedury, koszty).
W między czasie na zasadzie "znajomy znajomego" dotarłem do osoby pracującej w wydziale komunikacji więc może dowiem się jeszcze czegoś więcej (procedury, koszty).