Krótka Historia Modelu ER-5
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Motocyklista
- Posty: 187
- Rejestracja: 24 wrz 2011, 20:13
- Imię: Michał
- Miejscowość: Małopolska
- Garnek: Shark S700
Re: Krótka Historia Modelu ER-5
Ja mam ADA 25kW, ale poprzedni właściciel twierdził, że jest oddławiony, więc nie powinno być źle. Bezpieczne miejsce i 180km/h? Ciężko mi sobie takie wyobrazić, poza pustą autostradą
- Alaila
- Klubowicz
- Posty: 735
- Rejestracja: 28 gru 2011, 20:23
- Imię: Agata
- Miejscowość: Świdnica/Wrocław
- Garnek: uvex
- Motocykl: Honda CBF 125
- Kontakt:
Re: Krótka Historia Modelu ER-5
Jakoś wcześniej nie pomyślałam aby sprawdzić dowód rej. Okazuje się, że mam wersję dławioną i dlatego na hamowni wyszło tylko 34 kM.
Życie masz tylko jedno, więc korzystaj z niego na całego :D
- hagar
- Motorowerzysta
- Posty: 53
- Rejestracja: 19 lis 2010, 16:34
- Imię: Marcin
- Miejscowość: Łódź
- Plecak: Kwiatek
- Garnek: HJC IS-16 Pike MC1
- Lokalizacja: Łódź
Re: Krótka Historia Modelu ER-5
Na pewno AB były dławione, a AA nie? Nie na odwrót?
Ja miałem wersję AA wersję i chociaż w papierach ma 37kW to 180km/h na pewno nie pójdzie. Nie próbowałem, ale stawiem, że 165-170km/h to wszystko co z siebie wykrzesa, chociaż silnik jest w dobrym stanie. Na larssonie (www.larsson.pl) jak się wybiera moto to też wersje AA są okrojona, a AB pełne.
To wydanie specjalne motocykla jest teraz w sprzedaży? Skoczę dzisiaj do sklepu i sobie zakupię
Ja miałem wersję AA wersję i chociaż w papierach ma 37kW to 180km/h na pewno nie pójdzie. Nie próbowałem, ale stawiem, że 165-170km/h to wszystko co z siebie wykrzesa, chociaż silnik jest w dobrym stanie. Na larssonie (www.larsson.pl) jak się wybiera moto to też wersje AA są okrojona, a AB pełne.
To wydanie specjalne motocykla jest teraz w sprzedaży? Skoczę dzisiaj do sklepu i sobie zakupię
Kawasaki ER5 -> Honda VFR RC36
- Bedol
- Motorowerzysta
- Posty: 70
- Rejestracja: 11 lip 2012, 23:32
- Imię: Bartłomiej
- Miejscowość: Gdańsk
- Garnek: HJC FG-14
- Kontakt:
Re: Krótka Historia Modelu ER-5
37kW to w przeliczeniu ok. 50 KM. Więc masz wersje niedławioną. Potwierdzam też twoje spostrzeżenie. Ja też mam AB i mam wersję niedławionąhagar pisze:Na pewno AB były dławione, a AA nie? Nie na odwrót?
Ja miałem wersję AA wersję i chociaż w papierach ma 37kW to 180km/h na pewno nie pójdzie. Nie próbowałem, ale stawiem, że 165-170km/h to wszystko co z siebie wykrzesa, chociaż silnik jest w dobrym stanie. Na larssonie (http://www.larsson.pl) jak się wybiera moto to też wersje AA są okrojona, a AB pełne.
To wydanie specjalne motocykla jest teraz w sprzedaży? Skoczę dzisiaj do sklepu i sobie zakupię
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: Krótka Historia Modelu ER-5
Ja mam AB i w oryginalnych niemieckich papierach była adnotacja o "tuningu" czyli wymianie dysz w gaźnikach na te o seryjnych wymiarach. Więc zakładam, że moja była dławiona, 1997/8r z Niemiec.
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
- jotto
- Klubowicz
- Posty: 1115
- Rejestracja: 03 sie 2011, 11:53
- Imię: Marek
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Africa Twin
Re: Krótka Historia Modelu ER-5
Ja mam wersję AA i raczej nie jest dławiona bo pojedzie 185kmph.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Motorowerzysta
- Posty: 92
- Rejestracja: 26 mar 2012, 18:30
- Imię: Arek
- Miejscowość: Stawiski
- Plecak: Iza
- Numer GG: 4873929
- Telefon: 505220679
Re: Krótka Historia Modelu ER-5
Ja mam wersje AB i jest w dowodzie 37kw a z moją nawet masą,
a nie jest mała, idzie 180km/h. To coś mi się wydaje że te dławienie jest trochę przekłamane, bo po prostu może jeden był dławiony a drugi nie. Ja nie mam żadnych śladów żeby kiedykolwiek była zdławiona.
a nie jest mała, idzie 180km/h. To coś mi się wydaje że te dławienie jest trochę przekłamane, bo po prostu może jeden był dławiony a drugi nie. Ja nie mam żadnych śladów żeby kiedykolwiek była zdławiona.
- hagar
- Motorowerzysta
- Posty: 53
- Rejestracja: 19 lis 2010, 16:34
- Imię: Marcin
- Miejscowość: Łódź
- Plecak: Kwiatek
- Garnek: HJC IS-16 Pike MC1
- Lokalizacja: Łódź
Re: Krótka Historia Modelu ER-5
No właśnie to mnie dziwi - w papierach mam wersję "pełną", ale wydaje mi się, że aż tyle mocy co wasz to nie ma. Poza tym kiedyś trafiłem na coś takiego:
http://www.larsson.pl/index.php?c=ai2&b ... C9QQVJBTVM+
i stąd wysnułem wniosek, że papiery to jedno, a realia to drugie i, że moja ERka jest zdławiona. A jak jest to można się dowiedzieć chyba tylko przez dobranie się do bebechów moto.
http://www.larsson.pl/index.php?c=ai2&b ... C9QQVJBTVM+
i stąd wysnułem wniosek, że papiery to jedno, a realia to drugie i, że moja ERka jest zdławiona. A jak jest to można się dowiedzieć chyba tylko przez dobranie się do bebechów moto.
Kawasaki ER5 -> Honda VFR RC36
-
- Motorowerzysta
- Posty: 67
- Rejestracja: 27 maja 2012, 14:02
- Imię: Kamil
- Miejscowość: Czestochowa
- Garnek: LS 2
Re: Krótka Historia Modelu ER-5
Według tego linku co podałeś ja powinienem mieć 34kuce bo nr ramy mam er500ac. Natomiast w certyfikacje kawasaki (inaczej specyfikacja moto) mam podane 34kW przy 8700 obr. Co do prędkości kolega jechał nim 190km/h i więcej nie chciał.
Przejrzałem ten specyfikacje i znalazłem takie coś
,,Fiscal power or national code number" są tam kraje wipisane i numerki z liczbami.
Przejrzałem ten specyfikacje i znalazłem takie coś
,,Fiscal power or national code number" są tam kraje wipisane i numerki z liczbami.
-
- Motocyklista
- Posty: 185
- Rejestracja: 02 gru 2011, 09:13
- Imię: Konrad
- Miejscowość: Mrągowo
- Numer GG: 10192881
Re: Krótka Historia Modelu ER-5
Panowie, pokrywka od membrany w górę i wiadomo czy dławiony czy nie.