Krótka Historia Modelu ER-5

Wszystkie informacje związane z Kawasaki ER5

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

cybek
Motocyklista
Posty: 187
Rejestracja: 24 wrz 2011, 20:13
Imię: Michał
Miejscowość: Małopolska
Garnek: Shark S700

Re: Krótka Historia Modelu ER-5

Post autor: cybek »

Ja mam ADA 25kW, ale poprzedni właściciel twierdził, że jest oddławiony, więc nie powinno być źle. Bezpieczne miejsce i 180km/h? Ciężko mi sobie takie wyobrazić, poza pustą autostradą :P
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Awatar użytkownika
Alaila
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 735
Rejestracja: 28 gru 2011, 20:23
Imię: Agata
Miejscowość: Świdnica/Wrocław
Garnek: uvex
Motocykl: Honda CBF 125
Kontakt:

Re: Krótka Historia Modelu ER-5

Post autor: Alaila »

Jakoś wcześniej nie pomyślałam aby sprawdzić dowód rej. Okazuje się, że mam wersję dławioną i dlatego na hamowni wyszło tylko 34 kM.
Życie masz tylko jedno, więc korzystaj z niego na całego :D
Awatar użytkownika
hagar
Motorowerzysta
Posty: 53
Rejestracja: 19 lis 2010, 16:34
Imię: Marcin
Miejscowość: Łódź
Plecak: Kwiatek
Garnek: HJC IS-16 Pike MC1
Lokalizacja: Łódź

Re: Krótka Historia Modelu ER-5

Post autor: hagar »

Na pewno AB były dławione, a AA nie? Nie na odwrót?
Ja miałem wersję AA wersję i chociaż w papierach ma 37kW to 180km/h na pewno nie pójdzie. Nie próbowałem, ale stawiem, że 165-170km/h to wszystko co z siebie wykrzesa, chociaż silnik jest w dobrym stanie. Na larssonie (www.larsson.pl) jak się wybiera moto to też wersje AA są okrojona, a AB pełne.
To wydanie specjalne motocykla jest teraz w sprzedaży? Skoczę dzisiaj do sklepu i sobie zakupię :)
Kawasaki ER5 -> Honda VFR RC36
Awatar użytkownika
Bedol
Motorowerzysta
Posty: 70
Rejestracja: 11 lip 2012, 23:32
Imię: Bartłomiej
Miejscowość: Gdańsk
Garnek: HJC FG-14
Kontakt:

Re: Krótka Historia Modelu ER-5

Post autor: Bedol »

hagar pisze:Na pewno AB były dławione, a AA nie? Nie na odwrót?
Ja miałem wersję AA wersję i chociaż w papierach ma 37kW to 180km/h na pewno nie pójdzie. Nie próbowałem, ale stawiem, że 165-170km/h to wszystko co z siebie wykrzesa, chociaż silnik jest w dobrym stanie. Na larssonie (http://www.larsson.pl) jak się wybiera moto to też wersje AA są okrojona, a AB pełne.
To wydanie specjalne motocykla jest teraz w sprzedaży? Skoczę dzisiaj do sklepu i sobie zakupię :)
37kW to w przeliczeniu ok. 50 KM. Więc masz wersje niedławioną. Potwierdzam też twoje spostrzeżenie. Ja też mam AB i mam wersję niedławioną ;)
Obrazek
Honda NSR125RL -> Kawasaki ER5 Twister
Awatar użytkownika
Corr
Motocyklista
Posty: 697
Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
Imię: Adam
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'

Re: Krótka Historia Modelu ER-5

Post autor: Corr »

Ja mam AB i w oryginalnych niemieckich papierach była adnotacja o "tuningu" czyli wymianie dysz w gaźnikach na te o seryjnych wymiarach. Więc zakładam, że moja była dławiona, 1997/8r z Niemiec.
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
Awatar użytkownika
jotto
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1115
Rejestracja: 03 sie 2011, 11:53
Imię: Marek
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Africa Twin

Re: Krótka Historia Modelu ER-5

Post autor: jotto »

Ja mam wersję AA i raczej nie jest dławiona bo pojedzie 185kmph.

Pozdrawiam
Obrazek
Pigac149
Motorowerzysta
Posty: 92
Rejestracja: 26 mar 2012, 18:30
Imię: Arek
Miejscowość: Stawiski
Plecak: Iza
Numer GG: 4873929
Telefon: 505220679

Re: Krótka Historia Modelu ER-5

Post autor: Pigac149 »

Ja mam wersje AB i jest w dowodzie 37kw a z moją nawet masą,
a nie jest mała, idzie 180km/h. To coś mi się wydaje że te dławienie jest trochę przekłamane, bo po prostu może jeden był dławiony a drugi nie. Ja nie mam żadnych śladów żeby kiedykolwiek była zdławiona.
Awatar użytkownika
hagar
Motorowerzysta
Posty: 53
Rejestracja: 19 lis 2010, 16:34
Imię: Marcin
Miejscowość: Łódź
Plecak: Kwiatek
Garnek: HJC IS-16 Pike MC1
Lokalizacja: Łódź

Re: Krótka Historia Modelu ER-5

Post autor: hagar »

No właśnie to mnie dziwi - w papierach mam wersję "pełną", ale wydaje mi się, że aż tyle mocy co wasz to nie ma. Poza tym kiedyś trafiłem na coś takiego:
http://www.larsson.pl/index.php?c=ai2&b ... C9QQVJBTVM+
i stąd wysnułem wniosek, że papiery to jedno, a realia to drugie i, że moja ERka jest zdławiona. A jak jest to można się dowiedzieć chyba tylko przez dobranie się do bebechów moto.
Kawasaki ER5 -> Honda VFR RC36
Judikam
Motorowerzysta
Posty: 67
Rejestracja: 27 maja 2012, 14:02
Imię: Kamil
Miejscowość: Czestochowa
Garnek: LS 2

Re: Krótka Historia Modelu ER-5

Post autor: Judikam »

Według tego linku co podałeś ja powinienem mieć 34kuce bo nr ramy mam er500ac. Natomiast w certyfikacje kawasaki (inaczej specyfikacja moto) mam podane 34kW przy 8700 obr. Co do prędkości kolega jechał nim 190km/h i więcej nie chciał.
Przejrzałem ten specyfikacje i znalazłem takie coś
,,Fiscal power or national code number" są tam kraje wipisane i numerki z liczbami.
kondziu4
Motocyklista
Posty: 185
Rejestracja: 02 gru 2011, 09:13
Imię: Konrad
Miejscowość: Mrągowo
Numer GG: 10192881

Re: Krótka Historia Modelu ER-5

Post autor: kondziu4 »

Panowie, pokrywka od membrany w górę i wiadomo czy dławiony czy nie.
ODPOWIEDZ