Strona 2 z 2

Re: Nierówno wsadzone lagi - poprawa

: 08 mar 2015, 13:57
autor: Kanc1erz
Raffsu pisze:Napalony na moto, ledwo co zdałem prawko, kupowałem sam a handlarz jak handlarz- opowiadał bajeczki. Teraz po 3 latach jestem bardziej świadomy i wiem, że nie warto kupować pod wpływem emocji. Ale jak to mówią musztarda po obiedzie, albo będę jeździł i miał w dupie efekt wizualny albo naprawie bądź pogonię na części. :cry2:

Napisz tu namiary na handlarzyka, może istnieje tu na forum czarna lista takich osób?

Re: Nierówno wsadzone lagi - poprawa

: 08 mar 2015, 14:53
autor: jotto

Re: Nierówno wsadzone lagi - poprawa

: 09 mar 2015, 21:42
autor: Kamyk
Nie ma czegos takiego jak efekt wizualny ;) moim zdaniem jazda z krzywa rama to zagrozenie dla zdrowia i zycia. Jak ma krzywa rame to byl bity i tyle. Kiedy go kupowales? Ja bym poszedl do handlarza i mu nawtykal. Albo postraszyl sadem. Ciezko powiedziec. Bo pewnie bedzie sie tlumaczyl, ze uzytkownik mogl zrobic szkode i teraz chce zwrot kasy.

Ja mialem podobnie. Handlarz sprzedal mi maszyne - er5 ;) z krzywa laga. Kutafon sposcil powietrze w przednim kole, zeby w miare prosto jechala. I jak sprawdzalem to wszystko bylo ok, ale jak ty bylem napalony na pierwsze moto itp. itd. Na szczescie moj handlarz dawal mi pol roku gwarancji i jak odkrylem wade to wymienil jedna lage na prosta ;)

Kamyk

Re: Nierówno wsadzone lagi - poprawa

: 28 cze 2015, 12:49
autor: Raffsu
Słuchajcie, w nawiązaniu do poprzednich wiadomości na temat mojego krzywulca, czy rama od er 5 z 2000 roku będzie pasowała do mojej z 1997? Przekładkę bebechów robię sam więc wolę się upewnić czy wszystko będzie pasowało

Re: Nierówno wsadzone lagi - poprawa

: 28 cze 2015, 14:11
autor: jotto
Z tego co kojarzę to od 2001 roku jest wersja po liftingu. Jeżeli rama z wersji przedliftowej to powinno pasować, ale poczekaj jeszcze na potwierdzenie od kogoś innego.

Re: Nierówno wsadzone lagi - poprawa

: 20 wrz 2015, 17:00
autor: Raffsu
Porównuję zdjęcia ramy z 97 i z 2000 roku na allegro i na 90% jestem przekonany, że wszystko jest tak samo, wszelkie uchwyty itp itd.

-- 20 Wrz 2015, 16:52 --

Cześć wszystkim!

Jak zapewne wiecie miałem krzywy motocykl. Spędziłem 2 tygodnie na urlopie rozbierając moją maszynę na części pierwsze.
DSC_1793.jpg
Oczywiście, silnik nie był rozkręcany, został gruntownie umyty jak reszta ( btw. do czyszczenia nie ma nic lepszego jak Meglio - bierze brud jak imigrant niemiecki zasiłek :D )
Zakupiona nowa rama została zeszlifowana i pomalowana podkładem, akrylem i bezbarwnym.
DSC_1763.jpg
DSC_1792.jpg
DSC_1794.jpg
Później przyszło składanie, najtrudniej było umieścić silnik i nabić łożysko główki ramy ale i z tym sobie poradziłem
DSC_1803.jpg
Zeszlifowałem także wydech i pomalowałem lakierem odpornym na temperaturę ( do 670 stopni Celsjusza - za puchę 30 zł) Wygląda fajnie - czarny mat.
Najważniejsze, że motocykl jest prosty, prowadzi się o niebo lepiej. Każde połączenie ruchome zostało nasmarowane, każda kostka przeczyszczona specjalnym preparatem, większość śrub tych nie odkręcanych często - na klej. Gaźniki wyczyszczone. Moto śmiga jak marzenie. Zostało mi jeszcze doprowadzić go do wizualnej perfekcji - malowanie, kupno plastików z wyłamanymi bolcami, obicie kanapy itp

-- 20 Wrz 2015, 16:56 --

Wysyłam jeszcze zdjęcie złożonego moto i pomalowanego wydechu
DSC_1803.jpg
DSC_1794.jpg
Pytanie:
Wie ktoś do czego przyczepić długą sprężynę odpowiedzialną za włączanie tylnego światła stop ? Małą, która odbija dźwignę podłączyłem, natomiast ta długa stanowi dla mnie zagadkę ( zapomniałem zrobić zdjęcie). W manualu nie mogę znaleźć tej informacji a jak próbowałem podłączyć długą najpierw do czujnika a potem do miejsca połączenia tej krótkiej od odbijania, to okazuje się, że sprężyna ciągnąca za włącznik jest za długa.