Strona 9 z 9

Re: Wymiana klocków hamulcowych

: 29 sie 2015, 15:55
autor: daniel90
Torowe klocki działają wtedy gdy są rozgrzane, gdy są zimne będą hamować gorzej od fabrycznych klocków.

Re: Wymiana klocków hamulcowych

: 30 sie 2015, 10:03
autor: Kanc1erz
daniel90 pisze:Torowe klocki działają wtedy gdy są rozgrzane, gdy są zimne będą hamować gorzej od fabrycznych klocków.
Oczywiście nie wspominając o tym, że są bardzo agresywne dla tarcz.

Re: Wymiana klocków hamulcowych

: 30 sie 2015, 16:17
autor: marcin92
Dzięki za odpowiedzi. Wybiliście mi więc te torowe klocki z głowy. Zostane przy drogowych.

Re: Wymiana klocków hamulcowych

: 09 wrz 2015, 03:41
autor: Manonfire
Zdecydowanie zostań przy drogowych. Klocki HH (drogowe) nie są aż tak bardzo agresywne dla tarcz, pod warunkiem, że tarcze są odpowiednie :). U siebie założyłem tarczę NG, oryginalne klocki Kawasaki (TOKICO TOYO HH), które wyrwałem za 110 zł (jakoś mnie lubią w ASO Kawasaki), przewód w oplocie i po 5 tys. km nie widać specjalnie zużycia ani tarczy, ani klocków. Tak, jakby dopiero się dotarły.
Jeśli jesteś przygotowany finansowo, to KONIECZNIE zmień przewód na oplot. W mojej konfiguracji Eryk naprawdę dobrze hamuje. Tylko, że teraz widzę, iż przednie zawieszenie przestało wyrabiać na dohamowaniach i trza się zastanowić nad gęstszym olejem w lagach + może wymianą springów.

Re: Wymiana klocków hamulcowych

: 09 wrz 2015, 10:03
autor: jotto
Manonfire pisze:KONIECZNIE zmień przewód na oplot.
Każdy przewód jest w oplocie. Na przewód w stalowym oplocie Ci chodziło. :P

Re: Wymiana klocków hamulcowych

: 09 wrz 2015, 16:53
autor: Manonfire
Taki "skrót myślowy". Oczywiście, że chodziło mi o przewód w stalowym oplocie :)

Re: Wymiana klocków hamulcowych

: 04 mar 2018, 15:26
autor: Usul
Corr pisze:W starszych zaciskach(asymetryczne tłoczki) nie ma żadnej zawleczki, po prostu wysuwasz jeden klocek z prowadnic a drugi wyjmujesz i już. W późniejszym wariancie z symetrycznymi tłoczkami zawleczka już występuje ;)
A nowe wersje zacisków można bezkolizyjnie montować w starszych erkach?

Re: Wymiana klocków hamulcowych

: 05 mar 2018, 20:45
autor: Kanc1erz
Usul pisze:
Corr pisze:W starszych zaciskach(asymetryczne tłoczki) nie ma żadnej zawleczki, po prostu wysuwasz jeden klocek z prowadnic a drugi wyjmujesz i już. W późniejszym wariancie z symetrycznymi tłoczkami zawleczka już występuje ;)
A nowe wersje zacisków można bezkolizyjnie montować w starszych erkach?

Temat był poruszany i są plug'n'play - pamiętaj, że klocki ze starych zacisków i nowych się różnią. Podobno wymiana pompy i zacisków na te z ZR7 też daje kopa. Zaciski z ZR-7 też są p'n'p.