Problem z "latającą" kierownicą
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Problem z "kierownicą" ?
Problem już rozwiązany. Nie spodziewałbym się, że przyczyną mogą być ciężarki kierownicy.
Dokupywałem końcówki do nowej kierownicy. Oryginalne ciężarki są jednak sporo cięższe i dzięki temu stabilizują kierownicę.
Teraz mogę sobie bez problemu jechać bez trzymanki
Jak za starych dobrych czasów na rowerze
Dokupywałem końcówki do nowej kierownicy. Oryginalne ciężarki są jednak sporo cięższe i dzięki temu stabilizują kierownicę.
Teraz mogę sobie bez problemu jechać bez trzymanki
Jak za starych dobrych czasów na rowerze
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
- Lish
- Klubowicz
- Posty: 957
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:56
- Imię: Karol
- Miejscowość: Piaseczno
- Plecak: Kiti
- Garnek: biały
- Telefon: 500366623
- Motocykl: fzs600 pies
- Kontakt:
Re: Problem z "kierownicą" ?
Naprawde ciężarki pomogły? Mi też telepi i mam już zakupione łożyska główki ramy, ale może najpierw cięzarki wymienię...
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Problem z "kierownicą" ?
Jeżeli masz akcesoryjne "końcówki" kierownicy to sugeruję zmienić na seryjne "ciężarki" U mnie pomogło
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
- alfredo
- Motorowerzysta
- Posty: 53
- Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:47
- Miejscowość: Olkusz
- Lokalizacja: Krzeszowice
- Kontakt:
Re: Problem z "kierownicą" ?
A mógłby ktoś dać link do ciężarków które powinny być fabrycznie? ew jakiś innych nieoryginalnych z których jesteście zadowoleni.
- urbansan
- Klubowicz
- Posty: 600
- Rejestracja: 24 mar 2011, 09:43
- Imię: Urban
- Miejscowość: Wa-wa
- Plecak: Panna Urbanna :D
- Garnek: RPHA 10+
- Motocykl: SV1000
- Lokalizacja: Wa-wa
Re: Problem z "kierownicą" ?
Troche odswiezam temat.
U mnie sa nawet juz stuki i puki wiec łożyska główki ramy trzeba wymienic. Nowe chodza po ~140 zeta, jednakze moj wywiad napotkal na nastepujace zjawiska:
http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... owki-ramy/
W tekscie jest fragment o niefirmowych lozyskach. Kumpel rowniez opowiadal mi, ze poszlo mu lozysko w kole, salon chcial 300zl, a on kupil za 35 zeta w sklepie z lozyskami / usczelniaczami. Czy rzeczywiscie nie mozna zakupic takiego lozyska w innej formie niz QMP?
U mnie sa nawet juz stuki i puki wiec łożyska główki ramy trzeba wymienic. Nowe chodza po ~140 zeta, jednakze moj wywiad napotkal na nastepujace zjawiska:
http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... owki-ramy/
W tekscie jest fragment o niefirmowych lozyskach. Kumpel rowniez opowiadal mi, ze poszlo mu lozysko w kole, salon chcial 300zl, a on kupil za 35 zeta w sklepie z lozyskami / usczelniaczami. Czy rzeczywiscie nie mozna zakupic takiego lozyska w innej formie niz QMP?
Virago 535 '93 -> kawa er-5 '02 -> hornet 900 '04 -> SV1000s '03
- Lish
- Klubowicz
- Posty: 957
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:56
- Imię: Karol
- Miejscowość: Piaseczno
- Plecak: Kiti
- Garnek: biały
- Telefon: 500366623
- Motocykl: fzs600 pies
- Kontakt:
Re: Problem z "kierownicą" ?
ja kupiłem łożyska za 100. Co do łożysk w kole - to Dzióbek mówił, że standardowe ze sklepu metalowego pasują.
- urbansan
- Klubowicz
- Posty: 600
- Rejestracja: 24 mar 2011, 09:43
- Imię: Urban
- Miejscowość: Wa-wa
- Plecak: Panna Urbanna :D
- Garnek: RPHA 10+
- Motocykl: SV1000
- Lokalizacja: Wa-wa
Re: Problem z "kierownicą" ?
Czyli rozumiem nikt nie uwaza, by inne lozyska niz QMP mialy racje bytu w glowce ramy? Jakos mnie tak korci wyciagnac lozyska, pojechac do sklepa i chociaz sprobowac cos dopasowac... no ale jak wiemy, motocyklem bez lozysk nie podjade... a jak nie bedzie, to taki sprzet rozbebeszony zostawie w oczekiwaniu na konkretny material? Mam problem z decyzja... dajcie mi prosze w ryj na otrzezwienie
Virago 535 '93 -> kawa er-5 '02 -> hornet 900 '04 -> SV1000s '03
- OloK
- Motocyklista
- Posty: 575
- Rejestracja: 27 cze 2010, 22:49
- Imię: Aleksander
- Miejscowość: Złotoryja
- Plecak: Brak :)
- Garnek: AGV K-3
- Numer GG: 7525884
- Lokalizacja: Złotoryja
- Kontakt:
Re: Problem z "kierownicą" ?
w serwisowce nie ma podanych wymiarow takiego lozyska abys podjechal do sklepu z wymiarami i sie popytal ??
Komar 2350 -> Piaggio Zip -> Suzukia Katana -> Kawasaki ER-5 -> ....
Galeria
Galeria
- urbansan
- Klubowicz
- Posty: 600
- Rejestracja: 24 mar 2011, 09:43
- Imię: Urban
- Miejscowość: Wa-wa
- Plecak: Panna Urbanna :D
- Garnek: RPHA 10+
- Motocykl: SV1000
- Lokalizacja: Wa-wa
Re: Problem z "kierownicą" ?
No wlasnie ni siusiak... chyba, zem oslepel :p
-- 19 Cze 2011, 08:56 --
QMP zakupione i wlasnorecznie wymienione. Sugeruje tez kupic takie i sie nie babrac w rozmiary, bo inne jest lozysko na gorze, a inne na dole. Do tego musi byc miejce na dolny uszczelniach. Oczywiscie poprzednie lozysko trzeba wybic pretem za pomoca mlotka. Nowe musisz rowniez wbic. Smaru do oporu, skrecone i smiga. Oczywiscie potrzebuje wywazyc przednia gume... bleh.
-- 19 Cze 2011, 08:56 --
QMP zakupione i wlasnorecznie wymienione. Sugeruje tez kupic takie i sie nie babrac w rozmiary, bo inne jest lozysko na gorze, a inne na dole. Do tego musi byc miejce na dolny uszczelniach. Oczywiscie poprzednie lozysko trzeba wybic pretem za pomoca mlotka. Nowe musisz rowniez wbic. Smaru do oporu, skrecone i smiga. Oczywiscie potrzebuje wywazyc przednia gume... bleh.
Virago 535 '93 -> kawa er-5 '02 -> hornet 900 '04 -> SV1000s '03
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 8
- Rejestracja: 01 sie 2012, 18:58
- Miejscowość: Kraków
- Numer GG: 11594282
Re: Problem z "latającą" kierownicą
Witam! Ja też mam z tym problem ale to chyba przez to że mam krzywą kierownicę... oprócz tego mam jeszcze jeden problem ustawiając kierownicę prosto koło jest jakby trochę skręcone w lewo i jest to odczuwalne... wiecie co to może być?