Sprawa rozwiazana
Konkluzja : Skoncentrowaliśmy sie na przodzie - problemem był tył.
Problem: Tylne amortyzatory był niesprawne, bardzo twarde i nie odbijały (Ugięcie dopiero jak dwie osoby siedziały na kawie). W mojej ER^ tyl motocykla ugina sie jedną ręka.
Podczas skręcania amory były albo sztywne albo po wcisnieciu jednej strony, arortyzator nie wracał , nie odbijał czyli motocykl sie składał.
Rozwiazanie: Zakup nowych amortyzatorów niemieckich (niby) do MZ. Jedyne co trzeba było zrobić do dorobić tulejki górne. Fakt ze sa dłuższe o ok 2cm w zwiazku z czym przy przepychaniu stopka moze zawadzac o łancuch (gdy sie usiadzie nie ma juz tego problemu) wiec trzeba dodac jakis odbój do stopki od dołu - banały.
Rożnica z jazdy kolosalna i wreszcie motocykl zachowuje sie poprawnie, dobrze skręca i nie ma przed nim strachu ;]
Skrecanie i niepewność motocykla[ROZWIAZANE]
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 8
- Rejestracja: 25 kwie 2016, 16:19
- Miejscowość: Siewierz
- Plecak: Termos,kredki i kalesony
- Garnek: Na zupe albo bigos
Re: Skrecanie i niepewność motocykla
Ostatnio zmieniony 06 maja 2016, 16:04 przez munro, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Klubowicz
- Posty: 897
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
- Imię: Michał
- Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
- Garnek: Scorpion EXO-1200
- Numer GG: 8278420
- Motocykl: SV-650SF
Re: Skrecanie i niepewność motocykla[ROZWIAZANE]
Gratuluję rozwiązania problemu, to teraz nic, tylko śmigać
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.