
Nie odpala po jeździe
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- wwitek123
- Klubowicz
- Posty: 322
- Rejestracja: 30 paź 2010, 08:33
- Imię: Wojtek
- Miejscowość: Kraśnik
- Plecak: Nie potrzebuje obciążenia
- Garnek: Nolan N86 N-COM
- Numer GG: 8024325
- Motocykl: Yamaha TDM 900 '02
- Kontakt:
Re: Nie odpala po jeździe
Jeżeli padnie pytanie dlaczego od Z-ta aku ma mniejszą pojemność niż od ER-ki to odpowiedź jest-prosta, 4 gary mają lżej kręcić niż 2 w Er-5 co za tym idzie potrzebny jest mniejszy moment obrotowy rozrusznika by urochomić silnik, co za tym idzie wystarczy mniejszy pobór prądu 

Miej wyjebane, a będzie Ci dane.
- jotto
- Klubowicz
- Posty: 1115
- Rejestracja: 03 sie 2011, 11:53
- Imię: Marek
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Africa Twin
Re: Nie odpala po jeździe
Pojechałem furą. Sprawdziłem pierw i nie odpala. Podłączyłem na kablach na minutę i odpalił, pochodziła fura i moto z 10-15 minut i pojechałem w drogę powrotną.
Akumulator raczej żyje.
Szedłem za przewodem manuala, a więc:
http://i.imgur.com/R2ClG16.png - 61 V-62 V - jest ok
http://i.imgur.com/1ldQ5Nx.png - 44R - 46R - jest źle - stojan alternatora
http://i.imgur.com/wYzYbNJ.png - infinity - jest ok
http://i.imgur.com/nLrnbJO.png - ~12 V - czasem spadnie do 3V i z powrotem do 12V - brak reakcji na podnoszące się obroty - jest źle - regulator napięcia, bądź alternator (zakładam, że stojan jak wcześniej)
W telefonie jakoś pominęło mi sprawdzanie obwodu prostownika. A do sprawdzania obwodu regulatora nie miałem ani żarówki, ani dodatkowych dwóch akumulatorów.
Akumulator raczej żyje.
Szedłem za przewodem manuala, a więc:
http://i.imgur.com/R2ClG16.png - 61 V-62 V - jest ok
http://i.imgur.com/1ldQ5Nx.png - 44R - 46R - jest źle - stojan alternatora
http://i.imgur.com/wYzYbNJ.png - infinity - jest ok
http://i.imgur.com/nLrnbJO.png - ~12 V - czasem spadnie do 3V i z powrotem do 12V - brak reakcji na podnoszące się obroty - jest źle - regulator napięcia, bądź alternator (zakładam, że stojan jak wcześniej)
W telefonie jakoś pominęło mi sprawdzanie obwodu prostownika. A do sprawdzania obwodu regulatora nie miałem ani żarówki, ani dodatkowych dwóch akumulatorów.

- Damiano
- Motocyklista
- Posty: 289
- Rejestracja: 12 kwie 2012, 23:47
- Imię: Damian
- Miejscowość: Kraków / Nowa Huta
- Garnek: HJC FG-15 Kynee
- Telefon: 797873166
- Motocykl: V strom DL 650
Re: Nie odpala po jeździe
ja bym wpierw wymontował alternator i sprawdził stan szczotek
pewnie od nowości nikt tam nie zaglądał ;p

Jawa350ts 89r. -->Kawasaki Er 5 02r. --->Suzuki Sv 650S 05r.--> Suzuki VStrom 650 06r. :>
Żyje się po to...by spełniać marzenia :>
Żyje się po to...by spełniać marzenia :>
- cici0201
- Motocyklista
- Posty: 233
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 21:53
- Imię: Krystian
- Miejscowość: Kutno
- Garnek: LS2 FF370
Re: Nie odpala po jeździe
W samochodowych alternatorach występują szczotki. W Erce nie.
- Damiano
- Motocyklista
- Posty: 289
- Rejestracja: 12 kwie 2012, 23:47
- Imię: Damian
- Miejscowość: Kraków / Nowa Huta
- Garnek: HJC FG-15 Kynee
- Telefon: 797873166
- Motocykl: V strom DL 650
Re: Nie odpala po jeździe
ano fakt 

Jawa350ts 89r. -->Kawasaki Er 5 02r. --->Suzuki Sv 650S 05r.--> Suzuki VStrom 650 06r. :>
Żyje się po to...by spełniać marzenia :>
Żyje się po to...by spełniać marzenia :>