Witam,
mam taki problem kupiłem nowe iglice i po włożeniu ich do gaźnika i trzymaniu w poziomie, to pływaki dociskają do połowy te iglice, a same pływaki lekko opadają. Czy wy też tak macie??
Bo tydzien wcześniej kupiłem 1 zamiennik (tylko 1 był) to przyznam, ze on bez problemu wytrzymuje nacisk pływaka i nie wciska sie do środka, dopiero po dotknieciu palcem.
Jak to u was wygląda?
Prosze o szybką odp. dzieki.
Zawory iglicowe
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Rowerzysta
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 mar 2015, 20:30
- Miejscowość: Zabrze
- Numer GG: 3408
- Telefon: 506268008
- Motocykl: XT600Z Tenere
Re: Zawory iglicowe
W zamiennikach, również w japońskich tourmaxach, to częsty problem, przez który trzeba albo robić zmotę, albo mocno doginać blaszkę regulacji żeby wszystko grało.
Na przykładzie Y14F





Tutaj dało radę zmotać, bo tłoczek dociskowy i sprężynka są wyjmowalne. W KLE 500 nie musiałem robić takiej zmoty i wszystko udało się ustawić na zamienniku tourmaxa.
Na przykładzie Y14F




Tutaj dało radę zmotać, bo tłoczek dociskowy i sprężynka są wyjmowalne. W KLE 500 nie musiałem robić takiej zmoty i wszystko udało się ustawić na zamienniku tourmaxa.
-
- Rowerzysta
- Posty: 31
- Rejestracja: 23 lut 2014, 13:17
- Imię: Paweł
- Miejscowość: Warszawa
- Garnek: Nolan N86
Re: Zawory iglicowe
W ubiegłym roku wymieniałem na Tourmaxy z Larssona. Żadnych problemów nie widzę. "Typ1 Honda/Kawasaki". Stare oryginały puszczały mi (głupi ja, dwa razy zmieniałem olej z benzyną zamiast zająć się gaźnikiem - nie wiedzałem, jakie znaczenie ma gaźnior w stosunku do mieszanki olejowo-benzynowej, którą spuszczałem namiętnie kupując coraz to nowe butle oliwy), oraz raz zalał się w trakcie jazdy tak, że ciągnąłem za sobą strugę wachy. Jakby nie daj Boże ktoś zrobił "Yupikaey Mada Faka" zapalniczką w stylu Willisa z Die Hard II, to byłbym osiedlowym bohaterem nazwanym moim nickiem
Po wymianie już drugi sezon śmigam bez bólu i nie muszę już wąchać korka wlewu oleju

Po wymianie już drugi sezon śmigam bez bólu i nie muszę już wąchać korka wlewu oleju

WSK 125 -> MZ ETZ 150 -> MZ ETZ 250 (gleba) -> 22 lata przerwy w motożyciorysie-> Skuterek Zipp -> Kawasaki ER-5