Strona 1 z 1

Niecodzienny problem z gaźnikiem

: 08 lut 2015, 11:51
autor: macieksib
Witam wszystkich mam problem z gaźnikiem mianowicie rozebrałem moto w celu regulacji zaworków co poszło bezproblemowo dzięki poradnikowi z forum potem czas na czyszczenie gaźnika i wymiana zaworków zestaw naprawczy nabyłem zaraz po kupnie erki i nieumiejętnym obejściem się z kranikiem (pri) wymieniłem olej i ładnie wszystko było ok wiec zestaw do gaźników się ostał na teraz.
teraz w czym jest problem, w manualu nie bardzo jest to opisane i nie bardzo wiem czy dobrze podłączyłem wszystko wiec po kolei.
1.kranik paliwo gaźnik prościzna
2.kranik podciśnienie ? czwarty przewód z kranika to podciśnienie i powinno być podłączone tak gdzie podłącza się wakuometr do synchronizacji na drugim dzyndzelku :haha: jest zaślepka czy to się zgadza ?
3.przewód z filterkiem od płynu chłodzącego choć w tej sytuacji raczej podgrzewajacego paliwo podłączamy pod spodem do plastikowego dzyndzelka dalej jest kawałek przewodu i plastikowy dzyndzelk do którego podłączamy przewód od chłodnicy ?
4.teraz czy dwa przewody od góry które łącza się w jeden to są odpowietrzniki czy gdzieś trzeba podłączyć ?
Przepraszam wszystkich za tak banalne pytanie ale wole się upewnić żeby nie spartolić.
Jeśli się zgadza to zrobię foto poradnik do działu zrób to sam w ramach podziękowania za odpowiedz. :love:

-- 08 Lut 2015, 11:51 --

Witam wszystkich gaźniki podlaczone. Ale teraz mam inne pytanie:
1. Co się reguluje w gaznikach, z tego co wiem to
- poziom paliwa w komorach plywakowych
- skład mieszanki
- synchronizacje przepustnic
- jest cos jeszcze. Cos pominąłem?
2. Na chwilę obecną moto odpala tylko mam jakieś dziwne strzelanie z tlumika nie za głośne ale słychać i nie sa równomierne co moze byc źle?
3. Po dodaniu troszke gazu moto szaleje lataja obroty i po kilku chwilach od zamkniecia przepustnic wraca do wolbych obrotów ale nie odrazu tak jak powinien

Re: Niecodzienny problem z gaźnikiem

: 08 lut 2015, 20:05
autor: Kanc1erz
2) Synchro lub zbyt bogata mieszanka
3) jw.

1) Pominąłeś poziom obrotów jałowych ;) Powinny być ustawione na poziomie 1250+-50.

Re: Niecodzienny problem z gaźnikiem

: 10 lut 2015, 15:46
autor: macieksib
tak wiem o obrotach ale na razie nie mogę powiedzieć jakie są ponieważ czekam na liczniki ponieważ moto było po małym szlifie i zegary były połamane i wszystko drżało wiec zamówiłem z Chin i jeszcze nie dotarły a w miedzy czasie wymieniam inne części