Niecodzienny problem z gaźnikiem

Dział dotyczący spraw silnikowych

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

macieksib
Podawacz śrubek
Posty: 13
Rejestracja: 17 lip 2014, 02:49
Imię: Maciej
Miejscowość: Normanton

Niecodzienny problem z gaźnikiem

Post autor: macieksib »

Witam wszystkich mam problem z gaźnikiem mianowicie rozebrałem moto w celu regulacji zaworków co poszło bezproblemowo dzięki poradnikowi z forum potem czas na czyszczenie gaźnika i wymiana zaworków zestaw naprawczy nabyłem zaraz po kupnie erki i nieumiejętnym obejściem się z kranikiem (pri) wymieniłem olej i ładnie wszystko było ok wiec zestaw do gaźników się ostał na teraz.
teraz w czym jest problem, w manualu nie bardzo jest to opisane i nie bardzo wiem czy dobrze podłączyłem wszystko wiec po kolei.
1.kranik paliwo gaźnik prościzna
2.kranik podciśnienie ? czwarty przewód z kranika to podciśnienie i powinno być podłączone tak gdzie podłącza się wakuometr do synchronizacji na drugim dzyndzelku :haha: jest zaślepka czy to się zgadza ?
3.przewód z filterkiem od płynu chłodzącego choć w tej sytuacji raczej podgrzewajacego paliwo podłączamy pod spodem do plastikowego dzyndzelka dalej jest kawałek przewodu i plastikowy dzyndzelk do którego podłączamy przewód od chłodnicy ?
4.teraz czy dwa przewody od góry które łącza się w jeden to są odpowietrzniki czy gdzieś trzeba podłączyć ?
Przepraszam wszystkich za tak banalne pytanie ale wole się upewnić żeby nie spartolić.
Jeśli się zgadza to zrobię foto poradnik do działu zrób to sam w ramach podziękowania za odpowiedz. :love:

-- 08 Lut 2015, 11:51 --

Witam wszystkich gaźniki podlaczone. Ale teraz mam inne pytanie:
1. Co się reguluje w gaznikach, z tego co wiem to
- poziom paliwa w komorach plywakowych
- skład mieszanki
- synchronizacje przepustnic
- jest cos jeszcze. Cos pominąłem?
2. Na chwilę obecną moto odpala tylko mam jakieś dziwne strzelanie z tlumika nie za głośne ale słychać i nie sa równomierne co moze byc źle?
3. Po dodaniu troszke gazu moto szaleje lataja obroty i po kilku chwilach od zamkniecia przepustnic wraca do wolbych obrotów ale nie odrazu tak jak powinien
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Kanc1erz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
Imię: Michał
Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
Garnek: Scorpion EXO-1200
Numer GG: 8278420
Motocykl: SV-650SF

Re: Niecodzienny problem z gaźnikiem

Post autor: Kanc1erz »

2) Synchro lub zbyt bogata mieszanka
3) jw.

1) Pominąłeś poziom obrotów jałowych ;) Powinny być ustawione na poziomie 1250+-50.
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
macieksib
Podawacz śrubek
Posty: 13
Rejestracja: 17 lip 2014, 02:49
Imię: Maciej
Miejscowość: Normanton

Re: Niecodzienny problem z gaźnikiem

Post autor: macieksib »

tak wiem o obrotach ale na razie nie mogę powiedzieć jakie są ponieważ czekam na liczniki ponieważ moto było po małym szlifie i zegary były połamane i wszystko drżało wiec zamówiłem z Chin i jeszcze nie dotarły a w miedzy czasie wymieniam inne części
ODPOWIEDZ