Blokada mocy

Dział dotyczący spraw silnikowych

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

Awatar użytkownika
Corr
Motocyklista
Posty: 697
Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
Imię: Adam
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'

Re: Blokada mocy

Post autor: Corr »

Stawiasz moto na centralce, prosisz kogoś żeby dociążył tył i kręcisz przednim kołem żeby zobaczyć czy nie trze za bardzo. Tył jest jeszcze łatwiejszy do sprawdzenia :P

W er5 nie ma możliwości zakręcenia kranika, sprawny powinien działać tak(na wyłączonym silniku, kiedy nie ma podciśnienia):
-pri- leci
-on- nie leci
-res nie leci
na zapalonym ma lecieć ze wszystkich. Jeżeli u Ciebie jest inaczej to powinieneś się tym zająć.

Bo jak na razie widzę, że usilnie szukasz jakiś blokad a być może to wina "zapuszczonego" układu paliwowego.

Zakładam, że rozpoznałbyś ślizgające się sprzęgło? obroty w górę, prędkość niezmienna
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
fasoliusz
Podawacz śrubek
Posty: 12
Rejestracja: 16 wrz 2013, 17:04
Miejscowość: Sochaczew
Plecak: Niestety brak:(
Garnek: LS2
Numer GG: 12947896

Re: Blokada mocy

Post autor: fasoliusz »

Wiem wiem, sprawdzałem felge i dawałem ją do prostowania, typek wyprostował nie w 100%, ale zapewniał, że nie będzie bicia, mimo to lekkie jest.
Muszę zwrócić uwagę z tym kranikiem, ale paliwo do gaźników dochodzi bez problemu. Kranik jest podciśnieniowy, ale paliwo leciało na każdym ustawieniu.
Nie no sprzęgło się nie ślizga itp.

-- 01 Gru 2013, 17:04 --

Dzisiaj go złożyłem, wymieniłem filtry bo powietrza był w strasznym stanie i udało mi się osiągnąć 160km/h pod spory wiatr.
Pytanie czy jest ona zablokowana czy ma już pełną moc, bądź czy ma nie do końca pełną?
Jakie powinna mieć osiągi w trudnych warunkach?
Awatar użytkownika
Miłosz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1303
Rejestracja: 29 kwie 2011, 22:57
Imię: Miłosz
Miejscowość: Plewiska/Poznań
Plecak: Monika
Garnek: HJC
Numer GG: 3369519
Motocykl: Gsf 1200N K5

Re: Blokada mocy

Post autor: Miłosz »

160km/h pod wiatr to już raczej niezablokowana.
piter3105
Motocyklista
Posty: 628
Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
Imię: Piotr
Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
Plecak: Ania
Garnek: LS2
Motocykl: BMW R 1100 RT

Re: Blokada mocy

Post autor: piter3105 »

Mi przy odblokowanej przy silnym wietrze ciężko było ponad 160 osiągnąć. Poza tym ER-ka ogólnie od 160 to już nie jedzie jakoś oszałamiająco.
fasoliusz
Podawacz śrubek
Posty: 12
Rejestracja: 16 wrz 2013, 17:04
Miejscowość: Sochaczew
Plecak: Niestety brak:(
Garnek: LS2
Numer GG: 12947896

Re: Blokada mocy

Post autor: fasoliusz »

Ah to udało mi się ją odblokować:)
Na szczęście nie była na wałkach:D
Dzięki wszystkim co pomogli, temat można zamknąć.

Na razie nie zamykamy, może koś jeszcze coś ciekawego dopowie. /jotto
generaladdo
Rowerzysta
Posty: 17
Rejestracja: 28 gru 2013, 17:12
Miejscowość: Wrocław

Re: Blokada mocy

Post autor: generaladdo »

Czytałem gdzieś kiedyś, że erka jest blokowana w dwóch miejscach (przynajmniej na rynek europejski) - na pokrywach przepustnic (to czarne plastikowe na górze gaźnika :D, jeżeli po odkręceniu pod spodem plastik ma wypukłą tą tulejkę na sprężynę to to jest blokada) oraz na samych przepustnicach (jak są nawiercenia na nich to erka jest zblokowana).
ODPOWIEDZ