Stawiasz moto na centralce, prosisz kogoś żeby dociążył tył i kręcisz przednim kołem żeby zobaczyć czy nie trze za bardzo. Tył jest jeszcze łatwiejszy do sprawdzenia
W er5 nie ma możliwości zakręcenia kranika, sprawny powinien działać tak(na wyłączonym silniku, kiedy nie ma podciśnienia):
-pri- leci
-on- nie leci
-res nie leci
na zapalonym ma lecieć ze wszystkich. Jeżeli u Ciebie jest inaczej to powinieneś się tym zająć.
Bo jak na razie widzę, że usilnie szukasz jakiś blokad a być może to wina "zapuszczonego" układu paliwowego.
Zakładam, że rozpoznałbyś ślizgające się sprzęgło? obroty w górę, prędkość niezmienna
Blokada mocy
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: Blokada mocy
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 12
- Rejestracja: 16 wrz 2013, 17:04
- Miejscowość: Sochaczew
- Plecak: Niestety brak:(
- Garnek: LS2
- Numer GG: 12947896
Re: Blokada mocy
Wiem wiem, sprawdzałem felge i dawałem ją do prostowania, typek wyprostował nie w 100%, ale zapewniał, że nie będzie bicia, mimo to lekkie jest.
Muszę zwrócić uwagę z tym kranikiem, ale paliwo do gaźników dochodzi bez problemu. Kranik jest podciśnieniowy, ale paliwo leciało na każdym ustawieniu.
Nie no sprzęgło się nie ślizga itp.
-- 01 Gru 2013, 17:04 --
Dzisiaj go złożyłem, wymieniłem filtry bo powietrza był w strasznym stanie i udało mi się osiągnąć 160km/h pod spory wiatr.
Pytanie czy jest ona zablokowana czy ma już pełną moc, bądź czy ma nie do końca pełną?
Jakie powinna mieć osiągi w trudnych warunkach?
Muszę zwrócić uwagę z tym kranikiem, ale paliwo do gaźników dochodzi bez problemu. Kranik jest podciśnieniowy, ale paliwo leciało na każdym ustawieniu.
Nie no sprzęgło się nie ślizga itp.
-- 01 Gru 2013, 17:04 --
Dzisiaj go złożyłem, wymieniłem filtry bo powietrza był w strasznym stanie i udało mi się osiągnąć 160km/h pod spory wiatr.
Pytanie czy jest ona zablokowana czy ma już pełną moc, bądź czy ma nie do końca pełną?
Jakie powinna mieć osiągi w trudnych warunkach?
- Miłosz
- Klubowicz
- Posty: 1303
- Rejestracja: 29 kwie 2011, 22:57
- Imię: Miłosz
- Miejscowość: Plewiska/Poznań
- Plecak: Monika
- Garnek: HJC
- Numer GG: 3369519
- Motocykl: Gsf 1200N K5
Re: Blokada mocy
160km/h pod wiatr to już raczej niezablokowana.
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Blokada mocy
Mi przy odblokowanej przy silnym wietrze ciężko było ponad 160 osiągnąć. Poza tym ER-ka ogólnie od 160 to już nie jedzie jakoś oszałamiająco.
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 12
- Rejestracja: 16 wrz 2013, 17:04
- Miejscowość: Sochaczew
- Plecak: Niestety brak:(
- Garnek: LS2
- Numer GG: 12947896
Re: Blokada mocy
Ah to udało mi się ją odblokować:)
Na szczęście nie była na wałkach:D
Dzięki wszystkim co pomogli, temat można zamknąć.
Na razie nie zamykamy, może koś jeszcze coś ciekawego dopowie. /jotto
Na szczęście nie była na wałkach:D
Dzięki wszystkim co pomogli, temat można zamknąć.
Na razie nie zamykamy, może koś jeszcze coś ciekawego dopowie. /jotto
-
- Rowerzysta
- Posty: 17
- Rejestracja: 28 gru 2013, 17:12
- Miejscowość: Wrocław
Re: Blokada mocy
Czytałem gdzieś kiedyś, że erka jest blokowana w dwóch miejscach (przynajmniej na rynek europejski) - na pokrywach przepustnic (to czarne plastikowe na górze gaźnika , jeżeli po odkręceniu pod spodem plastik ma wypukłą tą tulejkę na sprężynę to to jest blokada) oraz na samych przepustnicach (jak są nawiercenia na nich to erka jest zblokowana).