Witam:) Jestem na kupnie ER'ki:) Oglądając dzisiaj egzemplarz tego cuda, zmartwił mnie fakt, że moto nie reaguje żywo na gaz, tj. kiedy dodam mu gwałtownie gazu, silnik sprawia wrażenie, jakby się dławił. Raz dodałem bardzo gwałtownie dużą ilość gazu i wtedy moto zgasł Nie wiem, co to może być, proszę o pomoc...
Poza tym jest jeszcze jedna kwestia, która mnie nurtuje, otóż obok tłumika idą 3 gumowe wężyki, tj. zwisają sobie ot tak...jeden z nich nie jest połączony z czymkolwiek, a pozostałe dwa chyba idą do gaźników, co to może być?
pozdro
Porób zdjęcia wężyków. Jeden na pewno jest przelewowym od zbiorniczka wyrównawczego.
Co do gaśnięcia, jeżeli walisz mu gazu na zimnym silniku to ma prawo się udusić. Zaraz po odpaleniu nie będzie reakcji na gaz jak w nowych silnikach. To nie wtryski
Hmm, jeśli chodzi o zimny silnik, to tak, racja:D ale on szedł już jakiś czas a sytuacja ciągle się nie zmieniała ;( http://imageshack.us/photo/my-images/27/1234opw.jpg/
oto link do zdjęcia z tymi wężykami, zdjęcie zrobione przez właściciela
Jeżeli chodzi o wężyki to wersja przed 2001 roku tzw przed liftem powinna mieć 4 wężyki a wersja po lifcie 3.
Ze zdjęcia widać że to wersja przed liftem ale nie mam pojęcie gdzie ci zwiało jeden wężyk
Jeżeli sytuacja sie nie zmieniała na ciepłym silniku, to czyszczenie i synchnro gaźników w terminie "na wczoraj" , świeczki do kontroli, a najlepiej do wymiany
Dzwoniłem troszeczkę po serwisach i ludzie zwykle mówili mi, że problem tkwi w gaźnikach, że albo mieszanka jest zbyt uboga, albo gaźniki są zabrudzone i należy je oczyścić...Możecie się jakoś ustosunkować do tej teorii?:) Jeden gość mówił też coś o przepustnicy, membranie, a nawet jakimś sterowniku, cokolwiek mógł mieć na myśli...
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tych wężyków które odchodzą spod baku, mógłby ktoś napisać, od czego one odchodzą, do czego służą? Jak ktoś ma, to niech zarzuci jakąś bliską fotką, na aukcjach można takie znaleźć, ale zwykle z oddali.
Dzięki
Pozdrawiam
Podpinam się pod ten temat.
Mam to samo - gaźniki czyszczone 3 razy, zrobiona synchronizacja, nowe świece, nowe przewody - i dalej takie małe zacięcie przy dodaniu gazu a potem idzie jak trzeba.
Rozumiem , że to gaźniki a nie wtryski ale widziałem ER-ki które nie miały tej wolnej reakcji na gaz