Filmiki :)
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto
- Kamyk
- Administrator
- Posty: 3375
- Rejestracja: 19 cze 2010, 19:07
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
- Plecak: Ewa
- Garnek: Shoei XR-1000 / HJC
- Skype: kaminski.rafal
- Numer GG: 2697152
- Motocykl: Testowy
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
Re: Filmiki :)
Tia zbroje
Kamyk
-- 13 Mar 2014, 14:49 --
Kolejny przyklad tego, ze nie motocykl a kierowca jest wazny
Koles ma niesamowite umiejetnosci!
Kamyk
Kamyk
-- 13 Mar 2014, 14:49 --
Kolejny przyklad tego, ze nie motocykl a kierowca jest wazny
Koles ma niesamowite umiejetnosci!
Kamyk
Er5 -> SV 650 K3 -> ST xtz 750 '89 + ...
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Filmiki :)
Znalazłem dzisiaj w necie i musiałem tutaj wrzucić
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
- Kamyk
- Administrator
- Posty: 3375
- Rejestracja: 19 cze 2010, 19:07
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
- Plecak: Ewa
- Garnek: Shoei XR-1000 / HJC
- Skype: kaminski.rafal
- Numer GG: 2697152
- Motocykl: Testowy
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
Re: Filmiki :)
Wow DeFi. A juz myslalem, ze to orginal z Jelonka
Kamyk
Kamyk
Er5 -> SV 650 K3 -> ST xtz 750 '89 + ...
Re: Filmiki :)
Fajne filmiki hihi
___________
Zajeżdża reklamą. /jotto
___________
Zajeżdża reklamą. /jotto
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Filmiki :)
Koleś miał niezły refleks.
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
- Thyone
- Motorowerzysta
- Posty: 57
- Rejestracja: 22 sty 2013, 21:06
- Imię: Majkel
- Miejscowość: Śląsk
- Garnek: Scorpion EXO-2000
- Numer GG: 1525827
- Motocykl: Z750S
Re: Filmiki :)
Obejrzałem raz: łał, fajne, nadaje się do filmików na forum
Obejrzałem drugi raz żeby się upewnić: już nie takie łał..
Ale i tak wrzucam
Nie zdawałem sobie do końca sprawy z tego na czym jedzie nagrywający.
A to wszystko na uwaga..
Hondzie! CB! PISIONT! Dziesiątek!
cm!
³!
Oglądając byłem pod sporym wrażeniem, że można tak szaleć na pińcsetce (pomijając jakieś bardziej lub mniej niebezpieczne manewry )
Obejrzałem drugi raz żeby się upewnić: już nie takie łał..
Ale i tak wrzucam
Nie zdawałem sobie do końca sprawy z tego na czym jedzie nagrywający.
A to wszystko na uwaga..
Hondzie! CB! PISIONT! Dziesiątek!
cm!
³!
Oglądając byłem pod sporym wrażeniem, że można tak szaleć na pińcsetce (pomijając jakieś bardziej lub mniej niebezpieczne manewry )
-
- Motocyklista
- Posty: 109
- Rejestracja: 11 lip 2012, 22:15
- Imię: Bartosz
- Miejscowość: Wejherowo
- Garnek: Shark S900cFINKS WKY
Re: Filmiki :)
Chyba kazdy jego filmik obejrzalem Schaafu jezdzi tak jak wspomniales na Hondzie CB500 ale zrobil juz na niej ponad 40tys km a moje moto ostatnio obchodzilo "50". Honde zna chyba lepiej niz siebie samego
S.omething
Y.ou
S.houldn't
T.rust
E.ver
M.an
Y.ou
S.houldn't
T.rust
E.ver
M.an
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: Filmiki :)
Schaaf bardzo fajnie montuje swoje filmy i krajobrazy są nie do pobicia przez co bardzo dobrze się je ogląda. Ale drażni mnie hipokryzja tego kolesia. Twierdzi, że jeździ szybko i bezpiecznie a mimo to pozycja bez zwieszania z moto jest daleka od sportowej(jego argument jest taki, że będąc w osi z moto może szybciej zmienić kurs, tu się zgodzę) ale równocześnie przez to musi dużo mocniej pochylać motocykl, też targałem erką podnoskami w zakrętach i w takim złożeniu bardzo łatwo przesadzić a w rezultacie zaliczyć szlifa(za mocny pochył powoduje, że moto "zawisa" na podnóżku i opony tracą kontakt z asfaltem...). Już nawet nie wspominając o dzidowaniu w ślepych zakrętach, gdzie w razie czego nie ma szans na wyhamowanie przed przeszkodą
Ale tęsknię za erką, którą można kręcić do odcinki na publicznej drodze bez osiągania jakiś absurdalnie głupich prędkości, szkoda, że tu jest cb500
Ale tęsknię za erką, którą można kręcić do odcinki na publicznej drodze bez osiągania jakiś absurdalnie głupich prędkości, szkoda, że tu jest cb500
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
- Thyone
- Motorowerzysta
- Posty: 57
- Rejestracja: 22 sty 2013, 21:06
- Imię: Majkel
- Miejscowość: Śląsk
- Garnek: Scorpion EXO-2000
- Numer GG: 1525827
- Motocykl: Z750S
Re: Filmiki :)
Zgadzam się ze wszystkim powyżej.
Zwieszając się mógłby wchodzić w zakręty pewniej, utrzymując większą prędkość jednocześnie 'oszczędzając' resztki przyczepności.
Kto wie.. może dalej zdzierałby podnóżki I slidery na kolanach.. I łokciach.. Barkach
Jeszcze napomknąłbym o redukcji biegów. Jak udaje mu się dojeżdżając do zakrętu, na tak wysokich obrotach silnika, bez jakiegokolwiek gwałtownego szarpnięcia, redukować biegi (momentami do 1) bez blokowania tylnego koła?
Przecież.. Musiałby chyba robić przegazówkę odwijając do końca manetkę
Zwieszając się mógłby wchodzić w zakręty pewniej, utrzymując większą prędkość jednocześnie 'oszczędzając' resztki przyczepności.
Kto wie.. może dalej zdzierałby podnóżki I slidery na kolanach.. I łokciach.. Barkach
Jeszcze napomknąłbym o redukcji biegów. Jak udaje mu się dojeżdżając do zakrętu, na tak wysokich obrotach silnika, bez jakiegokolwiek gwałtownego szarpnięcia, redukować biegi (momentami do 1) bez blokowania tylnego koła?
Przecież.. Musiałby chyba robić przegazówkę odwijając do końca manetkę
-
- Klubowicz
- Posty: 895
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 08:58
- Imię: Michał
- Miejscowość: Ornontowice k/Gliwic
- Garnek: Scorpion EXO-1200
- Numer GG: 8278420
- Motocykl: SV-650SF
Re: Filmiki :)
Może ma akcesoryjne sprzęgło antyhoppingowe ;DThyone pisze:Zgadzam się ze wszystkim powyżej.
Zwieszając się mógłby wchodzić w zakręty pewniej, utrzymując większą prędkość jednocześnie 'oszczędzając' resztki przyczepności.
Kto wie.. może dalej zdzierałby podnóżki I slidery na kolanach.. I łokciach.. Barkach
Jeszcze napomknąłbym o redukcji biegów. Jak udaje mu się dojeżdżając do zakrętu, na tak wysokich obrotach silnika, bez jakiegokolwiek gwałtownego szarpnięcia, redukować biegi (momentami do 1) bez blokowania tylnego koła?
Przecież.. Musiałby chyba robić przegazówkę odwijając do końca manetkę
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.