Regulacja zaworów
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- czaro85
- Klubowicz
- Posty: 438
- Rejestracja: 28 mar 2012, 13:20
- Imię: Cezary
- Miejscowość: Maków Mazowiecki
- Plecak: Agnieszka
- Garnek: HJC FG-15
- Numer GG: 5485371
Re: Regulacja zaworów
Też myślę że jakiś olej motocyklowy mineralny będzie lepszy.
Półsyntetyk może wypłukać zbytnio ślinik i pojawią się nieszczelności. A jeżeli chodzi już o środki do płukania ślinika to w ogóle zapomnij, one to dopiero robią nieszczelności.
Półsyntetyk może wypłukać zbytnio ślinik i pojawią się nieszczelności. A jeżeli chodzi już o środki do płukania ślinika to w ogóle zapomnij, one to dopiero robią nieszczelności.
Virago 535 '88 -> Kawasaki ER-5 '03 -> ???
Re: Regulacja zaworów
Chyle glowe, swietnie opisne..... przerazalo mnie zawsze to ustawianie zaworkow ale chyba sie za to wezme... bo juz 5 sezon i nic nie bylo tam ruszane a na liczniku juz prawie 40000... zdam relacje jak mi poszlo, pozdrawiam..
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 lut 2013, 22:41
- Miejscowość: kutno
- Numer GG: 2265710
Re: Regulacja zaworów
Pany, u mnie na oznaczeniu T krzywki są w poziomie, a na oznaczeniu F są u góry, coś jest nie tak czy tak ma być?
- LucasCNC
- Motocyklista
- Posty: 142
- Rejestracja: 24 cze 2012, 21:17
- Imię: Łukasz
- Miejscowość: Głogów Małopolski
- Garnek: HJC CS-14
Re: Regulacja zaworów
Zrób jeszcze jeden pełen obrót. Rozrząd kręci się 2x wolniej niż wał silnika. Dlatego krzywki źle Ci wychodzą.
- Daniel220
- Rowerzysta
- Posty: 49
- Rejestracja: 21 lis 2012, 23:12
- Imię: Daniel
- Miejscowość: Jasło
- Plecak: Asia
- Garnek: HJC CS R1
Re: Regulacja zaworów
czy jest tu jakiś forumowicz z podkarpacia który by mi wyregulował zaworki
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niz niektórzy ludzie przez całe swoje życie"
Burt Munro
Burt Munro
- LucasCNC
- Motocyklista
- Posty: 142
- Rejestracja: 24 cze 2012, 21:17
- Imię: Łukasz
- Miejscowość: Głogów Małopolski
- Garnek: HJC CS-14
Re: Regulacja zaworów
Jest kilku Jednak zachęcałbym do samodzielnej regulacji. Nie dawno regulowałem u siebie zawory (robiłem to pierwszy raz w życiu). Robotę rozłożyłem na 2 dni, głównie ze względu na problem ze zdjęciem pokrywy zaworów. Instrukcja krok po kroku zawarta na forum jest bardzo przystępna dla nowicjuszy, dlatego też sama regulacja nie jest trudna.
- Daniel220
- Rowerzysta
- Posty: 49
- Rejestracja: 21 lis 2012, 23:12
- Imię: Daniel
- Miejscowość: Jasło
- Plecak: Asia
- Garnek: HJC CS R1
Re: Regulacja zaworów
no własnike dlatego bym wolał zeby ktos mi to zrobił na poczatek a chetnie bym sie przyjżał
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niz niektórzy ludzie przez całe swoje życie"
Burt Munro
Burt Munro
- pioter300
- Motocyklista
- Posty: 151
- Rejestracja: 01 lip 2012, 12:39
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Wa-wa/Piaseczno
- Garnek: SHARK S900
Re: Regulacja zaworów
Regulacja zrobiona własnoręcznie. Dzięki Dzióbek za powyższy skrypt.
U mnie różni się trochę widok po zdjęciu baku. Mianowicie nie ma elementu oznaczonego fioletowym 6 na zdjęciu z pierwszej strony. Zamiast czarnego czegoś jest blaszka (jak na zdjęciu poniżej)
Czy to normalne?? Er-ka jest z 1999r.
P.S. Ta pokrywa naprawdę da się wyjąć bez opuszczania silnika. Kilkanaście minut zabawy przód, w tył, do góry, na dół i wyszła. Dla ułatwienia i bezpieczeństwa najpierw wyjąłem uszczelkę.
U mnie różni się trochę widok po zdjęciu baku. Mianowicie nie ma elementu oznaczonego fioletowym 6 na zdjęciu z pierwszej strony. Zamiast czarnego czegoś jest blaszka (jak na zdjęciu poniżej)
Czy to normalne?? Er-ka jest z 1999r.
P.S. Ta pokrywa naprawdę da się wyjąć bez opuszczania silnika. Kilkanaście minut zabawy przód, w tył, do góry, na dół i wyszła. Dla ułatwienia i bezpieczeństwa najpierw wyjąłem uszczelkę.
Jestem bardzo początkujący więc proszę nie dziwić się niektórymi moimi pytaniami.
Pierwsze moto, pierwsze godziny jazdy i pierwszy kontakt z mechaniką.
Pierwsze moto, pierwsze godziny jazdy i pierwszy kontakt z mechaniką.
- Dzióbek
- Klubowicz
- Posty: 416
- Rejestracja: 12 sty 2011, 23:36
- Imię: Michał
- Miejscowość: Kalisz
- Plecak: Hania
- Garnek: Nitro
- Telefon: 511483837
- Lokalizacja: Pawłówek k. Kalisza (WLKP)
Re: Regulacja zaworów
Cześć,
To normalne - ten układ odpowiada za recyrkulację i dopalanie spalin - cześć z nich trafia z powrotem do filtra powietrza.
Zależy na jaki rynek pierwotnie trafiało moto - Niemcy, Francja, Anglia...ten układ był montowany lub nie
U mnie '99 akurat jest
To normalne - ten układ odpowiada za recyrkulację i dopalanie spalin - cześć z nich trafia z powrotem do filtra powietrza.
Zależy na jaki rynek pierwotnie trafiało moto - Niemcy, Francja, Anglia...ten układ był montowany lub nie
U mnie '99 akurat jest
Jeżeli nie masz na utrzymaniu rodziny, nie grozi ci głód, nie jesteś Tutsi ani Hutu i te sprawy, to wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie - co lubię w życiu robić?...a potem zacznij to robić.
-
- Motocyklista
- Posty: 185
- Rejestracja: 02 gru 2011, 09:13
- Imię: Konrad
- Miejscowość: Mrągowo
- Numer GG: 10192881
Re: Regulacja zaworów
Mój anglik nie ma dopalania spalin, a do wyjęcia pokrywy ja proponuję wyjąć szpilkę, mnie krew zalewała i szybciej się opuści silnik niż wyjmie pokrywę.