Momenty dokręcania poszczególnych śrub w Kawasaki ER-5
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Momenty dokręcania poszczególnych śrub w Kawasaki ER-5
Dokupić idzie. Na pewno w serwisie. Za ile to nie powiem bo nie wiem, ale skoro za śrubę od seta wołają 20 zł to myślę że za śrubę od oleju będą żądać coś w tych okolicach.
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Momenty dokręcania poszczególnych śrub w Kawasaki ER-5
Chodzi o tę śrubę do sprawdzania ciśnienia oleju? Też swojego czasu wydawało mi się, że jest zbyt lekko dokręcona bo olej mi wyciekał, a jak się okazało ktoś już ją lekko ukręcił, a ja dokończyłem. Wykręciłem drugą część, oddałem znajomemu tokarzowi i zrobił mi taką samą. Założyłem tylko taką miedziano-gumową podkładkę i jest ok. Swoją drogą to ta śruba była z jakiegoś dziwnego materiału, bardzo kruchego.
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Momenty dokręcania poszczególnych śrub w Kawasaki ER-5
Koledze chodziło chyba o śrubę do spuszczania oleju.
Swoją drogą spod śruby od sprawdzania ciśnienia mi też cieknie olej. Najciekawsze że zaczęło cieknąć samo z siebie. Nic tam nie kręciłem. W zeszłym sezonie było dobrze, a od tego roku pojawia się olej.
Są to śladowe ilości i na razie to zlewam. Przy zmianie oleju odkręcę ją i czymś uszczelnię
Swoją drogą spod śruby od sprawdzania ciśnienia mi też cieknie olej. Najciekawsze że zaczęło cieknąć samo z siebie. Nic tam nie kręciłem. W zeszłym sezonie było dobrze, a od tego roku pojawia się olej.
Są to śladowe ilości i na razie to zlewam. Przy zmianie oleju odkręcę ją i czymś uszczelnię
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Re: Momenty dokręcania poszczególnych śrub w Kawasaki ER-5
dzieki za odpowiedz poszukam gdzies w sklepach jak nie to trzeba bedzie gdzies dorobic:
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Momenty dokręcania poszczególnych śrub w Kawasaki ER-5
A, rozumiem, zasugerowałem się określeniem "czarna śruba" U mojego kolegi w ER tak samo spod tej śruby zasuwa olej. Ja też trochę to olewałem, ale kiedy wróciłem raz z całym butem w oleju, od razu to zrobiłem Ponadto jeśli będzie ktoś to robić, tzn. mamy gotową podkładkę, oring cy co by tam jeszcze i tylko kwestia odkręcenia i dokręcenia tejże śruby to motocykl stawiamy lekko z górki na boczną nóżkę (z górki, tzn. przechylony w lewo) i nie jest konieczne spuszczanie oleju- wiem bo sprawdzałem. Oleju jeśli wyciekną to bardzo śladowe ilości.