Podpinam się do prośby kolegi Philips. Poradników odnośnie gaźników(a zwłaszcza modelu z erki) jest bardzo mało. Więc jeżeli ktoś już ma to za sobą mógłby się podzielić wiedzą/zdjęciami na ten temat
Już parę razy zamieszczałem tego linka, ale dla porządku, żeby był w odpowiednim temacie: http://www.youtube.com/watch?v=VAOgrHNYnp0 opierając się tylko na tym filmiku bez problemu wykonałem wakuometr i synchro gaźników
Sluchajcie, złożyłem wakuometr. Mam niestety problem. kiedy już wszystko podlaczylem i odpalam motocykl przez pierwsze 10 sekund wszystko wyglada na okej, olej w rurkach podnosi się lekko na różne poziomy po czym wszystko zaczyna swirowac i pojawia się kupe babelkow w rurkach pomiedzy olejem i zasysa go bardzo wysoko.... szczelnosc ukladu sprawdzalem. meczylem się z tym 3 dni i zero rezultatow....;/
-- 06 Maj 2013, 10:29 --
Od rana przeglądam internet i chyba okazuje sie że akwarystyczne łączniki rurek są nieszczelne i dlatego zaciąga mi powietrze z otoczenia i powstają bombelki które uniemożliwiają kalibracje...;/ Myślicie że to jest główny problem?
Jeżeli w tym leży problem to najprostszym sposobem będzie zbadanie szczelności twoich rurek.
Zatkaj jedną stronę rurkę włóż pod wodę i napompuj ją sprężonym powietrzem, jak będą bąbelki w wodzie to zaznacz miejsce potem zaklej taśmą izolacyjną.