wybrałem te najważniejsze, które możliwe że będziecie kiedyś sami dokręcać

SILNIK
Pokrywa zaworów – 11 Nm
Pokrywa sprzęgła – 11 Nm
Sprężynki sprzęgła – 9.3 Nm
Korek spustowy Oleju – 29 Nm
Filtr Oleju – 17 Nm
Szpilka trzymająca silnik – 44 Nm
Śruba mocująca alternator – 69 Nm
Śrubka spustowa płynu chłodniczego - 11 Nm
KOŁA
Śruba przedniego kola – 88 Nm
Śruba tylnego koła – 98 Nm
NAPĘD
Przednia zębatka napędowa – 127 Nm
Tylna zębatka napędowa – 59 Nm
HAMULCE
Śruba przewodu hamulcowego – 25 Nm
Tarcza hamulcowa – 27 Nm
Zacisk hamulcowy – 34 Nm
ZAWIESZENIE
Mocowanie lag do półki (górne śruby) – 20 Nm
Mocowanie lag (dolne śruby) – 35 Nm
Śruba od spodu goleni – 20 Nm
Mocowanie tylnych amortyzatorów – 34 Nm
Śruba wahacza – 88 Nm
Górna śruba główki ramy – 44 Nm
Mocowanie kierownicy – 25 Nm
POZOSTAŁE
Mocowanie setów – 34 Nm
Mocowanie stopki centralnej – 44 Nm
Mocowanie stopki bocznej – 44 Nm
Mocowanie tylnego uchwytu – 25 Nm
źródło: Service Manual Kawasaki ER-5