Jakos unikaja pokazania tego swiatla.
Na czym polegal fenomen Starej SV? Ten sprzet byl charakterystyczny i mial silnik V2. W sumie nic wiecej tutaj nie ma. Niezaleznie czy byla to wersja z owiewka, czy tez bez. Nawet moge powiedziec, ze SV650 po liftingu z owiewka jest calkiem zadziorna. W ogole kto wpadl na pomysl, zeby pierwsza owiewkowa SV650 tak spierdolic wizualnie? A jednak model przeszedl dalej
Nowa SV nie wyglada charakterystycznie. Moze i bedzie sie fajnie jezdzilo, ale sprzet wyglada nijako. Do tego ile bedzie wazyc i ile bedzie palic? To byl super plus starej konstrukcji. Moja litrowa SV wazy 189kg sucha... trudno teraz znalezc sport-turystyka z taka masa. SV650 przy 166kg sucha w nakedzie jebie na leb nawet fajne pomysly KTMa ze sprzetem 150kg suchy w 1 garze 70-pare koni. Pewnie gdyby SV zrobila 1 gar, to by zbila te 10kg, ale Vka daje rade wziac pasazera i nie sluzy tylko do lansu na winklach.
Co prawda ta druga swieca brzmi fajnie

Musialbym sie karnac i nie zgruzowac
