Uślizg tylnego koła przy redukcji
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto
- Kamil_HP
- Motocyklista
- Posty: 273
- Rejestracja: 01 lip 2011, 18:28
- Imię: Kamil
- Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
- Plecak: Dorota
- Motocykl: Krossy Vento, Level
Re: Uślizg tylnego koła przy redukcji
Przegazówki to podstawa przy redukcji. Zawsze redukuję z międzygazem. We krwi mam też hamowanie silnikiem, które doskonale pomaga wyhamować motocykl jak się nagle zapali czerwone światło, a jedziemy z duża prędkością. W takich sytuacjach zrzucam szybko biegi z międzygazem przy naprawdę wysokich obrotach.
ER-5 '07 --> SV650S '07 --> w planach KTM
- jejkujejku
- Motocyklista
- Posty: 164
- Rejestracja: 19 mar 2012, 11:49
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Warszawa
- Plecak: Wożę Iwonkę :)
- Garnek: SHARK
- Skype: piotr.silarow
- Numer GG: 2372615
- Telefon: 506037745
- Kontakt:
Re: Uślizg tylnego koła przy redukcji
popróbuję
Mam nadzieje że nie będzie gleby
Mam nadzieje że nie będzie gleby
- Dani66
- Motorowerzysta
- Posty: 75
- Rejestracja: 05 cze 2011, 18:29
- Imię: Daniel
- Miejscowość: RSA
- Garnek: Suomy Apex
Re: Uślizg tylnego koła przy redukcji
Nawet z przegazówką można zblokować koło delikatnie, ale to fajne uczucie jak w supermoto o ile ktoś nie jest początkujący.
- jotto
- Klubowicz
- Posty: 1115
- Rejestracja: 03 sie 2011, 11:53
- Imię: Marek
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Africa Twin
Re: Uślizg tylnego koła przy redukcji
Może coś ze mną nie tak, ale lubię jak jestem pochylony i tyle koło mi ucieka np. na pasach i po chwili łapie przyczepność. Adrenalina momentalnie podskakuje. Grunt to nie odpuścić gazu, a nawet go dodać w takich sytuacjach.
- Lish
- Klubowicz
- Posty: 957
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:56
- Imię: Karol
- Miejscowość: Piaseczno
- Plecak: Kiti
- Garnek: biały
- Telefon: 500366623
- Motocykl: fzs600 pies
- Kontakt:
Re: Uślizg tylnego koła przy redukcji
Gorzej jak nie odzyska przyczepnościjotto pisze:(...) lubię jak jestem pochylony i tyle koło mi ucieka np. na pasach i po chwili łapie przyczepność (...)
-
- Motocyklista
- Posty: 187
- Rejestracja: 24 wrz 2011, 20:13
- Imię: Michał
- Miejscowość: Małopolska
- Garnek: Shark S700
Re: Uślizg tylnego koła przy redukcji
To wtedy kierujący uzyska przyczepność z asfaltem.Lish pisze:Gorzej jak nie odzyska przyczepnościjotto pisze:(...) lubię jak jestem pochylony i tyle koło mi ucieka np. na pasach i po chwili łapie przyczepność (...)
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: Uślizg tylnego koła przy redukcji
To chyba masz mikro poślizgi . W przypadku poślizgu tylnego koła w zakręcie dodanie gazu = gleba...jotto pisze:Może coś ze mną nie tak, ale lubię jak jestem pochylony i tyle koło mi ucieka np. na pasach i po chwili łapie przyczepność. Adrenalina momentalnie podskakuje. Grunt to nie odpuścić gazu, a nawet go dodać w takich sytuacjach.
Oczywiście jak już lecisz bokiem to lepiej trzymać gaz bo każdy woli low od high side'a, ale to w sytauacji gdy już jest za późno na opanowanie poślizgu.
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
- Lish
- Klubowicz
- Posty: 957
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:56
- Imię: Karol
- Miejscowość: Piaseczno
- Plecak: Kiti
- Garnek: biały
- Telefon: 500366623
- Motocykl: fzs600 pies
- Kontakt:
Re: Uślizg tylnego koła przy redukcji
i weź tu się zdecyduj czy chcesz hi czy low jak moto się wali w łuku
- jotto
- Klubowicz
- Posty: 1115
- Rejestracja: 03 sie 2011, 11:53
- Imię: Marek
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Africa Twin
Re: Uślizg tylnego koła przy redukcji
High slide bardziej widowiskowy
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: Uślizg tylnego koła przy redukcji
ja liczę, że skoro wiem czym to się różni i jak jest powodowane to w razie jakiejś sytuacji awaryjnej mózg podświadomie wybierze "lepszą" opcjęLish pisze:i weź tu się zdecyduj czy chcesz hi czy low jak moto się wali w łuku
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'