Wykryto Ad block: Nasza strona internetowa działa dzięki wyświetlaniu reklam online. Rozważ wsparcie nas, wyłączając blokadę reklam na tej witrynie.
Bezpieczeństwo jazdy i wszystko związane z jazdą.
Moderatorzy: Miłosz , Kamyk , lucek , bartoszto , jotto
Corr
Motocyklista
Posty: 697 Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
Imię: Adam
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Post
autor: Corr » 01 cze 2012, 12:35
Chciałem się poradzić, czy ta opona jest już zamknięta? Dziwnie to wygląda bo "brzeg" wygląda na starty, tylko, że zostaje w środku "nieużywany" pasek.
Pytam bo wydaje mi się, że wczoraj przyszorowałem podnóżkiem a patrząc na oponę mam wątpliwości czy aby na pewno
Ps mam nadzieję, że dobry dział, bo nie bardzo wiedziałem gdzie to zamieścić.
Załączniki
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
czaro85
Klubowicz
Posty: 438 Rejestracja: 28 mar 2012, 13:20
Imię: Cezary
Miejscowość: Maków Mazowiecki
Plecak: Agnieszka
Garnek: HJC FG-15
Numer GG: 5485371
Post
autor: czaro85 » 01 cze 2012, 14:33
Uważam że jeszcze trochę brak jak zamkniesz oponę to powinno nie być smoków na brzegach.
A to moja opona też jeszcze trochę brak:
download/file.php?id=754&mode=view
Virago 535 '88 -> Kawasaki ER-5 '03 -> ???
Corr
Motocyklista
Posty: 697 Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
Imię: Adam
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Post
autor: Corr » 01 cze 2012, 14:56
Chodzi o te odstające nadlewy/ "włoski"? Żeby je zetrzeć to trzeba by na prawdę dużo w złożeniu jeździć. Na moim foto widać ten jeden bliżej środka opony, który dopiero się "połamamał" a dosyć często "używam" tej części opony.
Chodzi mi o samo "chwilowe" położenie, bo wcześniej nie miałem startych samych kantów opony a to by oznaczało, że dalej lepiej się nie pochylać a nie chce zaliczyć szlifa...
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
lukaszu
Motocyklista
Posty: 177 Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:56
Imię: Łukasz
Miejscowość: Kielce
Garnek: NAXA FOB
Post
autor: lukaszu » 02 cze 2012, 19:50
nie wiem czy dacie rade zamknąć oponę na ERce, poza tym to raczej głównie zależy od producenta i modelu, bo geometria geometrii nierówna
mnie się tam nigdy nie zdażyło zamknąć opony na zwykłym miejskim motocyklu
jest: er-5, zr-7, dt-125 (2T), chinol 50
było: gs-500, diversion 600, en-500
jotto
Klubowicz
Posty: 1115 Rejestracja: 03 sie 2011, 11:53
Imię: Marek
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Africa Twin
Post
autor: jotto » 02 cze 2012, 19:58
ja zamknąłem pirelli sport demon, podnóżkiem i kolanem po ziemi. Da się
Damiano
Motocyklista
Posty: 289 Rejestracja: 12 kwie 2012, 23:47
Imię: Damian
Miejscowość: Kraków / Nowa Huta
Garnek: HJC FG-15 Kynee
Telefon: 797873166
Motocykl: V strom DL 650
Post
autor: Damiano » 02 cze 2012, 20:28
dokładnie
pirelke da się zamknąć ale już podnóżkiem targasz ;p
Jawa350ts 89r. -->Kawasaki Er 5 02r. --->Suzuki Sv 650S 05r.--> Suzuki VStrom 650 06r. :>
Żyje się po to...by spełniać marzenia :>
lukaszu
Motocyklista
Posty: 177 Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:56
Imię: Łukasz
Miejscowość: Kielce
Garnek: NAXA FOB
Post
autor: lukaszu » 02 cze 2012, 20:51
to ja mam chyba jakieś lewe opony
juz kilka razy zaszorowałem podnóżkiem o asfalt i nadal mam "cycki" na boku gumy
jest: er-5, zr-7, dt-125 (2T), chinol 50
było: gs-500, diversion 600, en-500
bartoszto
Klubowicz
Posty: 323 Rejestracja: 21 cze 2010, 15:15
Imię: Bartosz
Miejscowość: Wrocław
Numer GG: 1535035
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:
Post
autor: bartoszto » 02 cze 2012, 23:17
jotto pisze: ja zamknąłem pirelli sport demon, podnóżkiem i kolanem po ziemi. Da się
jotto
Klubowicz
Posty: 1115 Rejestracja: 03 sie 2011, 11:53
Imię: Marek
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Africa Twin
Post
autor: jotto » 02 cze 2012, 23:23
hmm, mogłeś zamknąć i cycki dalej mieć, przecież kilka razy trzeba pokręcić kołem na złożeniu żeby zniknął sutek.
Corr
Motocyklista
Posty: 697 Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
Imię: Adam
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Post
autor: Corr » 03 cze 2012, 10:16
jotto prosimy o zdjęcia albo film, bo nawet na yt jest niewiele osób, które schodzą na kolano erką
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'