Strona 1 z 1
Romet ADV
: 13 kwie 2016, 12:34
autor: Kamyk
Re: Romet ADV
: 13 kwie 2016, 15:01
autor: Kanc1erz
Tak, kumpel nowego Rometa Ogar Caffe 125 (1km przebiegu) i co? Kiepsko trzyma wolne obroty, kluczyk na miejscu Parking nie pozwala na zaświecenie świateł, ssanie chodzi takim randomem, że nikt nie jest w stanie tego ogarnąć, chyba nawet producent...
Jak z jakością - nie wiadomo.
Ponadto wysępianie kasy na przeglądach gwarancyjnych - pierwszy po 300km (sic!!!!!) 150zł, 1000km 150zł, a potem co 2k - 150zł. Trzy przeglądy - ponad 10% wartości pojazdu.
Nie mówię, że to kiepski pojazd, bo tego akurat nie widziałem, wyrażam tylko swoje zdanie nt. chińczyków i układów napędowych.
I wolałbym japońską używkę, niż nówkę chińczyka. Przynajmniej przy nakedach i 125.No i nie wspominając o tym, że silniki FMB i FMI są chłodzone powietrzem, co raczej wyklucza jest na trasach bez-asfaltowych, przynajmniej w dłuższej perspektywie czasowej. - wysokie obroty, niska prędkość. Olej ponadto grzeje się istotnie, bo misa olejowa ma pojemność 1l....
Re: Romet ADV
: 14 kwie 2016, 15:44
autor: Miłosz
Ten to chłodzony cieczą. Mnie się podoba.
Wersja adv 125 również, ponoć Mongołowie na tym po stepach latają
Przeglądy faktycznie częste, ale zakładam że przeciętny użytkownik to robi te 2k w cały sezon, co już nie jest takie drogie.
-- 14 Kwi 2016, 14:40 --
Tu
http://www.romet.pl/uploadfiles/news_ta ... G_3889.jpg masz niezły egzemplarz, nie pojeździłbyś

?
-- 14 Kwi 2016, 14:44 --
I tu coś niezwykłego
http://1of1.pl/motocykle/#romet-ogar125-x
Re: Romet ADV
: 14 kwie 2016, 21:30
autor: piter3105
Ciekawy napis na ścianie na drugim zdjęciu

Re: Romet ADV
: 14 kwie 2016, 23:02
autor: Kanc1erz
2k na sezon to jest nic

Ja na 50ccm robiłem po 5k.
Te egzemplarze są odpicowane nie tylko z wyglądu, ale technicznie pewnie też, w tym tuning, więc na 1oo procent chodzą idealnie

Fakt, ten silnik to chłodzony cieczą jest, w dodatku na wtryskach, a gafę strzeliłem dlatego, że patrzyłem na 125, a ten to ADV 250.
Przez to też kosztuje 14k zł.