raz pomyslalem sobie, mam tankbaga, rozloze go i wcisne mnostwo dodatkowych gratow na wyjazd, w domu wszystko wygladalo ok, po zamocowaniu motoru okazalo sie ze sa problemy ze skretem a wlasciwie jego brakiem i zaslania zegary, wiec juz na motorze szybko musialem pozbyc sie kilku gratow zeby tankbag zyskal normalne wymiary i sie dalo jechac
takze dodatkowa wysokosc traktowalbym raczej jako bajer a nie cos praktycznego bo nie widze zastosowania tego w wiekszosci motorow jezeli jazda ma byc choc odrobine przyjemna i bezpieczna
Ostatnio zmieniony 01 gru 2011, 19:14 przez mare36ks, łącznie zmieniany 1 raz.
dzięki za obczajenie tankbaga - cena kusi, ale muszę się poważnie zastanowić. Jak oceniasz jego mocowanie - czy są szanse, że będzie stabilnie się trzymał, załadowany powiedzmy w 2/3?
niewiem czy to pytanie do mnie czy Kamila, ale jezeli do mnie to jako ze moj wyglada bardzo podobnie (jak wszystkie ) to o mocowanie sie nie martw, magnesy trzymaja dosc mocno, a opaski traktowalem jako ochrona przed gwltownym pozyczeniem bo chwilke zajmowalo oswobodzenie tankbaga od motoru dzieki czemu spokojnie zostawialem motor jak gdziesz szedlem na zwiedzanie
też mam podobny tankbag..3 częściowy (1-podkładka magnesowa+mapnik, 2-torba na ramie+mapnik, 3- plecak+mapni).... najlepiej jeździ się z podkładką i jedną częścią, całego złożonego po raz pierwszy i chyba ostatni miałem na 1 zlocie ER5 więc kto był widział choć w sumie nie było aż tak źle Ogólnie jestem bardzo zadowolony z niego
Patrzyłeś może na buty? Muszę się wybrać do tego sklepu, mam do niego rzut beretem, a ceny wyglądają bardzo zachęcająco... Nie mogę znaleźć, czy sklep w Raszynie jest otwarty w weekendy... Wiesz coś może o tym?
kombinuje jak by tu zwiększyc pojemnośc przestrzeni bagażowej swojej ER i jedynym miejscem ktore można zagospodarowac jest jeszcze tyl po bokach.
znalazlem kufry ktore mi sie podobaja: http://allegro.pl/kappa-givi-kufry-bocz ... 47535.html
zostaje kwestia kupna lub zmajstrowania wlasnego stelarza, oryginalnego nawet nie znalazlem i podejrzewam ze cena bedzie wzieta z kosmosu, wiec skupiam sie nad druga mozliwoscia.
moze mi ktos powiedziec czy da rade je zamocowac przy pomocy zwyklej plyty montazowej monokey? kufry sa tego systemu podobno i wg innej aukcji powinny pasowac ale nie mam gdzie tego sprawdzic http://allegro.pl/givi-plyta-uniwersaln ... 36779.html
to sie wydaje za proste zeby bylo prawdziwe, bo dorobienie mocowan do stelarza ktory mam powinno byc bulka z maslem.
stelarz mam taki jaki Kamil wkleil na poprzedniej stronie
pawwel pisze:
Patrzyłeś może na buty? Muszę się wybrać do tego sklepu, mam do niego rzut beretem, a ceny wyglądają bardzo zachęcająco... Nie mogę znaleźć, czy sklep w Raszynie jest otwarty w weekendy... Wiesz coś może o tym?
Butów nie oglądałem, ale model Racing jest identyczny jak Ozone Darth, Held Merlin i wiele pokrewnych. Tu jest nawet test http://www.motogen.pl/laboratorium/test ... art89.html Moje Ozone na początku uwierały w kostkę, po kilku przejażdżkach się wyrobiły.
Ja byłem w sklepie w Łodzi. Teraz mają przeceny do końca stycznia, więc ceny dobre.
Witam!
Jaki kufer doradzilibyście mi do mojej ER 5? Kufer musi być pojemny, ale też nie do przesady, bo musi jakoś wyglądać, a ta Er-ka nie jest taka wielka:P Poza tym dobrze jakby był niedrogi. Jak ma się sprawa płyty montażowej? Czy jeśli mam stelaż http://allegro.pl/stelaz-pod-kufer-plyt ... 75682.html to zamontuję każdą płytę? A może ma ktoś na sprzedaż jakiś kufer w dobrym stanie?
bierz smialo avine, 300km/h nie jezdzisz to ci go nie zdmuchnie, przejezdzilem 1,5 roku i sie trzyma, te kufry maja przewaznie 1 lub nawet 2 plyty montazowe ktora spokojnie pasuje do tego stelarza
ja mam 48l, wyglada troche sporawo ale sporo sie miesci, priorytetem u mnie bylo zeby wchodzily 2 pelne kaski